Condens in achterlichten - Fiat modificatie

ErikM
Berichten: 7
Lid geworden op: vr aug 24, 2018 12:07

Re: Condens in achterlichten - Fiat modificatie

Bericht door ErikM »

Sorry voor het tot leven wekken van dit topic. Heb zelf geen vocht in de units maar las wel iets over een modificatie met een onderste kitrand. Nu is het mij alleen niet helemaal duidelijk welke rand het precies is.

Is het de rand die met gesloten klep tegen de bumper aanzit ? ( rand waar het slot in gemonteerd zit) Hier heb ik namelijk lichte sporen van roest zitten. Vermoedelijk is hier nooit de modificatie op uitgevoerd als ik het zo zie zou dit nog te verhalen zijn bij Fiat zelf ? Of afdeling helaas en zelf de modificatie betalen met kitrand en herspuiten
Gebruikersavatar
DPhilippi
Senior Stato
Berichten: 506
Lid geworden op: di mar 01, 2016 17:09
Locatie: Bergeijk

Re: Condens in achterlichten - Fiat modificatie

Bericht door DPhilippi »

Weet niet precies om welke achterlichten het gaat, maar ik neem aan de Evo achterlichten. Niets doen met die kit rand. Simpelweg achterlichten eraf halen en even een 3-4mm gaatje er achter in boren. Dan is je vocht probleem weg.
ErikM
Berichten: 7
Lid geworden op: vr aug 24, 2018 12:07

Re: Condens in achterlichten - Fiat modificatie

Bericht door ErikM »

DPhilippi in dit geval heb ik ook geen last van vocht in de units maar het bekende kofferkleprandje met roest.

Alleen na het lezen van het verhaal is het mij niet helemaal 100% duidelijk welke rand het precies is. Vermoeden van mij is dat het de rand is waar het kofferbak slot in zit.
Plaats reactie