Maassluis, Fivan

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Maassluis, Fivan

Bericht door Romeodelta »

Fivan Maassluis :!: :arrow: ZIE EIGEN FOTO"S
Onderwerp: Hij staat er!
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:arrow: Vandaag nog even langs geweest om de airco te laten controleren. Toen ik thuis kwam en mijn zonnebril in het dashboardkastje wilde leggen viel me op dat het klepje zonder problemen open en dicht ging. Ik had het nog niet gemeld maar de monteur had dit zelf al gezien en gerepareerd. kijk dat is nou meedenken :!: :lol: :P
1.4 Abarth Punto Evo
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Romeodelta schreef::arrow: Vandaag nog even langs geweest om de airco te laten controleren. Toen ik thuis kwam en mijn zonnebril in het dashboardkastje wilde leggen viel me op dat het klepje zonder problemen open en dicht ging. Ik had het nog niet gemeld maar de monteur had dit zelf al gezien en gerepareerd. kijk dat is nou meedenken :!: :lol: :P

Klasse en goede service :wink:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
Marco
Nuovo Arrivato
Berichten: 197
Lid geworden op: do jan 04, 2007 21:27
Locatie: Vlissingen

Bericht door Marco »

Zijn er nog meer mensen die met deze dealer ervaringen hebben?

Is wel handig voor mij om te weten naar welke dealer ik in de toekomst kan gaan, wil naar omgeving rotterdam gaan verhuizen.
Gebruikersavatar
hlk
Nuovo Arrivato
Berichten: 39
Lid geworden op: za feb 10, 2007 20:03
Locatie: spijkenisse

Bericht door hlk »

ja wij hebben daar onze GP [democar] afgelopen 10-2-2007 gekocht.

zijn zeer netjes geholpen en een eerlijke inruil gehad [ konden mee kijken op de compu ]

kon met de demo auto een paar uur testen, de verkoper wou eerst de auto van boven naar beneden brengen om zodoende met de beoogde auto te gaan test rijden [vonden wij wel erg lastig worden er moesten wel 6 auto,s op zij gezet worden]

het is alleen jammer dat ze niet in spijkenisse een filiaal willen openen [vroeger was er wel een dealer ]maar ja via pontje rozenburg ben ik ook zo in maassluis.

ik denk een no nonsens dealer en straigt .

wij zijn zeer tevreden.
Afbeelding


mio 1.4 grande punto edizione prima-bleu&me
VinceGP
Berichten: 4
Lid geworden op: zo jun 22, 2008 11:52
Locatie: Maassluis

Fivan Maassluis

Bericht door VinceGP »

Hoi, Heb van het weekend me Grande Punto opgehaalt. En wat een fijne auto.. :lol:

Maar Fivan-Auto Maassluis is een fijne dealer. Klantvriendelijk en er is altijd wat te regelen. Dus hij krijgt een 9 van me.

groet vince
jpkramer
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4699
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 21:57

Re: Fivan Maassluis

Bericht door jpkramer »

VinceGP schreef:Hoi, Heb van het weekend me Grande Punto opgehaalt. En wat een fijne auto.. :lol:

Maar Fivan-Auto Maassluis is een fijne dealer. Klantvriendelijk en er is altijd wat te regelen. Dus hij krijgt een 9 van me.

groet vince
Helemaal mee eens, heb inmiddels m'n vierde Fiat van Fivan Maassluis.

Welke uitvoering en kleur heb je, stel je anders even voor in het 'GP leden' topic.
Mike
Junior Stato
Berichten: 413
Lid geworden op: wo nov 01, 2006 23:13

Bericht door Mike »

hlk schreef: het is alleen jammer dat ze niet in spijkenisse een filiaal willen openen [vroeger was er wel een dealer ]maar ja via pontje rozenburg ben ik ook zo in maassluis.

ik denk een no nonsens dealer en straigt .

wij zijn zeer tevreden.
In spijkenisse heb je DC Berkel, Fiat en nissan dealer.
Bij hun heb ik mijn huidige GP ingeruild, zodra de nieuwe besteld kan worden tenminste :wink:
Ze zijn erg klantvriendelijk, en er kon genoeg geregeld worden.
Ik blij, hun blij.
http://cms.dcberkel.nl/idgaa/dcb_spijkenisse

hiervoor zat ik bij Fiat de beer in Charlois,
maar daar doen ze nogal moeilijk als het op onderhandelen aankomt, en de aflevering was ook slecht.
ze doen net alsof het hun geld kost als je een auto wilt kopen.
GP2 T-jet Sport 3d, Ambient White, getinte zijruiten, skydome open dak, 17" Take off, Cruise control, sportpedalen, Tuned by Squadra.
VinceGP
Berichten: 4
Lid geworden op: zo jun 22, 2008 11:52
Locatie: Maassluis

Bericht door VinceGP »

Hoi he leuk een lid uit maassluis, er rijden er trouwens veel in maassluis.
Maar ik zal me even voorstellen bij GPleden.
groet vince
Grande Punto Sport Sound+ 1.4-16V
Gebruikersavatar
Edwin
Nuovo Arrivato
Berichten: 141
Lid geworden op: za jul 26, 2008 19:06

Bericht door Edwin »

He wat leuk, ik ben opgegroeid in Maassluis, woonde er tot vorige zomer.

Fivan is een fijn bedrijf, ben er een paar keer geweest, voor onderhoud. Altijd prima geholpen, kreeg zelfs een keer een Croma mee als leen auto. (de nieuwe ja!)
GP Mjet Sport 110 by Squadra - Exotica RedAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
e.klaui
Nuovo Arrivato
Berichten: 17
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 18:29
Locatie: maassluis

Re: Fivan Maassluis

Bericht door e.klaui »

ben er ook nog nooit slecht geholpen, het kan er wel eens druk zijn.
dat zal misschien komen door de goede sevice die ze geven, ik ging er heen voor de stuur as rechts voor die knakte met uitdraaien parkeer plaats.
of ik even wilde wachten, maar ik na 45 min eens vragen hoe of wat, hebben ze hem gelijk vervangen en draarmee het probleem verholpen.
prima srvice. ~]
GP1.4 16v DYNAMIC - SPORTSOUND, 16"spaakwielen, dakspoiler en zijskirts, K&N inleg filter, 2 x H4 8500K Cosmo-blue Xenon en 2 x H1 8500K Cosmo-blue Xenon.
komt nog; sport demper(ativar afb.)
Gebruikersavatar
eldjloco
Nuovo Arrivato
Berichten: 45
Lid geworden op: ma jun 16, 2008 14:14
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

Re: Fivan Maassluis

Bericht door eldjloco »

Te triest voor woorden (niks meer en niks minder) bemiddeling via Fiat Nederland loopt en jurist inmiddels ingeschakeld op een nieuwe Punto van 24 mei jl.
Het woord Fivan is voor mij nu SPAM! Zit er zelfs over te denken een 5 weken oude Punto in te ruilen bij Otten Breda (inmiddels al in onderhandeling).
Ik weet niet alles beter, dat lijkt maar zo voor diegene die (nog) minder weten. LOL ;-)
Deantjuh
Senior Stato
Berichten: 568
Lid geworden op: zo mei 15, 2011 1:05
Locatie: Midden Limburg

Re: Fivan Maassluis

Bericht door Deantjuh »

Hoezo inruilen met verlies? Als t echt zo slecht is dan kun je je contract ontbinden. Jij je geld terug. Hun,hun auto. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
eldjloco
Nuovo Arrivato
Berichten: 45
Lid geworden op: ma jun 16, 2008 14:14
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

Re: Fivan Maassluis

Bericht door eldjloco »

Deantjuh schreef:Hoezo inruilen met verlies? Als t echt zo slecht is dan kun je je contract ontbinden. Jij je geld terug. Hun,hun auto. :)
De After Sales is voor mij toch wel heel belangrijk :!: Mogelijk komt er maandag verandering in mijn mening als de vestigingsmanager terug is en deze in opdracht van Fivan Corporate Affairs en na bemiddeling van Fiat Nederland contact op gaat nemen.

Hopelijk biedt dit kansen om mijn mening te herzien voor iets wat eigenlijk nauwelijks strijd verdient, maar die ik wel aanga indien nodig (maandag afspraak advocaat).
Ben iemand met principes en die staan bij mij hoog in het vaandel indien je beloftes / overeenkomsten niet waarmaakt. Het zal mij wellicht een veelvoud kosten van het probleem zelf, maar hier gaat principe boven alles.
Ik weet niet alles beter, dat lijkt maar zo voor diegene die (nog) minder weten. LOL ;-)
Deantjuh
Senior Stato
Berichten: 568
Lid geworden op: zo mei 15, 2011 1:05
Locatie: Midden Limburg

Re: Fivan Maassluis

Bericht door Deantjuh »

Heb je geen rechtsbijstand?
Afbeelding
Plaats reactie