Welke goodies kreeg jij bij aflevering?

grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Gaaf setje Diablo....
Die heb ik niet... die mat van de bestuurderskant is al aardig afgeragd/ versleten.... wanneer ben ik jarig??? of is dit nu een VIP cadeau.... :roll:
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
Gebruikersavatar
Sappel
Avere Una Vita
Berichten: 3767
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 8:31
Locatie: Enschede

Bericht door Sappel »

Goodies waren 2 schaalmodellen van GP (zwart en azure kleur).
De derde krijg ik nog, spuit ik even in metal grey.
Een of andere dure fles witte wijn er nog bij.
Velgen a 150 en gratis monteren van verlagingsveren (maar of je dat goodies kunt noemen???)
Is wel genoeg zo, dacht ik. :D
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

Berry schreef:Helemaal niets eigenlijk, behalve dan de sleutels van een spiksplinter nieuwe, zwarte en zeer mooie GP.
Ik moet wel eerlijk zeggen, ik houd niet van dergelijke prullaria.
zelfde dealer hè Berry :wink:
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

fra-boy schreef:Is een mattensetje en sleutelmapje en rijbewijsmapje etc. niet standaard? Daar betaal je och die forse afleveringskosten voor (bij mij meen ik 500 euri)?
Volgens mijn dealer zijn die 500 Euries puur voor het rijklaar maken van de auto. Daarnaast heb ik dus 140,- betaald voor een "dealer pakket" wat waarschijnlijk de mattenset, benzine en lampenset inhoud anders zou ik niet weten wat het dan wel is dat "dealer pakket"

Even kijken...

Mattenset: 30,-
Lampenset: 7,50
Volle tank: 60,-

Totaal: 97,50...........Hmmmm :shock:
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
Gebruikersavatar
fra-boy
Senior Stato
Berichten: 748
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 20:44
Locatie: Groningen

Bericht door fra-boy »

Jeet je, als dat waar is dan waren mijn 2 baileys dus al volledig ingecalculeerd :shock: :|
Maar uuhh: lampenset, matten etc. zaten er bij mij toch 'standaard'bij, daar hoef je toch niet om te zeuren???? :shock:
Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic, Glory White, Cool and Blue, Interscope, Leren stuurwiel, Dynamic + pakket, rood interieur. Voorheen: Witte GP Sport 1.4. T-jet
Gebruikersavatar
RalfOnline
Nuovo Arrivato
Berichten: 170
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 17:38
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door RalfOnline »

Geen lampen setje gekregen... :shock:
Afbeelding
Pics van mijn inmiddels verkochte GP: Grande Punto Sport 1.4 16V Chemical Grey
Gebruikersavatar
fra-boy
Senior Stato
Berichten: 748
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 20:44
Locatie: Groningen

Bericht door fra-boy »

Maar zit dat lampensetje niet standaard achter in je kofferbakje? :shock: :shock: :shock:
Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic, Glory White, Cool and Blue, Interscope, Leren stuurwiel, Dynamic + pakket, rood interieur. Voorheen: Witte GP Sport 1.4. T-jet
stefan
Nuovo Arrivato
Berichten: 54
Lid geworden op: di jun 27, 2006 14:09
Locatie: gorinchem

Bericht door stefan »

ook ik kreeg alleen een sleutelhanger van fiat met dealer naam verder niks geen lampensetje niks en die matten zaten volgens mij bij de prijs van de afleveringskosten in :? :evil:
fiat gp 1.4 16v sport exotica red
Gebruikersavatar
miechiwi
Nuovo Arrivato
Berichten: 84
Lid geworden op: do aug 03, 2006 18:43
Locatie: Beerse, België

Bericht door miechiwi »

Ik heb de mattenset van op de foto. Maar heb wel een Belgische dealer. Het was dan ook wel alles wat ik heb gekregen van goodies. Maar ik kreeg wel andere extra's (grote korting, overbouw hifi-installatie, ...)
Fiat Grande Punto Dynamic 1.3 JTD 75 pk
bartike
Membre D'Oro
Berichten: 1384
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 18:59
Locatie: Kapellen ->Belgium

Bericht door bartike »

ik heb een matten set gekregen van m'n baas :P
Afbeelding
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

fra-boy schreef:Maar zit dat lampensetje niet standaard achter in je kofferbakje? :shock: :shock: :shock:
bij mij in elk geval niet :evil: :evil: :evil: :evil:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

diabloNL schreef:
fra-boy schreef:Is een mattensetje en sleutelmapje en rijbewijsmapje etc. niet standaard? Daar betaal je och die forse afleveringskosten voor (bij mij meen ik 500 euri)?
Volgens mijn dealer zijn die 500 Euries puur voor het rijklaar maken van de auto. Daarnaast heb ik dus 140,- betaald voor een "dealer pakket" wat waarschijnlijk de mattenset, benzine en lampenset inhoud anders zou ik niet weten wat het dan wel is dat "dealer pakket"

Even kijken...

Mattenset: 30,-
Lampenset: 7,50
Volle tank: 60,-

Totaal: 97,50...........Hmmmm :shock:
de rest van het geld betaal je voor als je met klachten terug gaat naar de dealer.
zal wel in één of ander potje gaan.
alle kleine dingen die hij niet onder garantie kan declareren bij Fiat worden hiermee betaald.
heb je geen klachten dan kan hij het in zijn pocket steken.
tel uit je winst ( als je dealer bent :lol: :lol: :lol: ) en voor ons is het een kostenpost waar je geen plezier aan beleefd.
Berry
Junior Stato
Berichten: 449
Lid geworden op: vr mar 03, 2006 12:39
Locatie: Maasbracht

Bericht door Berry »

hannes schreef:
Berry schreef:Helemaal niets eigenlijk, behalve dan de sleutels van een spiksplinter nieuwe, zwarte en zeer mooie GP.
Ik moet wel eerlijk zeggen, ik houd niet van dergelijke prullaria.
zelfde dealer hè Berry :wink:
Juist.
Natuurlijk wel een mattenset (voor en achter), een mapje voor de autopapieren en een volle tank.

Wat ik echter veel belangrijker vind dan een stel onzinnige goodies is een zeer goede service van de dealer. En die heb ik wel gekregen!!
Fiat Grande Punto 1.4 16V Sport, Crossover Black, 15spaaks 17" !!
Gebruikersavatar
hlk
Nuovo Arrivato
Berichten: 39
Lid geworden op: za feb 10, 2007 20:03
Locatie: spijkenisse

Bericht door hlk »

2 sleutelhangers van fiat en een model in de kleur van onze auto[heel toevallig] :wink:
Afbeelding


mio 1.4 grande punto edizione prima-bleu&me
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

fra-boy schreef:Maar zit dat lampensetje niet standaard achter in je kofferbakje? :shock: :shock: :shock:

Als het goed is dan zit dat er standaard bij.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Plaats reactie