TA (verkeersinformatie) Volume?

Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Harrie45 schreef: Overigens moeten we dit topic wel 'hot' houden. Fiat kijkt mee!

En dat moeten we hebben.... Ook mijn TA staat uit omdat ik anders ook hardproblemen ga krijgen. Sjezus wat een verschrikking iedere keer als je dat gebeurt
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

Harrie45 schreef:@joedelta
Op de repeat / shuffle functie na, ben ik bang dat je gelijk hebt. TA is een functie die je gekocht hebt maar onbruikbaar is. Het snel zachter zetten als de conussen van de speakers je al om de oren vliegen kan juridisch misschien wel goed genoeg zijn, maar na een hartverlamming kan ik TA niet meer zachter zetten. :wink:
(ik ben hartpatient)
Overigens moeten we dit topic wel 'hot' houden. Fiat kijkt mee!
Ja, je kunt het ook proberen op grond van het feit dat de werking van de TA gevaarlijk is voor gezondheid en/of verkeersveiligheid.....dat valt te overwegen, maar is een ander juridisch gebied dan het consumentenrecht waar ik me op richtte.
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

TA functie werkt niet meer een tijdje terug toen hadden ze bij de dealer de TA functie aangepast. Heeft 1 keer gewerkt daarna,maar doet nu helemaal niets meer.
Dus komende week maar even naar de garage gaan. :cry:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Giovanni
Nuovo Arrivato
Berichten: 16
Lid geworden op: di aug 08, 2006 20:51
Locatie: Leerdam
Contacteer:

radio TA

Bericht door Giovanni »

Hee jongens,

Het is alweer lang geleden dat ik op het forum ben geweest, maar ik heb denk ik als een van de eerste die de oplossing gehad voor het TA probleem. Mijn dealer belde dat er een brief was van de inporteur met daarin de oplossing. Mijn radio is vorige week een weekje weg geweest en het is nu echt perfect. Ik kan zelfs het volume instellen van de TA

GEWELDIG :D :D :D

EEN BLIJE GP RIJDER



ineke schreef:TA functie werkt niet meer een tijdje terug toen hadden ze bij de dealer de TA functie aangepast. Heeft 1 keer gewerkt daarna,maar doet nu helemaal niets meer.
Dus komende week maar even naar de garage gaan. :cry:
Grande Punto Una bella machina.....
joedelta

Re: radio TA

Bericht door joedelta »

Giovanni schreef:Hee jongens,

Het is alweer lang geleden dat ik op het forum ben geweest, maar ik heb denk ik als een van de eerste die de oplossing gehad voor het TA probleem. Mijn dealer belde dat er een brief was van de inporteur met daarin de oplossing. Mijn radio is vorige week een weekje weg geweest en het is nu echt perfect. Ik kan zelfs het volume instellen van de TA

GEWELDIG :D :D :D

EEN BLIJE GP RIJDER



ineke schreef:TA functie werkt niet meer een tijdje terug toen hadden ze bij de dealer de TA functie aangepast. Heeft 1 keer gewerkt daarna,maar doet nu helemaal niets meer.
Dus komende week maar even naar de garage gaan. :cry:
Dat klinkt goed, dan zal de radio in mijn nieuwe T-Jet ook wel goed werken :D
Gebruikersavatar
RalfOnline
Nuovo Arrivato
Berichten: 170
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 17:38
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door RalfOnline »

Hmm, dan ga ik binnenkort ook ff langs de garage. :)
Afbeelding
Pics van mijn inmiddels verkochte GP: Grande Punto Sport 1.4 16V Chemical Grey
Gebruikersavatar
M-Jay
Junior Stato
Berichten: 205
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 8:51
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door M-Jay »

Damn! Ik was gisteren nog bij mijn garage. Ze hebben gewoon niks gezegd, terwijl ze weten dat ik ook dit probleem heb!
Ex owner: GP Sport 1.4 16v, Zwart, Panorama dak, Lederen bekleding, Blue&Me, Chorme Shadow 17inch...etc.
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Ik moet binnenkort voor de 60k beurt. Zal dit gelijk laten meenemen. Bedankt!
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

buxol schreef:Ik moet binnenkort voor de 60k beurt. Zal dit gelijk laten meenemen. Bedankt!
OFFTOPIC:

60000 Buxol, het gaat lekker me jouw
Afbeelding
Ape
Nuovo Arrivato
Berichten: 42
Lid geworden op: vr aug 11, 2006 12:50
Locatie: Rotterdam

Bericht door Ape »

buxol schreef:Ik moet binnenkort voor de 60k beurt. Zal dit gelijk laten meenemen. Bedankt!
En het radio probleem de TA functie nu ook opgelost :?:
Metalic Rood 1.4 16V Sportsound Plus
Gebruikersavatar
M-Jay
Junior Stato
Berichten: 205
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 8:51
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door M-Jay »

Zo, vandaag is ook mijn radio uit de GP gehaald. Over ongeveer 2 weken heb ik hem weer terug :D
Ex owner: GP Sport 1.4 16v, Zwart, Panorama dak, Lederen bekleding, Blue&Me, Chorme Shadow 17inch...etc.
Ape
Nuovo Arrivato
Berichten: 42
Lid geworden op: vr aug 11, 2006 12:50
Locatie: Rotterdam

Bericht door Ape »

Ape schreef:
buxol schreef:Ik moet binnenkort voor de 60k beurt. Zal dit gelijk laten meenemen. Bedankt!
En het radio probleem de TA functie nu ook opgelost :?:
:) Vandaag 30.000 beurt laten uitvoeren. Ook de TA functie (als garantie) weer eens gemeld. Het is niet te geloven maar na 14 maanden wordt dit eindelijk een opgelost. De radio wordt opgestuurd naar de fabrikant ter reparatie. Kan alleen (volgens de dealer dan) 5 a 6 weken gaan duren :!:
Metalic Rood 1.4 16V Sportsound Plus
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Ape schreef:
Ape schreef:
buxol schreef:Ik moet binnenkort voor de 60k beurt. Zal dit gelijk laten meenemen. Bedankt!
En het radio probleem de TA functie nu ook opgelost :?:
:) Vandaag 30.000 beurt laten uitvoeren. Ook de TA functie (als garantie) weer eens gemeld. Het is niet te geloven maar na 14 maanden wordt dit eindelijk een opgelost. De radio wordt opgestuurd naar de fabrikant ter reparatie. Kan alleen (volgens de dealer dan) 5 a 6 weken gaan duren :!:

en al die tijd geen radio in de GP? zou knetter gek worden. Autorijden zonder muziek. Of krijg je een vervangradio van de dealer?
Afbeelding
Ape
Nuovo Arrivato
Berichten: 42
Lid geworden op: vr aug 11, 2006 12:50
Locatie: Rotterdam

Bericht door Ape »

tonyvandenbroek schreef:
Ape schreef:
Ape schreef:
buxol schreef:Ik moet binnenkort voor de 60k beurt. Zal dit gelijk laten meenemen. Bedankt!
En het radio probleem de TA functie nu ook opgelost :?:
:) Vandaag 30.000 beurt laten uitvoeren. Ook de TA functie (als garantie) weer eens gemeld. Het is niet te geloven maar na 14 maanden wordt dit eindelijk een opgelost. De radio wordt opgestuurd naar de fabrikant ter reparatie. Kan alleen (volgens de dealer dan) 5 a 6 weken gaan duren :!:

en al die tijd geen radio in de GP? zou knetter gek worden. Autorijden zonder muziek. Of krijg je een vervangradio van de dealer?
Inderdaad wel lastig zonder radio. Geen vervanging aangeboden door de dealer(ook door mij niet om gevraagd). Ga volgende week twee weken op vacantie naar Rhodos. Het gemis van de radio valt dan wel mee. :twisted:
Metalic Rood 1.4 16V Sportsound Plus
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

ineke schreef:TA functie werkt niet meer een tijdje terug toen hadden ze bij de dealer de TA functie aangepast. Heeft 1 keer gewerkt daarna,maar doet nu helemaal niets meer.
Dus komende week maar even naar de garage gaan. :cry:
In een ander topic had ik aangegeven dat de TA functie tijdens de service onderhouds beurt daar de TA functie gemodificeerd was dat is ook zo. De eerst keer dat ik dat hoorde toen ging hij ging weer hard even terug geweest en nu is het volume zoals hij hoort. Dus er is ook ander manier dan de radio er uit te halen en op te sturen.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Plaats reactie