topsnelheid GP's

Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Speedy schreef: Wel een net verbruik overigens, ritje van 330km en 45 liter verstookt :shock: (1 op 7,3)
Haha, dan gaat het hard he? ;-) Netjes trouwens, die top!
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Jacob
Junior Stato
Berichten: 456
Lid geworden op: ma jul 09, 2007 20:38
Locatie: Hengelo

Bericht door Jacob »

Vorige week heb ik de 210 km/h op de teller gezien :-) Of dat de echte top was weet ik niet, er kwam weer verkeer voor. Voor m'n gevoel zat er niet echt heel veel meer in, het duurde trouwens ook niet heel lang voordat je aan de top zit. Met de Polo duurde het een stuk langer voordat je op topsnelheid reed :)
GP T-Jet Sport 3d | Exotica Red | Sport leder | CS velgen | Cruise control | Regensensor | Privacy Glass | Anti-Whiplash
Rogar

Bericht door Rogar »

Jacob schreef:Vorige week heb ik de 210 km/h op de teller gezien :-) Of dat de echte top was weet ik niet, er kwam weer verkeer voor. Voor m'n gevoel zat er niet echt heel veel meer in, het duurde trouwens ook niet heel lang voordat je aan de top zit. Met de Polo duurde het een stuk langer voordat je op topsnelheid reed :)
Hé das exact de top die ik gereden heb. Was geloof ik 197 GPS-km/u!
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

Rogar schreef:
Jacob schreef:Vorige week heb ik de 210 km/h op de teller gezien :-) Of dat de echte top was weet ik niet, er kwam weer verkeer voor. Voor m'n gevoel zat er niet echt heel veel meer in, het duurde trouwens ook niet heel lang voordat je aan de top zit. Met de Polo duurde het een stuk langer voordat je op topsnelheid reed :)
Hé das exact de top die ik gereden heb. Was geloof ik 197 GPS-km/u!
Klopt denk ik ook goed.......op papier zou de diesel iets sneller moeten zijn en daar haal ik 201 km/h mee met een uitschieten naar 204 km/h.
Maar dat klopt aardig met die pk's.
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
bartike
Membre D'Oro
Berichten: 1384
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 18:59
Locatie: Kapellen ->Belgium

Bericht door bartike »

gisteren dagje naar de ardennen geweest met de GP en en 220km/u op de teller zien komen 8) spijtig genoeg stond de gps niet op, en tegen dat hij opstond moest ik gaan vertragen :?
Afbeelding
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

bartike schreef:gisteren dagje naar de ardennen geweest met de GP en en 220km/u op de teller zien komen 8) spijtig genoeg stond de gps niet op, en tegen dat hij opstond moest ik gaan vertragen :?
zou iets van 208 zijn denk ik. Wel gaaf dat je gewoon 240 op de klok krijgt met een chip.
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
bartike
Membre D'Oro
Berichten: 1384
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 18:59
Locatie: Kapellen ->Belgium

Bericht door bartike »

idd, moet wel zot zijn om zo in duitsland alle dikke bakken voorbij te steken met een grande punto 8)

allez gisteren is er me ook niemand voor bij gekomen over heel de rit :P :oops:
Afbeelding
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Bericht door johnb »

bartike schreef:idd, moet wel zot zijn om zo in duitsland alle dikke bakken voorbij te steken met een grande punto 8)

allez gisteren is er me ook niemand voor bij gekomen over heel de rit :P :oops:
Is het je niet opgevallen dat ze je een paar keer gefotografeerd hebben :?: :lol:
bartike
Membre D'Oro
Berichten: 1384
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 18:59
Locatie: Kapellen ->Belgium

Bericht door bartike »

johnb schreef:
bartike schreef:idd, moet wel zot zijn om zo in duitsland alle dikke bakken voorbij te steken met een grande punto 8)

allez gisteren is er me ook niemand voor bij gekomen over heel de rit :P :oops:
Is het je niet opgevallen dat ze je een paar keer gefotografeerd hebben :?: :lol:
soms wel ja nu je het zegt :lol:

al een geluk zie ik het meestal juist optijd dat het nog een betaalbare boete is :P

achja, een hobby kost ook geld en daar moet ook lidgeld voor betaald worden he :wink:
Afbeelding
Lapo
Berichten: 2
Lid geworden op: do aug 09, 2007 12:06

Bericht door Lapo »

okay okay, het is geen grande punto, maar wel een Punto 1.9JTD die niet meer helemaal standaard is:

Afbeelding

ik moet toegeven dat het een beetje trilde allemaal en ik was alleen, heb dus zelf een foto gemaakt met enige trilling als resultaat..

Dit was ook met wind mee (afgelopen zaterdag...) normaal houdt het op bij 195 a 200 (schijnbaar afhankelijk van het humeur van mijn Punto :wink:

Update: toerental was 3900 in 5 (geen 6e helaas..)
Gebruikersavatar
SlippingPenny
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 12:11
Locatie: Amsterdam

Bericht door SlippingPenny »

Ik heb voor mijn doen lang de neiging kunnen onderdrukken, maar gisteren in Duitsland toch even geprobeerd hoe snel dat ding nou eigenlijk is. In de stromende regen kwam ik in de vijfde versnelling op een niet geheel vlakke weg op 172 km/u op de GPS, oftewel ruim 180 km/u op de teller.
1.4 16V Emotion, chemical grey, tweed blue sand interieur, 17 inch, MP3-Hifi, ged. achterbank en 3e rolgordel, zijruiten verduisterd, Blue&Me, achterspoiler, zijskirts, stootlijsten, ESP met ASR, MSR, HBA en "hill-holder", dorpellijsten/uitl.sierstuk
Gebruikersavatar
Grande Fabro
Nuovo Arrivato
Berichten: 116
Lid geworden op: di feb 19, 2008 19:48
Locatie: Genk
Contacteer:

Bericht door Grande Fabro »

Dit weekend 200 op de teller
eerste keer dat ik boven de 160 ging
was echt wel een leuke kick :shock: :shock: 8)
Grande Punto Sport 1.3
Afbeelding
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Bericht door swans »

ik heb zaterdag in de namiddag heel veel van het forum ingehaald met zo'n 185km/h op de teller..... Niet de top i know (dat gebeurd in duitsland wel eens een keertje!) :D
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Gebruikersavatar
Hellfire
Avere Una Vita
Berichten: 2066
Lid geworden op: vr jun 22, 2007 10:26

Bericht door Hellfire »

En dat deed je net op een berucht flits stuk...
Afbeelding Grande Punto 1.4 T-Jet 16v Sport Exotica Red
Afbeelding En een Prius...
Afbeelding Renault Mégane III Estate 1.5 dCi TCE Bose
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Heb afgelopen zaterdagavond wederom WEER NIET de 180 GPS-kilometers kunnen aantikken... :? de teller bleef weer steken op 179, wat ook niet slecht is met 77pk ;-) Herkansing morgen, want ga mijn ouders naar Dusseldorf brengen (ga de 165 niet eens redden, want ik rijd overdag...).
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Plaats reactie