1 serie of T-Jet?
Re: 1 serie of T-Jet?
BMW 1-serie vind ik niet lelijk, wel als ie standaard is, grrr. De GP T-jet is een superauto.
Lekker snel en compleet ! En goedkoper in de lease, dus keuze snel gemaakt toch
Lekker snel en compleet ! En goedkoper in de lease, dus keuze snel gemaakt toch
Mito 1.3 Jtd - Bianco spino - Nav - Bose - 115 pk by Savali
-
- Avere Una Vita
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
- Locatie: Velserbroek
- Contacteer:
Re: 1 serie of T-Jet?
Gios schreef:BMW 1-serie vind ik niet lelijk, wel als ie standaard is, grrr. De GP T-jet is een superauto.
Lekker snel en compleet ! En goedkoper in de lease, dus keuze snel gemaakt toch
ff offtopic dan:Gisteren stond er een Opel zafira 2.0 turbo naast me bij het stoplicht.ik keek de betreffende persoon achter het stuur al niet aan want voelde al heen waar hij heen wilde.....en ja hoor ,bij groen sprint ie vol weg .....ik dacht w8 ff vriend dus geef vol gas maar had moeite met hem tot de 120 ,daarna ging ik hem voorbij ,wat dan helemaal zo zielig is dat mensen gaan zwaaien als je ze voorbij zoeft met in mijn geval een t-jet
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Re: 1 serie of T-Jet?
Ik heb t niet zo op BMW - t ziet er zo leaseauto uit. Op de een of andere manier wordt ik er altijd een beetje agressief van. Heel klein beetje dan he. Fiat is gewoon net wat symphatieker. En full options in plek van helemaal kaal, en dat is ook wel lekker.
MY08 - 1.3 MultiJet 90pk - New Orleans Blue - 17" Wipe Out -
- ed.de.vries
- Membre D'Oro
- Berichten: 1276
- Lid geworden op: vr dec 01, 2006 0:09
- Locatie: Grevenbicht
Re: 1 serie of T-Jet?
túúrlijk ben je sneller met je T-JET, tov de door jou bedoelde BMW en Opel..
Maar!!! heb je ook "" de langste adem"" kunnen meten.
D,as namelijk óók belangrijk, ik bedoel boven de 120 km,en hoger!!
Hoor het graag van je.
Overigens, gebeurde dit in NL, op onze wegen??????
Denk aan de"verborgen kamer,s"
Anders kost het veel pinke pinke!!!
:der ALTE: uit grensstreek,in mooi limburg.
Deutsche grens is 4km en Belgische grens slechts 3km van mij vandaan.
Maar!!! heb je ook "" de langste adem"" kunnen meten.
D,as namelijk óók belangrijk, ik bedoel boven de 120 km,en hoger!!
Hoor het graag van je.
Overigens, gebeurde dit in NL, op onze wegen??????
Denk aan de"verborgen kamer,s"
Anders kost het veel pinke pinke!!!
:der ALTE: uit grensstreek,in mooi limburg.
Deutsche grens is 4km en Belgische grens slechts 3km van mij vandaan.
- Carlo Abarth
- Junior Stato
- Berichten: 396
- Lid geworden op: ma jun 23, 2008 14:16
- Locatie: Zevenaar
- Contacteer:
Re: 1 serie of T-Jet?
Wat voor Zafira was dat? Oude model of de nieuwe? Zowel de oude OPC (192 pk) als de nieuwe (200 pk) hebben allebei een top van meer dan 220 km/u. Heb met de OPC op Assen gereden en dat blijft aardig gaan. Ik denk als de beste man boven de 120 ook nog vol gas aan het geven was je er niet snel voorbij zou gaan hoor? En ja, heb ook met een TJet gereden.Sporting raymon schreef:ff offtopic dan:Gisteren stond er een Opel zafira 2.0 turbo naast me bij het stoplicht.ik keek de betreffende persoon achter het stuur al niet aan want voelde al heen waar hij heen wilde.....en ja hoor ,bij groen sprint ie vol weg .....ik dacht w8 ff vriend dus geef vol gas maar had moeite met hem tot de 120 ,daarna ging ik hem voorbij ,wat dan helemaal zo zielig is dat mensen gaan zwaaien als je ze voorbij zoeft met in mijn geval een t-jet
Re: 1 serie of T-Jet?
Toch grappig dat een T-jet een 200 pk-er tot de 120 bijna kan bijhouden
Actie zou voor mij al geslaagd zijn. En naar de OPC-er gewoon terugzwaaien !
Actie zou voor mij al geslaagd zijn. En naar de OPC-er gewoon terugzwaaien !
Mito 1.3 Jtd - Bianco spino - Nav - Bose - 115 pk by Savali
- Carlo Abarth
- Junior Stato
- Berichten: 396
- Lid geworden op: ma jun 23, 2008 14:16
- Locatie: Zevenaar
- Contacteer:
Re: 1 serie of T-Jet?
Zoals jij het zegt klinkt het aardig leuk ja. Zodra er bij komt te staan dat het een busje van meer dan 300 kilo zwaarder is verandert het een beetje natuurlijk...
Re: 1 serie of T-Jet?
Moeilijk, maar je moet zelf de keuze maken.
Ikzelf koos voor de GP als opvolger voor mijn punto omdat ik hele goede ervaringen heb met de garage. En het is de Tjet geworden omdat ik hem zo ontzettend lekker vindt rijden. Een motorversie lager is niet slecht maar in de Tjet hoef je niet te werken, het loopt gewoon lekker.
Dus als je twijfelt moet je toch zelf een proefrit maken in beide auto's. En daarnaast natuurlijk ook rekening houden met de ruimte in de auto mbt tot bagage en passagiers. Qua geluidsinstalatie kan ik ook niet beoordelen maar echt lekker onderuitgezakt luisteren kun je in de auto toch niet, dus dat zou ik niet de doorslag laten geven.
Bruno
Ikzelf koos voor de GP als opvolger voor mijn punto omdat ik hele goede ervaringen heb met de garage. En het is de Tjet geworden omdat ik hem zo ontzettend lekker vindt rijden. Een motorversie lager is niet slecht maar in de Tjet hoef je niet te werken, het loopt gewoon lekker.
Dus als je twijfelt moet je toch zelf een proefrit maken in beide auto's. En daarnaast natuurlijk ook rekening houden met de ruimte in de auto mbt tot bagage en passagiers. Qua geluidsinstalatie kan ik ook niet beoordelen maar echt lekker onderuitgezakt luisteren kun je in de auto toch niet, dus dat zou ik niet de doorslag laten geven.
Bruno
Hoezo file en langzaamrijdend verkeer? De weg voor mij is leeg.
Re: 1 serie of T-Jet?
Sporting raymon schreef:Gios schreef:BMW 1-serie vind ik niet lelijk, wel als ie standaard is, grrr. De GP T-jet is een superauto.
Lekker snel en compleet ! En goedkoper in de lease, dus keuze snel gemaakt toch
ff offtopic dan:Gisteren stond er een Opel zafira 2.0 turbo naast me bij het stoplicht.ik keek de betreffende persoon achter het stuur al niet aan want voelde al heen waar hij heen wilde.....en ja hoor ,bij groen sprint ie vol weg .....ik dacht w8 ff vriend dus geef vol gas maar had moeite met hem tot de 120 ,daarna ging ik hem voorbij ,wat dan helemaal zo zielig is dat mensen gaan zwaaien als je ze voorbij zoeft met in mijn geval een t-jet
daarmee laten ze blijken dat ze maar met het gaspedaal half ingetrapt rijden
Re: 1 serie of T-Jet?
ed.de.vries schreef:túúrlijk ben je sneller met je T-JET, tov de door jou bedoelde BMW en Opel..
Maar!!! heb je ook "" de langste adem"" kunnen meten.
D,as namelijk óók belangrijk, ik bedoel boven de 120 km,en hoger!!
Hoor het graag van je.
Overigens, gebeurde dit in NL, op onze wegen??????
Denk aan de"verborgen kamer,s"
Anders kost het veel pinke pinke!!!
:der ALTE: uit grensstreek,in mooi limburg.
Deutsche grens is 4km en Belgische grens slechts 3km van mij vandaan.
en Edje kan het weten
Re: 1 serie of T-Jet?
Dat kan als het goed is toch in beide auto's?Bruno schreef:echt lekker onderuitgezakt luisteren kun je in de auto toch niet, dus dat zou ik niet de doorslag laten geven.
Bruno
-
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 144
- Lid geworden op: di mar 04, 2008 14:05
- Locatie: Almere
Re: 1 serie of T-Jet?
Een karige BMW of een volgehangen GP?
Een turbo of een standaard 1.6?
Ik zou voor de GP gaan omdat hij completer is, goedkoper in de lease, in de fiscale bijtelling ook goedkoper is en ik hem mooier vind.
En dat laatste zal de doorslag geven denk ik
Een turbo of een standaard 1.6?
Ik zou voor de GP gaan omdat hij completer is, goedkoper in de lease, in de fiscale bijtelling ook goedkoper is en ik hem mooier vind.
En dat laatste zal de doorslag geven denk ik
GP 1.4 T-Jet Sport; Crossover Black met Cruise control
Per te Ayrton
Your games, my rules
Per te Ayrton
Your games, my rules
Re: 1 serie of T-Jet?
Ik denk dat ik inderdaad ook helemaal voor de GP moet gaan. Ik vind alleen die grijze stippen op de bekleding afgrijselijk!
- ed.de.vries
- Membre D'Oro
- Berichten: 1276
- Lid geworden op: vr dec 01, 2006 0:09
- Locatie: Grevenbicht
Re: 1 serie of T-Jet?
Hannes schrijft "edje kan het weten' en dan bedoeld Hannes natuurlijk de
boete,s die steevast binnen rollen in Huize; de Vries.
Heb ik zo mooi gereden afgelopen weekend naar Almere(zaterdags)
En Zondags naar de Meeting veluwe vv, krijg ik vandaag een brieje binnen voor een
23 km <> te hard<> gereden snelheid op de stads autoweg te Heerlen.
Kosten prentje € 135,00 pegels???? en voor mij onbekend bedrag.
Dus mag ik weer de staatskas spekken.
Ik denk dat {Hannes} met zijn opmerking dát bedoeld.
Edje kan het weten.
t,is om te in mooi Limburg.
Gruse von : der ALTE:.
boete,s die steevast binnen rollen in Huize; de Vries.
Heb ik zo mooi gereden afgelopen weekend naar Almere(zaterdags)
En Zondags naar de Meeting veluwe vv, krijg ik vandaag een brieje binnen voor een
23 km <> te hard<> gereden snelheid op de stads autoweg te Heerlen.
Kosten prentje € 135,00 pegels???? en voor mij onbekend bedrag.
Dus mag ik weer de staatskas spekken.
Ik denk dat {Hannes} met zijn opmerking dát bedoeld.
Edje kan het weten.
t,is om te in mooi Limburg.
Gruse von : der ALTE:.
- Ferreman
- Junior Stato
- Berichten: 346
- Lid geworden op: vr jun 01, 2007 13:56
- Locatie: Ubach-Palenberg (Duitsland)
Re: 1 serie of T-Jet?
Ik vind het moeilijk, ik vind de 1-serie ook erg mooi.
Ik fahr veel autobahn zeg maar, dan lijkt die BMW me wel lekker.
Over dat hele verhaal met de Zafira OPC: Het is ook heel leuk om eerst stoer te kijken, die kerel als een debiel weg te laten scheuren, zelf als een bejaarde weg rijden. Kun je nog zwaaien ook. Voelt ie zich hopelijk toch een beetje als een kleuter. Volgende stoplicht weer naast hem aansluiten. Kijken wat ie dan doet. Bij volgende stoplicht doet ie het dan niet meer. Je kunt dan alsnog laten zien dt je hem zonder problemen bijhoudt.
Ik heb in mijn 1.2 8v niet veel keus , maar in mijn vorige auto (Chrysler Neon 2.0 16v, met sportcomputertje erin uit de VS) deed ik dat wel eens.
Ik fahr veel autobahn zeg maar, dan lijkt die BMW me wel lekker.
Over dat hele verhaal met de Zafira OPC: Het is ook heel leuk om eerst stoer te kijken, die kerel als een debiel weg te laten scheuren, zelf als een bejaarde weg rijden. Kun je nog zwaaien ook. Voelt ie zich hopelijk toch een beetje als een kleuter. Volgende stoplicht weer naast hem aansluiten. Kijken wat ie dan doet. Bij volgende stoplicht doet ie het dan niet meer. Je kunt dan alsnog laten zien dt je hem zonder problemen bijhoudt.
Ik heb in mijn 1.2 8v niet veel keus , maar in mijn vorige auto (Chrysler Neon 2.0 16v, met sportcomputertje erin uit de VS) deed ik dat wel eens.
-Live fast. Die young in a nice pair of pants-
Officieel sponsor CJIB en Bundes-Verkehrs-Amt
Punto-loos
Officieel sponsor CJIB en Bundes-Verkehrs-Amt
Punto-loos