Mediaspeler (usb)

noname87
Junior Stato
Berichten: 369
Lid geworden op: do jul 03, 2008 11:09

Mediaspeler (usb)

Bericht door noname87 »

Sinds ik mijn auto heb, nu zo'n maand of 5, speelt mijn mediaplayer maar bepaalde liedjes af.. Er staan bijvoorbeeld 20 liedjes op en hij speelt er maar 12 af. En ook constant dezelfde, dus de overige 8 speelt hij nooit af. Ik heb al in het menu gezocht en ik heb 'willekeurig' al uit geschakeld en weer aan en weer uit en noem maar op, maar hij blijft alleen maar geselecteerde liedjes afspelen. Dit ligt ook niet aan de usb stick, omdat ik ook andere sticks geprobeerd heb. Iemand enig idee zonder dat ik weer terug moet naar mijn geweldige *ahum* dealer, waar ik liever niet meer kom.
Gebruikersavatar
Paulus
Junior Stato
Berichten: 229
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 18:14
Locatie: Zaandijk

Re: Mediaspeler (usb)

Bericht door Paulus »

Heb je op je andere USB sticks dezelfde nummers gezet en speelde de mediaspeler dan dezelfde nummers wel en niet als op de andere USB stick ?
Wellicht zijn de nummers die niet worden afgespeeld op een of andere manier corrupt of van andere indeling.
Grande Punto T-Jet Sport 5d - Crossover Black - Alweer over de 30k...
Gebruikersavatar
Peli
Junior Stato
Berichten: 437
Lid geworden op: zo jan 21, 2007 10:26
Locatie: Almere

Re: Mediaspeler (usb)

Bericht door Peli »

De mediaplayer blijft voor mij het meest vreemde apparaat in mijn GP. Soms idd alle nummers dan weer een paar en het meest vreemde is dat als ik mijn GP afsluit de mediaplayer spontaan gaat spelen hihihihhi
GP 1.4 STARJET 16V EMOTION CHIARO AZUUR MET.
Gebruikersavatar
Chem
Nuovo Arrivato
Berichten: 137
Lid geworden op: do mei 11, 2006 7:56

Re: Mediaspeler (usb)

Bericht door Chem »

Ik zou eens op de computer de liedjes die het wel doen vergelijken met de liedjes die het niet doen. Kijk bijvoorbeeld naar de ID3 tags, zitten er speciale tekens in de naam van de liedes, wat is de sample snelheid, de bitverwerkingssnelheid. Die liedjes zullen wel iets hebben waardoor de software ze niet kan lezen. Dat het aan je mediaspeler of USB stick ligt lijkt me sterk.
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Re: Mediaspeler (usb)

Bericht door buxol »

De blue en me kan ook geen unicode lezen in de tags, er is een topic over.
Had ook een GP met allemaal specificaties.
noname87
Junior Stato
Berichten: 369
Lid geworden op: do jul 03, 2008 11:09

Re: Mediaspeler (usb)

Bericht door noname87 »

Hij speelt de liedjes in willekeurige volgorde af. Het is ook niet zo, zoals op een cd dat wanneer een liedje een fout heeft, hij vast slaat. Normaal in een radio zie je dan wel dat hij het liedje wilt afspelen, je ziet dan ook de titel en artiest, maar dan springt hij over. Bij mij is het zo dat je het liedje niet eens kan vinden. Al zou ik een uur lang door drukken naar het volgende nummer, hij komt gewoon niet voorbij. En om nou wéér naar de dealer te gaan... zie ik ook niet zo erg zitten. Ik zit er gemiddeld 1x per maand... Lekkage in je auto, daar hebben ze, volgens eigen zegge, iets aan gedaan en het lag aan mijn 3e remlicht, maar ondertussen blijft hij toch nog wel een beetje nat worden... moet ik ook alweer voor bellen... Als het niet op te lossen is zonder dealer, dan maar niet. Maar ik weet wel... ik neem, vooralsnog, nooit geen Fiat meer.
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Re: Mediaspeler (usb)

Bericht door buxol »

Van de problemen die je kunt hebben met de GP, is dit probleem simpel zelf op te lossen.
Heb je al iets gedaan met de tips die wij je hier geven, of wilde je alleen even klagen?

Ik durf voor 99% zeker te zeggen dat dit probleem niet aan de GP ligt, maar aan jouw muziekbestanden.
Had ook een GP met allemaal specificaties.
noname87
Junior Stato
Berichten: 369
Lid geworden op: do jul 03, 2008 11:09

Re: Mediaspeler (usb)

Bericht door noname87 »

Ik plaats het niet om alleen te klagen. Ik moet ook werken, en ik kijk dus niet elke dag op de site, heb niet elke dag uren de tijd om alles even snel uit te pluizen. Ik heb ook al dezelfde liedjes gedownload en het blijft steeds weer voor doen. Wat raar dat het in een andere auto dan wel lukt?
En als het alleen is om te klagen, vraag ik niet in mn berichtje of iemand enig idee heb.
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Re: Mediaspeler (usb)

Bericht door Bennink »

Heb je de laatste versie van Blue&Me geinstalleerd?
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
noname87
Junior Stato
Berichten: 369
Lid geworden op: do jul 03, 2008 11:09

Re: Mediaspeler (usb)

Bericht door noname87 »

Ik heb niets geinstalleerd... Gewoon alleen de Blue en Me van GP zelf
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Re: Mediaspeler (usb)

Bericht door buxol »

controleer of de id3tags van de liedjes niet onvolledig zijn. De andere auto waar het wel werkt, heeft die ook blue&me?
Je geeft in je tweede bericht nergens aan dat je iets met onze tips gedaan hebt of wilt gaan doen. Vandaar dat ik benieuwd was naar de situatie.
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Re: Mediaspeler (usb)

Bericht door Bennink »

Als je verder niks hebt geinstalleerd heb je dus nog een oude versie van Blue&Me, zonder SMS-lezer. Ik durf je niet te zeggen of deze oude versie ook in het MP3-functie verschilt...
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Gebruikersavatar
Paulus
Junior Stato
Berichten: 229
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 18:14
Locatie: Zaandijk

Re: Mediaspeler (usb)

Bericht door Paulus »

Misschien staat er een vreemd teken in de bestandsnaam of zijn de namen te lang ? :roll:
Grande Punto T-Jet Sport 5d - Crossover Black - Alweer over de 30k...
noname87
Junior Stato
Berichten: 369
Lid geworden op: do jul 03, 2008 11:09

Re: Mediaspeler (usb)

Bericht door noname87 »

Ik verander de bestandsnamen altijd in artiest - titel dus rare tekens moet het niet kunnen zijn. Een te lange naam denk ikzelf ook niet.
Waar kan ik die id3tags vinden van de liedjes?
Gebruikersavatar
scoop
Supporto Tecnico
Supporto Tecnico
Berichten: 1656
Lid geworden op: za dec 02, 2006 11:48
Locatie: Boxmeer

Re: Mediaspeler (usb)

Bericht door scoop »

Voor de mensen die liever lui dan moe zijn na een lange dag werk: Tag&Rename. Of elke andere mp3 tag editor die op de markt verkrijgbaar is. Of zoiets als iTunes als je een Mac hebt.
Plaats reactie