interscope hi-fi

Gebruikersavatar
NHke
Membre D'Oro
Berichten: 1294
Lid geworden op: vr dec 26, 2008 8:49

Re: interscope hi-fi

Bericht door NHke »

Hier in België staat het standaard in de Sport van 2009 8)

Heb het dus ook :) :-]
Gebruikersavatar
rood
Nuovo Arrivato
Berichten: 104
Lid geworden op: vr mar 07, 2008 8:18

Re:

Bericht door rood »

rood schreef:Oh man, ik heb sinds gisterenavond mijn Punto en wát een geluid. Zeker als je het een beetje goed insteld. Vraag me alleen af hoe je nou feitelijk in de auto het onderscheid tussen het fiat systeem en het interscope systeem kunt zien?
Ik moet toch terugkomen op mijn eerdere berichtgeving... Ik heb het nu ongeveer een jaar erin liggen en ben er wel op uitgekeken. De nummers met extreme bas kunnen niet al te hard of alles gaat kraken, ook de hoge tonen komen te plat op mij over.. Dit alles ook niet als de je User EQ settings optimaal instelt. Ik ben op zoek naar een goed Car Hi Fi bedrijf die voor een budget van circa 1500 euro een totaal nieuw systeem mag inbouwen van me.. Heb er veel over gelezen op het fiatforum.uk (de Engelse variant van deze site) en blijkt wel dat je bij het vervangen van je headunit (je radio, zeg maar..) je je blue&me en stuurbediening verliest. Maar anderen zeggen weer dat er wel oplossingen voor zijn.. Ik ga dus in ieder geval eerst e.e.a. uitzoeken en dan de GP uiteindelijk VOLgooien met audio :D
Grande Punto 1.4 T-Jet --- Crossover Black - Inox Orange - Blue&Me Nav & Com - Interscope HiFi - Blow Off Valve - Red Brake Calipers
ArmandV
Nuovo Arrivato
Berichten: 10
Lid geworden op: zo dec 12, 2010 18:20

Re: interscope hi-fi

Bericht door ArmandV »

Hoe kan ik zien dat er een Interscope systeem tov de "gewone" subwoover erin zit?

_________________
GP 120pk SportRood
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: interscope hi-fi

Bericht door Sunrise »

...gewone sub heeft een zwart logo, een interscope een "zilveren" logo ~]
Plaats reactie