Blue&me systeem

Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Supernova schreef:
renzo4000 schreef: Ik hoor regelmatig dat de tegenpartij het bekende 'gsm brom' geluid horen ... zeg maar dat geluid dat je hoort als je te dicht bij een radi0/tv staat. Overigens hoor ik de tegenpartij loeizuiver!
Kreeg ik ook te horen, maar volgens mij komt dat omdat je telefoon dan te dicht bij de radio ligt... Probeer je telefoon maar eens op de achterbank te leggen, of in de kofferbak, waarschijnlijk is het dan weg. Ik krijg er in ieder geval geen klachten meer over.
Maar eigenlijk hoort dit niet voor een product wat een handsfree carkit voor moet stellen. Je GSM in de achterbak mikken is nou niet echt gebruiksvriendelijk. De meest simpele Cornholio Nokia BT setjes kunnen dat beter.
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
Dexter
Nuovo Arrivato
Berichten: 141
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 21:47

Re: usb aansluiting doet vreemd of ligt het aan de usb stick

Bericht door Dexter »

renzo4000 schreef:Het is nieuw product en van M$ dus er zullen nog wel updates komen ;-)
Dat vind ik dus het rare, tot nu toe is er alleen een sms-lezer update gekomen... :(
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

Je teelfoon in de achterbak mikken, dat lijkt me toch echt een telefoon probleem en niet van B&M, mijn telefoon zit altijd in mijn broekzak, en werkt altijd prima, en anderen kunnen mij ook altijd prima verstaan.

O ja ik heb een Sony Ericsson Z520 i
GPO
Nuovo Arrivato
Berichten: 167
Lid geworden op: di aug 22, 2006 12:21

Bericht door GPO »

Ik kan me wel voorstellen dat als je telefoon te dicht bij de microfoon zit dit storing oplevert. Dit heb ik nl. wel gehad bij mijn vorige auto waar ik een Parrot BT carkit in had zitten. De microfoon zat zo'n beetje naast de telefoon en dit leverde een zeer iritante bromtoon op bij de gesprekspartner.

Kan zijn dat de microfoon iets te gevoelig is en hierdoor stoort. Heb je dan je telefoon in je broekzak, dan kan deze (bijna) niet meer storen.
Gebruikersavatar
Joeri
Nuovo Arrivato
Berichten: 187
Lid geworden op: di jul 25, 2006 8:45
Locatie: Reuver
Contacteer:

Bericht door Joeri »

Ik heb het systeem ook. En het werkt echt super!! van het kiezen van losse nummers (niet in de telefoonlijst) of het lezen van een SMS. Allemaal geen probleem.

In de vorige auto had ik een nokia bluetooth carkit. Die had zo nu en dan wel eens kuren of ik was moeilijk verstaanbaar. Nu ben ik altijd goed te horen en ik kan de andere ook goed verstaan, zelfs op de autobaan.

Mijn Phone: Motorola V3 RAZR
1.4 16V Sport * Chemical Grey * Inox Orange Interiour * Blue&Me * Cruise * 17" Rondell * 40mm Novitec
Giovanni
Nuovo Arrivato
Berichten: 16
Lid geworden op: di aug 08, 2006 20:51
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Bericht door Giovanni »

Señor Sjon schreef:
Supernova schreef:
renzo4000 schreef: Ik hoor regelmatig dat de tegenpartij het bekende 'gsm brom' geluid horen ... zeg maar dat geluid dat je hoort als je te dicht bij een radi0/tv staat. Overigens hoor ik de tegenpartij loeizuiver!
Kreeg ik ook te horen, maar volgens mij komt dat omdat je telefoon dan te dicht bij de radio ligt... Probeer je telefoon maar eens op de achterbank te leggen, of in de kofferbak, waarschijnlijk is het dan weg. Ik krijg er in ieder geval geen klachten meer over.
Maar eigenlijk hoort dit niet voor een product wat een handsfree carkit voor moet stellen. Je GSM in de achterbak mikken is nou niet echt gebruiksvriendelijk. De meest simpele Cornholio Nokia BT setjes kunnen dat beter.
Vreemd verhaal want mij Bleu en me werkt echt super. Heb nog nooit zoveel plezier gehad als met dit systeem, Als ik terug kijk naar mijn vorige auto's met diverse carkits, is dit toch wel het leukste systeem wat ik heb gehad. Nee voor mij geen negatief woord over dit systeem. O ja wat ik toch wel even kwijt wil is het feit dat die SMS leazer update gewoon gratis was, dus ik behoefde nergens voor te betalen. Dus als er weer eens een update komt en ik hoef hier ook weer niet voor te betalen nou dat vindt ik gewoon super van Fiat. Want bij mijn collega's ik zal de merken niet noemen , die hebben al diverse update gehad maar ze raken van de wal in de ....... Nee het ene probleem wordt eindelijk opgelost maar er onstaat direct weer een nieuw probleem, nee die zijn echt ziek van hun dienstauto, hahahah :lol: :lol: :lol: jongens!!!had je maar een F......t moeten kiezen, Ik weet zeker als hun weer mogen kiezen dan wordt het zeker een rode GP 120/ 130 Sport, maarja hun wilde perce weer een auto uit het buurland!!!
Giovanni
Grande Punto Una bella machina.....
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

LOL, klinkt als een tevreden gebruiker. ;)
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Bericht verplaatst. Een nieuw topic beginnen maakt de boel onoverzichtelijk.
SlippingPenny schreef:Ik heb tot nog toe weinig tot geen profijt van het systeem. Mijn Samsung telefoon deed wel iets, ik kon bellen, na een nummer ingesproken te hebben en ik kon gebeld worden. Meer was niet mogelijk. De Samsung is helaas overleden in de wasmachine. Nu heb ik een toestel van het eigen merk Vodafone en nu kan ik vrijwel helemaal niets meer. Alleen een inkomend gesprek kan ik beantwoorden. Bij een uitgaand gesprek, na het nummer te hebben ingesproken verschijnt dit op het display, gebeurt er niets na het commanda "bel" of "kies" en verschijnt direct de melding "einde gesprek". Nu zegt een verkoper van Vodafone, dat een update van het systeem mogelijk een oplossing kan bieden. Is er iemand, die al ervaring heeft met een update? In het boekje kan ik hier niets over vinden. Bij de dealer ben ik nog niet geweest, maar mijn ervaring is, dat ze er daar ook weinig kaas van hebben gegeten.
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

SlippingPenny schreef:Ik heb tot nog toe weinig tot geen profijt van het systeem. Mijn Samsung telefoon deed wel iets, ik kon bellen, na een nummer ingesproken te hebben en ik kon gebeld worden. Meer was niet mogelijk. De Samsung is helaas overleden in de wasmachine. Nu heb ik een toestel van het eigen merk Vodafone en nu kan ik vrijwel helemaal niets meer. Alleen een inkomend gesprek kan ik beantwoorden. Bij een uitgaand gesprek, na het nummer te hebben ingesproken verschijnt dit op het display, gebeurt er niets na het commanda "bel" of "kies" en verschijnt direct de melding "einde gesprek". Nu zegt een verkoper van Vodafone, dat een update van het systeem mogelijk een oplossing kan bieden. Is er iemand, die al ervaring heeft met een update? In het boekje kan ik hier niets over vinden. Bij de dealer ben ik nog niet geweest, maar mijn ervaring is, dat ze er daar ook weinig kaas van hebben gegeten.
Typisch telecom-verkoper uitspraak die het niet meer weet..."wacht dan maar op een update" Dat betekent in gewoon Nederlands: "Ja zeg, dat weet ik ook niet hoor".

Anyway: succes met je telefoon
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Goed de verkoper uit Groningen geeft aan dat er nieuwe software updates uit zijn voor de radio nav blue en me, dus allen aan de computer met jullie radio :D
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
Gebruikersavatar
M-Jay
Junior Stato
Berichten: 205
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 8:51
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door M-Jay »

grietje8 schreef:Goed de verkoper uit Groningen geeft aan dat er nieuwe software updates uit zijn voor de radio nav blue en me, dus allen aan de computer met jullie radio :D
Waar dan? :?
Ex owner: GP Sport 1.4 16v, Zwart, Panorama dak, Lederen bekleding, Blue&Me, Chorme Shadow 17inch...etc.
joedelta

Bericht door joedelta »

grietje8 schreef:Goed de verkoper uit Groningen geeft aan dat er nieuwe software updates uit zijn voor de radio nav blue en me, dus allen aan de computer met jullie radio :D
toe maar, zelfs van de nav..... :?
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

n.a.v. Joe...
de computer bij de dealer of heb je zelf een kabel M-Jay?
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
joedelta

Bericht door joedelta »

grietje8 schreef:n.a.v. Joe...
de computer bij de dealer of heb je zelf een kabel M-Jay?
ach so.... :roll:
Gebruikersavatar
M-Jay
Junior Stato
Berichten: 205
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 8:51
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door M-Jay »

grietje8 schreef:n.a.v. Joe...
de computer bij de dealer of heb je zelf een kabel M-Jay?

Uhhh... ik volg je niet meer :roll: :? Update gaat toch gewoon met een een USB stick?
Ex owner: GP Sport 1.4 16v, Zwart, Panorama dak, Lederen bekleding, Blue&Me, Chorme Shadow 17inch...etc.
Plaats reactie