Maarssen, De Zwaan
Geplaatst: wo jan 30, 2013 21:45
Na een aantal omzwervingen door een faillissement en overname van de lokale Fiat Garage ben ik sinds een jaar of 5 stamgast bij de Zwaan.
In het topic over Bochane Almere komt de Zwaan één keer voorbij in niet zo'n positieve zin.
Zou ik het hierbij laten dan doe ik de dames en heren van de Zwaan zeker te kort.
Fouten kunnen overal gemaakt worden, het is vooral de manier waarop een garage hiermee omgaat wat bepaald of het een goede- of mindere garage is.
Twee jaar na het maken van dit slippertje en het lezen hiervan op dit forum kreeg ik deze week een belletje "waarom toen niet langs gekomen om het op te lossen". Mooi toch?
De persoonlijke benadering, het enthousiasme en de betrokkenheid van de mannen in de werkplaats geeft vertrouwen in deze "tent". Problemen, niet te vangen in het standaard Fiat onderhoud, worden serieus opgepakt zonder dat meteen de meter gaat lopen. Is het euvel niet direct op te lossen dan krijg je de nodige tips mee om op te letten bij het autorijden om zo verder te komen met de oorzaak en mogelijke oplossing.
In december heeft de Zwaan mijn winterbanden (als stopklusje) om mijn velgen gelegd voor een heel nette prijs.
Zowel velg als band kwamen niet bij de Zwaan vandaan, een mooie service toch?
Is er dan niets negatief?? Jawel maar dat is denk ik meer voor rekening van de bedrijfspolitiek van Fiat NL.
Pakketprijzen prima, maar de zekerheid van de vaste pakketprijs geeft ook een lijst met geprogrammeerde werkzaamheden die op mij overkomen als het zoeken naar werk. Bij een auto van 5 jaar oud en 152.000Km op de klok zie ik liever dat de puur noodzakelijke zaken worden gedaan.
Onderdelen vervangen? Prima, als ze kapot zijn of een geluid maken waar ik mij aan stoor O ja... en zijn er dan toch werkzaamheden door een andere garage uitgevoerd, kraak dat dan niet af ook al is dat terecht
Tot slot.. waarom vorig jaar dan toch de auto bij Bochane weggebracht?
Prijs, vakantie, 55Km afstand tussen woning en Maarssen en......een bijna vergeten APK datum.
In het topic over Bochane Almere komt de Zwaan één keer voorbij in niet zo'n positieve zin.
Zou ik het hierbij laten dan doe ik de dames en heren van de Zwaan zeker te kort.
Fouten kunnen overal gemaakt worden, het is vooral de manier waarop een garage hiermee omgaat wat bepaald of het een goede- of mindere garage is.
Twee jaar na het maken van dit slippertje en het lezen hiervan op dit forum kreeg ik deze week een belletje "waarom toen niet langs gekomen om het op te lossen". Mooi toch?
De persoonlijke benadering, het enthousiasme en de betrokkenheid van de mannen in de werkplaats geeft vertrouwen in deze "tent". Problemen, niet te vangen in het standaard Fiat onderhoud, worden serieus opgepakt zonder dat meteen de meter gaat lopen. Is het euvel niet direct op te lossen dan krijg je de nodige tips mee om op te letten bij het autorijden om zo verder te komen met de oorzaak en mogelijke oplossing.
In december heeft de Zwaan mijn winterbanden (als stopklusje) om mijn velgen gelegd voor een heel nette prijs.
Zowel velg als band kwamen niet bij de Zwaan vandaan, een mooie service toch?
Is er dan niets negatief?? Jawel maar dat is denk ik meer voor rekening van de bedrijfspolitiek van Fiat NL.
Pakketprijzen prima, maar de zekerheid van de vaste pakketprijs geeft ook een lijst met geprogrammeerde werkzaamheden die op mij overkomen als het zoeken naar werk. Bij een auto van 5 jaar oud en 152.000Km op de klok zie ik liever dat de puur noodzakelijke zaken worden gedaan.
Onderdelen vervangen? Prima, als ze kapot zijn of een geluid maken waar ik mij aan stoor O ja... en zijn er dan toch werkzaamheden door een andere garage uitgevoerd, kraak dat dan niet af ook al is dat terecht
Tot slot.. waarom vorig jaar dan toch de auto bij Bochane weggebracht?
Prijs, vakantie, 55Km afstand tussen woning en Maarssen en......een bijna vergeten APK datum.