Zwarte GP Sport 1.4

Gebruikersavatar
Oeroe
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: do jul 27, 2006 19:41

Zwarte GP Sport 1.4

Bericht door Oeroe »

Na 10 weekjes wachten mocht ik hem (eindelijk) dinsdag ophalen bij de dealer: :cry: toen mocht ik hem aanschouwen zaten er de verkeerde velgen erop! (foutje van mn baas, bleek later). Zie t nu dus nog wel of die mooiere erop komen :P. Gekozen voor de oranje kleur qua bekleding vind het er zeer nice uitkomen. Beetje wazige foto's

http://oeroe.sohosted.com/fotos/thumbnails.php?album=36

Afbeelding

Afbeelding

Opties:
- SKYDOME
- 12V AANSLUITING
- CRUISE CONTROL
- GEDEELDE NEERKLAPB. ACHTERBANK
- MIDDEN-ARMSTEUN EN ELECTRISCHE LENDENSTEUN BESTUURDER
- ELECTRISCHE LENDENSTEUNVERSTELLING BESTUURDERSSTOEL
- PARKEERSENSOREN
- REGENSENSOR
- ZIJRUITEN ACHTER VERDUISTERD
- RADIO/CD/MP3-SPELER+6 SPEAKERS
Laatst gewijzigd door Oeroe op ma okt 09, 2006 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Bericht door johnb »

Black blijft mooi :!:
Proficiat :!:
joedelta

Re: Zwarte GP Sport 1.4

Bericht door joedelta »

Oeroe schreef:Na 10 weekjes wachten mocht ik hem (eindelijk) dinsdag ophalen bij de dealer: :cry: toen mocht ik hem aanschouwen zaten er de verkeerde velgen erop! (foutje van mn baas, bleek later). Zie t nu dus nog wel of die mooiere erop komen :P. Gekozen voor de oranje kleur qua bekleding vind het er zeer nice uitkomen. Beetje wazige foto's
Ik zou dat geluk bij een ongeluk noemen :wink: :lol: :lol:

Hij ziet er zo in ieder geval (al) erg mooi uit. Veel plezier ermee!
Gebruikersavatar
Oeroe
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: do jul 27, 2006 19:41

Bericht door Oeroe »

tevens nog twee vraagjes: stootstrip bestellen of niet? Woon en werk in de randstad en de parkeerplekjes zijn nou niet allemaal even ruim in ons drukke dorpje. Heeft iemand foto's?

Tevens, wanneer mag je eigenlijk je mistlampen voeren :roll: Alleen bij mist?
joedelta

Bericht door joedelta »

Oeroe schreef:tevens nog twee vraagjes: stootstrip bestellen of niet? Woon en werk in de randstad en de parkeerplekjes zijn nou niet allemaal even ruim in ons drukke dorpje. Heeft iemand foto's?

Tevens, wanneer mag je eigenlijk je mistlampen voeren :roll: Alleen bij mist?
Wanneer mogen mistlampen worden gevoerd

Ingevolge artikel 34 lid 1 RVV90: Bij mist, sneeuwval of regen, die het zicht ernstig belemmert, mogen bestuurders van motorvoertuigen mistlicht aan de voorzijde voeren.
Een wettelijke omschrijving wanneer het zicht ernstig belemmerd is, is voor dit artikel niet gegeven. De relatie naar lid 2 van dit artikel mag men NIET leggen en moet door de verbalisant zelf omschreven worden.
Volgens het KNMI te de Bilt is:

* mist 200 - 1000 meter zicht
* dichte mist 50 - 200 meter zicht
* zeer dichte mist minder dan 50 meter zicht

Bij het Parket wordt voor de beoordeling uitgegaan dat het zicht ernstig wordt belemmerd bij dichte mist. Derhalve mogen mistlampen gevoerd worden bij zich minder dan 200 meter.
Voorts mogen mistlampen - ingevolge de EEG-richtlijn - gevoerd worden in combinatie met groot- en dimlicht, indien deze lichten wettelijk zijn toegestaan. Nergens staat, dat het voeren van stadslicht IN COMBINATIE met mistlicht verboden is.
Ingevolge art. 34 lid 2 RVV90: Bij mist of sneeuwval, die het zicht beperkt tot een afstand van MINDER dan 50 meter, MAG mistachterlicht worden gevoerd.
Zie ook hier: http://www.twentsemotorclub.nl/wetgevin ... ichten.htm
Laatst gewijzigd door joedelta op vr sep 29, 2006 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Bericht door johnb »

Oeroe schreef:tevens nog twee vraagjes: stootstrip bestellen of niet? Woon en werk in de randstad en de parkeerplekjes zijn nou niet allemaal even ruim in ons drukke dorpje. Heeft iemand foto's?

Tevens, wanneer mag je eigenlijk je mistlampen voeren :roll: Alleen bij mist?
Stootstrips zeker doen; zeker op Black
Voor foto's: zie foto's van de meeting.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Oeroe schreef:tevens nog twee vraagjes: stootstrip bestellen of niet? Woon en werk in de randstad en de parkeerplekjes zijn nou niet allemaal even ruim in ons drukke dorpje. Heeft iemand foto's?

Tevens, wanneer mag je eigenlijk je mistlampen voeren :roll: Alleen bij mist?

Moet je eens zoeken naar foto's van Hannes, die heeft er stootstrips opzitten geloof ik.

Mistlicht voor mag gevoerd worden als het een slecht zicht betreft. Dit kun je zeer ruim nemen. Bij flinke regenbui (maar dan ook wel een flinke) mag je de mistlampen voor aanhebben. achter natuurlijk alleen als het zicht minders is dan 50 meter
Afbeelding
Gebruikersavatar
Oeroe
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: do jul 27, 2006 19:41

Bericht door Oeroe »

ja me pa had het erover dat het 's nachts mag in combinatie met stadslicht maar volgens mij is dat dus bullshit :)

stootstripjes denk ik maar is bestellen want t is niet zoveel geld
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Hier de officiele wetgeving:

Artikel 34
Bij mist, sneeuwval of regen, die het zicht ernstig belemmert, mogen bestuurders van een motorvoertuig en van een gehandicaptenvoertuig mistlicht aan de voorzijde voeren.
Bij mist of sneeuwval, die het zicht beperkt tot een afstand van minder dan 50 meter mag mistachterlicht worden gevoerd.
Zijn de glazen niet van een dergelijke aanduiding voorzien, dan zullen ze als overige verlichting (dimlicht, verstralers, breedstralers o.i.d.) gelden. Hiervoor bestaat de bepaling dat deze niet hinderlijk of verblindend mogen zijn.
Afbeelding
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Bericht door johnb »

Oeroe schreef:ja me pa had het erover dat het 's nachts mag in combinatie met stadslicht maar volgens mij is dat dus bullshit :)

stootstripjes denk ik maar is bestellen want t is niet zoveel geld
En een goede investering om parkeerschades te voorkomen.
Zien er ook nog goed uit: heb ze zelf ook. :wink:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

even terug komend op de stootstrips:


KLIK HIER


Met dank aan Hannes
Afbeelding
Gebruikersavatar
Joh@n
Junior Stato
Berichten: 459
Lid geworden op: do jul 27, 2006 15:34
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door Joh@n »

Oeroe! Heb je hem dan eindelijk! :) Jij wilde dus toch die stemvork velgen, staat ook mooier denk ik. Iets agressiever, verdienen in ieder geval wel mijn voorkeur. Tof dat je toch dat dak erbij genomen hebt, ziet er erg strak uit in het zwart. Ben benieuwd, binnenkort maar even meeten ;)
Seat Leon 1.9 TDi
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

zwarte sport gp

Bericht door walpunto »

s6 met de wagen
zou toch maar deze velgen houden
zyn veel mooier en makkelyker in onderhoud
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
Gebruikersavatar
Oeroe
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: do jul 27, 2006 19:41

Bericht door Oeroe »

Joh@n schreef:Oeroe! Heb je hem dan eindelijk! :) Jij wilde dus toch die stemvork velgen, staat ook mooier denk ik. Iets agressiever, verdienen in ieder geval wel mijn voorkeur. Tof dat je toch dat dak erbij genomen hebt, ziet er erg strak uit in het zwart. Ben benieuwd, binnenkort maar even meeten ;)
ja moeten maar ff keer zaterdag afspreken .. doordeweeks is t toch donker :roll: Eer dat we beide thuis zijn. Bellen nog wel een keertje.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

johnb schreef:
Oeroe schreef:tevens nog twee vraagjes: stootstrip bestellen of niet? Woon en werk in de randstad en de parkeerplekjes zijn nou niet allemaal even ruim in ons drukke dorpje. Heeft iemand foto's?

Tevens, wanneer mag je eigenlijk je mistlampen voeren :roll: Alleen bij mist?
Stootstrips zeker doen; zeker op Black
Voor foto's: zie foto's van de meeting.
Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie