uit betrouwbare bron
er komt binnen nu en enkele weken een snellere diesel op de markt
deze heeft nl 150pk om de concurentie nog meer aan tegaan in de lease
het wordt een 1.9 jtd m 16v
op komst
-
- Membre D'Oro
- Berichten: 1763
- Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Re: op komst
das toch geen nieuws? Dat is toch al lang bekend?walpunto schreef:uit betrouwbare bron
er komt binnen nu en enkele weken een snellere diesel op de markt
deze heeft nl 150pk om de concurentie nog meer aan tegaan in de lease
het wordt een 1.9 jtd m 16v
Of bedoel je het tijdsbestek?
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
op komst
het tydsbestek en 150pk allebei nog niet bekent tot voor kort
het wordt een tussenmodel kwa vermogen
bekent was 170 pk
het wordt een tussenmodel kwa vermogen
bekent was 170 pk
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
-
- Membre D'Oro
- Berichten: 1763
- Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Hmm er is inderdaad ooit iets gezegd over de 170 pk mJTD.
Maar dan zou er dus een 150 én een 170 pk JTD komen.
In principe kan het natuurlijk wel, maar zou het wel opmerkelijk vinden. Een 120/130/150 en 170 in zo'n kleine klasse.
Maar dan zou er dus een 150 én een 170 pk JTD komen.
In principe kan het natuurlijk wel, maar zou het wel opmerkelijk vinden. Een 120/130/150 en 170 in zo'n kleine klasse.
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
- PuntoXM
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 174
- Lid geworden op: do jul 13, 2006 14:38
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
Ja wel erg "vol" programma. Wellicht marketingtechnisch verstandig om dan bijv. de 130pk niet meer te leveren? Die is gericht op de snel-snel-snel liefhebbers, en als je dan toch al de 150/170pk aanbiedt, komt de 130 me nogal overbodig over:
- comfortzoekers gaan dan toch voor de 90/120
- krachtzoekers gaan dan voor de 150/170
Maar soms is de logica in autoland ver te zoeken voor ons leken, bijv. door belastingsystemen, productievoorraden, etc.
- comfortzoekers gaan dan toch voor de 90/120
- krachtzoekers gaan dan voor de 150/170
Maar soms is de logica in autoland ver te zoeken voor ons leken, bijv. door belastingsystemen, productievoorraden, etc.
Rogier Verhoef - Autolinkje!
- Grande Punto 1.3mjt90 Edizione Prima
- XM V6 Exclusive
- CX 2400ie Pallas C-matic
Ex: Xantia HDI Break, GSA X1, CX 22 TRS, XM TurboD12, 205 Forever D
- Grande Punto 1.3mjt90 Edizione Prima
- XM V6 Exclusive
- CX 2400ie Pallas C-matic
Ex: Xantia HDI Break, GSA X1, CX 22 TRS, XM TurboD12, 205 Forever D
Lijkt me inderdaad logisch. Ik denk dat FIAT de 130 pk inderdaad op de markt heeft gebracht voor de mensen die al in het begin een GP multijet met iets extra's wilde, maar die wordt een beetje overbodig zo. (tenzij het prijsverschil tussen de 130pk en de 150/170 pk heel groot wordt)PuntoXM schreef:Ja wel erg "vol" programma. Wellicht marketingtechnisch verstandig om dan bijv. de 130pk niet meer te leveren? Die is gericht op de snel-snel-snel liefhebbers, en als je dan toch al de 150/170pk aanbiedt, komt de 130 me nogal overbodig over:
- comfortzoekers gaan dan toch voor de 90/120
- krachtzoekers gaan dan voor de 150/170
Maar soms is de logica in autoland ver te zoeken voor ons leken, bijv. door belastingsystemen, productievoorraden, etc.