GRande punto sport met skydome

Overhyped
Berichten: 8
Lid geworden op: ma jul 31, 2006 10:26

GRande punto sport met skydome

Bericht door Overhyped »

Hallo,

Is er hier een dealer (of een bezitter die het niet erg vindt mij even voorin te laten zitten :P ) met een GP Sport met Skydome? Ik heb gereden in de GP zonder skydome, maar aangezien ik vrij lang ben en het dak nog wat omlaag komt wil ik zeker weten dat mijn hoofd nog ruimte over heeft voordat ik de dure optie aanvink op mijn leasebestelfom :)
Gebruikersavatar
Speedy
Membre D'Oro
Berichten: 1542
Lid geworden op: za sep 16, 2006 10:38

Bericht door Speedy »

Weet niet waar je woont, maar Peterman in Oldenzaal heeft een Sport (Benzine) staan met Skydome dak.
Gebruikersavatar
Sappel
Avere Una Vita
Berichten: 3767
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 8:31
Locatie: Enschede

Bericht door Sappel »

Speedy schreef:Weet niet waar je woont, maar Peterman in Oldenzaal heeft een Sport (Benzine) staan met Skydome dak.
Peterman??? Kuttent.
Gebruikersavatar
Speedy
Membre D'Oro
Berichten: 1542
Lid geworden op: za sep 16, 2006 10:38

Bericht door Speedy »

Hoedat? Ik sta op het punt een lease GP te bestellen/afleveren via hun vestiging in Oldenzaal (Enschede vond ik dat ze niet echt belangstellend), maar dat zou volgens jou geen goede keuze zijn?
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Sappel schreef:Peterman??? Kuttent.
:lol: Hahaha, subtiel. Movieer eens Sappel...
Had ook een GP met allemaal specificaties.
joedelta

Bericht door joedelta »

buxol schreef:
Sappel schreef:Peterman??? Kuttent.
:lol: Hahaha, subtiel. Movieer eens Sappel...
Zit vast een heel sappig verhaal achter. :roll: :lol: :wink:
Overhyped
Berichten: 8
Lid geworden op: ma jul 31, 2006 10:26

Bericht door Overhyped »

Speedy schreef:Weet niet waar je woont, maar Peterman in Oldenzaal heeft een Sport (Benzine) staan met Skydome dak.
Hmm, omgeving utrecht zou beter zijn :)
Gebruikersavatar
Sappel
Avere Una Vita
Berichten: 3767
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 8:31
Locatie: Enschede

Bericht door Sappel »

joedelta schreef:
buxol schreef:
Sappel schreef:Peterman??? Kuttent.
:lol: Hahaha, subtiel. Movieer eens Sappel...
Zit vast een heel sappig verhaal achter. :roll: :lol: :wink:

Komt ie, offtopic wel te verstaan:


Oldenzaal
Pre GP:
Marea Sedan gereden en in mei 2005 is de koppakking kapot. Af late nslepen door Peterman Enschede, die de auto naar Oldenzaal gebracht hebben, omdat ze er daar meer verstand van hebben!!!! Auto was al regelmatig in onderhoud bij Peterman Oldenzaal, aangezien mijn vrouw in Oldenzaal werkt en we geen zin hadden om altijd naar Diepenheim te moeten rijden. En nu komt het: in september 2005 staat mijn vrouw om de hoek stil met de auto. Boutje is los getrild en tussen tandwielen gevallen van distributieriem. Je raadt het al, kleppen krom, tandwielen beschadigd en nog meer. Schade: 900 pleuro. Omdat Peterman het zo “zieligâ€
Overhyped
Berichten: 8
Lid geworden op: ma jul 31, 2006 10:26

Bericht door Overhyped »

Sappel schreef:
joedelta schreef:
buxol schreef:
Sappel schreef:Peterman??? Kuttent.
:lol: Hahaha, subtiel. Movieer eens Sappel...
Zit vast een heel sappig verhaal achter. :roll: :lol: :wink:

Komt ie, offtopic wel te verstaan:

Heeel verhaal

.
Niet echt prettig nee....

Maar back on topique: Niemand die een grande punto met skydome kent in de buurt van Utrecht?
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Sappel schreef:
joedelta schreef:
buxol schreef:
Sappel schreef:Peterman??? Kuttent.
:lol: Hahaha, subtiel. Movieer eens Sappel...
Zit vast een heel sappig verhaal achter. :roll: :lol: :wink:

Komt ie, offtopic wel te verstaan:


Oldenzaal
Pre GP:
Marea Sedan gereden en in mei 2005 is de koppakking kapot. Af late nslepen door Peterman Enschede, die de auto naar Oldenzaal gebracht hebben, omdat ze er daar meer verstand van hebben!!!! Auto was al regelmatig in onderhoud bij Peterman Oldenzaal, aangezien mijn vrouw in Oldenzaal werkt en we geen zin hadden om altijd naar Diepenheim te moeten rijden. En nu komt het: in september 2005 staat mijn vrouw om de hoek stil met de auto. Boutje is los getrild en tussen tandwielen gevallen van distributieriem. Je raadt het al, kleppen krom, tandwielen beschadigd en nog meer. Schade: 900 pleuro. Omdat Peterman het zo “zieligâ€
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
attola
Nuovo Arrivato
Berichten: 57
Lid geworden op: vr mar 03, 2006 18:32
Locatie: Barendrecht

GP sport met sky-dome

Bericht door attola »

Nou zeg,laat ik nu een GP sport hebben met sky-dome!! Ik woon alleen in de buurt van Rotterdam. van mij mag je in mijn GP sport zitten hoor,ik ben zelf 1,92 m,en heb alles wel op het uiterste staan zoals de stoel geheel laag,het stuur helemaal naar mij toe,maar buiten dat heb ik er geen last van. Ik hoor wel van je.Attola
Sinds Juni 2006 in het bezit van een GP sport met sky-dome en bleu&me op het stuur. In de kleur "oranje" (zie onder foto's attola via Romeodelta)
Overhyped
Berichten: 8
Lid geworden op: ma jul 31, 2006 10:26

Re: GP sport met sky-dome

Bericht door Overhyped »

attola schreef:Nou zeg,laat ik nu een GP sport hebben met sky-dome!! Ik woon alleen in de buurt van Rotterdam. van mij mag je in mijn GP sport zitten hoor,ik ben zelf 1,92 m,en heb alles wel op het uiterste staan zoals de stoel geheel laag,het stuur helemaal naar mij toe,maar buiten dat heb ik er geen last van. Ik hoor wel van je.Attola
HEy atolla,

Ik heb even in een normale GP gezeten met skydome, en daar was het dak toch echt te laag. :( Hellaas, 't wordt zonder skydome voor mij. MAar bedankt voor 't aanbod :)

Ik moet nog even kijken of 't echt een sport wordt of toch een emotion. Bij gelijke aanschaprijs scheelt 't gewoon 70 euro aan leasebedrag :S Toch wat veel voor 10pk, 1 inch en sportstoelen :) Ik heb wel de leaseknakkers even gemaild, want dit verschil is wel extreem...
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Re: GP sport met sky-dome

Bericht door hannes »

Overhyped schreef:
attola schreef:Nou zeg,laat ik nu een GP sport hebben met sky-dome!! Ik woon alleen in de buurt van Rotterdam. van mij mag je in mijn GP sport zitten hoor,ik ben zelf 1,92 m,en heb alles wel op het uiterste staan zoals de stoel geheel laag,het stuur helemaal naar mij toe,maar buiten dat heb ik er geen last van. Ik hoor wel van je.Attola
HEy atolla,

Ik heb even in een normale GP gezeten met skydome, en daar was het dak toch echt te laag. :( Hellaas, 't wordt zonder skydome voor mij. MAar bedankt voor 't aanbod :)

Ik moet nog even kijken of 't echt een sport wordt of toch een emotion. Bij gelijke aanschaprijs scheelt 't gewoon 70 euro aan leasebedrag :S Toch wat veel voor 10pk, 1 inch en sportstoelen :) Ik heb wel de leaseknakkers even gemaild, want dit verschil is wel extreem...
als je de 1.4 16 v neemt is er geen verschil in pk's.

beiden hebben 95 pk :wink:
Gebruikersavatar
Phunmaker
Nuovo Arrivato
Berichten: 63
Lid geworden op: zo aug 13, 2006 8:42
Locatie: Alphen a/d Rijn

Re: GRande punto sport met skydome

Bericht door Phunmaker »

Overhyped schreef:Hallo,

Is er hier een dealer (of een bezitter die het niet erg vindt mij even voorin te laten zitten :P ) met een GP Sport met Skydome? Ik heb gereden in de GP zonder skydome, maar aangezien ik vrij lang ben en het dak nog wat omlaag komt wil ik zeker weten dat mijn hoofd nog ruimte over heeft voordat ik de dure optie aanvink op mijn leasebestelfom :)
Hoe lang ben je eigenlijk Overhyped?

Ik begin hem nu een beetje te knijpen. Ik heb ook z'n skydome besteld maar heb nog niet eens in een GP gezeten.

Hoeveel zakt dat dak wel niet in vergelijking met een dicht dak?
Grande Punto 1.9 JTD Sport
Gebruikersavatar
Joh@n
Junior Stato
Berichten: 459
Lid geworden op: do jul 27, 2006 15:34
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door Joh@n »

Ik heb afgelopen zaterdag nog in de GP van Oeroe gezeten, hij heeft ook een Skydome. Voor mij (ik ben 2.00) is het dak dan gewoon veel te laag (min 5 cm) Met een normaal dak gaat het redelijk net aan, ook al zit ik op de laagste stand.
Seat Leon 1.9 TDi
Plaats reactie