Pagina 1 van 1

Fiat Enquete

Geplaatst: vr apr 05, 2013 20:05
door Richard20
Beste mede gpcers

Ik werd vandaag gebeld vanuit Berlijn voor een enquete van fiat over de uitvoering en de tevredenheid van de dealer

Het callcenter van fiat zit dus in Berlijn, maar als ze je bellen kost het je zelf dus geld! ook al is het maar 5 minuten



Worden jullie ook gebeld naar een bezoek aan de dealer?

Re: Fiat Enquete

Geplaatst: vr apr 05, 2013 20:17
door lowiesjie
Enkele weken geleden na een proefrit ben ik door callcenter gebeld, telefoonnummer vanuit Turijn zelfs! Dacht ff dat Marchionne himself belde... :D

Re: Fiat Enquete

Geplaatst: vr apr 05, 2013 20:31
door Jarre
heb inderdaad al 3x telefoon gehad van fiat. de eerste keer geholpen maar daarna niet meer. gaan ze nou echt elke keer bellen...?

Re: Fiat Enquete

Geplaatst: ma apr 08, 2013 6:27
door Maarten
Richard20 schreef:Beste mede gpcers

Ik werd vandaag gebeld vanuit Berlijn voor een enquete van fiat over de uitvoering en de tevredenheid van de dealer

Het callcenter van fiat zit dus in Berlijn, maar als ze je bellen kost het je zelf dus geld! ook al is het maar 5 minuten
Waarom kost het je geld als je gebeld wordt? Wat voor abonnement heb je dan?

Re: Fiat Enquete

Geplaatst: ma apr 08, 2013 6:32
door GPZzee
Die bellen via de voip naar het NL kantoor en die gaat dan naar buitenlijnen. Ik werk regelmatig voor een niet nader te noemen huisjesverhuurder en die heeft z'n callcenter in Belgenland. We hebben zelfs een centrale in Londen waar bij Nl'se medewerkers lijnen in en uitgaan..Maar we dwalen af..t kost jou dus niks!

Re: Fiat Enquete

Geplaatst: ma apr 08, 2013 6:44
door Madhouse
Ik werd laatst ook gebeld vanuit België voor een enquête n.a.v. de carter ventilatie modificatie.

Re: Fiat Enquete

Geplaatst: ma apr 08, 2013 11:48
door hbassen
Ik ben ook gebeld uit Italie over hoe ik behandeld ben door mijn dealer, nadat ik de Punto had gekregen en later nog een keer over de laatste werkzaamheden.

Wat mij trouwens opvalt is dat als er iets onbreekt aan de auto, wat fabriek af vergeten is te plaatsten het heel erg lang kan duren voordat het onderdeel er is.
Voorbeeld:
Mijn moeder heeft een nieuwe Panda gekocht deze is in september 2012 afgeleverd, maar er mist 1 stoelbeschermer. deze is er dus nu nog steeds niet. De dealer zegt steeds dat ze afhankelijk zijn van de importeur en Fiat NL en dat deze delen heel lastig naar NL te krijgen zijn omdat er geen nummer van bestaat. dit duurt al meer dan een half jaar.

HB

Re: Fiat Enquete

Geplaatst: ma apr 08, 2013 11:52
door Richard20
Zo'n stoelbeschemer kunnen ze toch gewoon van een andere panda afhalen die in de showroom staat

Is u moeder weer tevreden

Re: Fiat Enquete

Geplaatst: ma apr 08, 2013 13:34
door hbassen
Dat zei ik ook al, maar zo schijnt het niet te werken.