nieuwe velgen voor mijn GP

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Grande Punto.
Plaats reactie
Pimmie
Nuovo Arrivato
Berichten: 20
Lid geworden op: zo apr 14, 2013 10:00

nieuwe velgen voor mijn GP

Bericht door Pimmie »

Hallo mensen,

ik zat er eerst aan te denken om mijn velgen te laten fixen en vervolgens laten spuiten, maar ze zijn toch iets te beschadigd denk ik en een setje 18" velgen lijkt me ook wel wat :)
ik weet dat je het zo gek kan maken als je zelf wil en ik zag ook al op velgenland.nl van die 18" MAK velgen voor 930 euries, maar dat vind ik toch wel erg aan de prijs.

Wat zijn nou eigenlijk de betere velgensshops volgens jullie? ik woon in amsterdam, maar wil er best wel een stukkie voor rijden, maar niet naar maastricht of groningen ofzo.

groeten

Pim
RVE
Junior Stato
Berichten: 291
Lid geworden op: di okt 16, 2012 10:05

Re: nieuwe velgen voor mijn GP

Bericht door RVE »

Pimmie schreef:Hallo mensen,

ik zat er eerst aan te denken om mijn velgen te laten fixen en vervolgens laten spuiten, maar ze zijn toch iets te beschadigd denk ik en een setje 18" velgen lijkt me ook wel wat :)
ik weet dat je het zo gek kan maken als je zelf wil en ik zag ook al op velgenland.nl van die 18" MAK velgen voor 930 euries, maar dat vind ik toch wel erg aan de prijs.

Wat zijn nou eigenlijk de betere velgensshops volgens jullie? ik woon in amsterdam, maar wil er best wel een stukkie voor rijden, maar niet naar maastricht of groningen ofzo.

groeten

Pim
Ik heb de mijne (FOX FX4) gekocht bij online-velgen.nl
Goed over te spreken, de prijzen zijn in verhouding met anderen vrij goedkoop.
Eén ding is minder handig voor jou, afhalen in Best (bij Eindhoven), of je moet ze laten verzenden.
Pimmie
Nuovo Arrivato
Berichten: 20
Lid geworden op: zo apr 14, 2013 10:00

Re: nieuwe velgen voor mijn GP

Bericht door Pimmie »

daar heb ik ook zitten kijken, ophalen in Best vind ik op zich geen probleem, vrienden van mij wonen in de buurt, dus......

welke ik wel leuk vind daar zijn:

http://www.online-velgen.nl/velgen/914- ... rk-zilver/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.online-velgen.nl/velgen/1060 ... att-zwart/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.online-velgen.nl/velgen/902-league-lg279/" onclick="window.open(this.href);return false; maar dan in het mat zwart als het kan

maar dat zijn allemaal 17" velgen, voor GP wil hij niet hoger.

Nou zag ik wel dat voor de Evo wel 18" geselecteerd kan worden, zoals deze:

http://www.online-velgen.nl/velgen/3190 ... -assassin/" onclick="window.open(this.href);return false;

zouden die gewoon onder een GP passen?? afgezien van maat van de velg zegt de rest mij weinig, behalve dan de bandmaat natuurlijk.

het liefst heb ik hier de MAK Mistral:

http://www.velgenland.nl/zoeken/19" onclick="window.open(this.href);return false;

dat vind ik echter VEEL te duur, max is voor mij echt rond de 700
Laatst gewijzigd door Pimmie op ma apr 29, 2013 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Pimmie
Nuovo Arrivato
Berichten: 20
Lid geworden op: zo apr 14, 2013 10:00

Re: nieuwe velgen voor mijn GP

Bericht door Pimmie »

en ik had voor de makkelijkheid mijn front grill eraf gehaald om hem mat zwart te maken.

Ik heb em eerst even goed schoon gemaakt, daarna ontvet en een beetje opgeschuurd. daarna weer beetje schoongemaakt om schuursel kwijt te raken en daarna 2 a 3 lagen mat zwarte verf erop gespoten. wel eerst emblemen eraf gehaald en die ook even gecleaned.

het resultaat:

Afbeelding
RVE
Junior Stato
Berichten: 291
Lid geworden op: di okt 16, 2012 10:05

Re: nieuwe velgen voor mijn GP

Bericht door RVE »

Ik heb afgelopen zaterdag hetzelfde gedaan, alleen de blauwe achtergrond van m'n logo ook zwart gemaakt :)
Gebruikersavatar
martijn1.4t
Junior Stato
Berichten: 335
Lid geworden op: ma jan 21, 2013 21:53
Locatie: Deventer

Re: nieuwe velgen voor mijn GP

Bericht door martijn1.4t »

tik op google : velgdirect . ik heb daar vorige maand mijn velgen opgehaald. goede service en prijstechnisch gezien ook goed te doen !

alleen het is ophalen in Uden stukkie rijden , maar voor velgen zou ik altijd erna toe gaan zodat je zeker weet hoe het staat en niet beschadigd thuis gestuurd krijgt.

mvg

Martijn
1.4 T-Jet Sport
Gebruikersavatar
Joost D
Nuovo Arrivato
Berichten: 47
Lid geworden op: di apr 16, 2013 12:50
Locatie: Goes

Re: nieuwe velgen voor mijn GP

Bericht door Joost D »

http://www.online-velgen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Is me goed bevallen!
Gebruikersavatar
Junkie_AKA_TTJ
Senior Stato
Berichten: 667
Lid geworden op: za mei 26, 2012 19:44
Locatie: Nieuwveen
Contacteer:

Re: nieuwe velgen voor mijn GP

Bericht door Junkie_AKA_TTJ »

ik heb met ze allebei goeie ervaringen!! online.velgen heb ik mijn redlip vandaan..
en bij Velgenland heb ik 2 setjes vandaan.. 15inch 8J´s..

PS:die Monaco Hairpinn had ik ook nog op t oog die jij hierboven post.. een zeer opvallende gave velg die je niet vaak ziet!!
als ik moet kiezen uit deze allemaal ging ik voor de Hairpinn!! ondanks dat t een 17inch is denk ik dat die heel gaaf staat!!

wat voor kleur is je auto zelf?
Afbeelding
GP 2008 1.2 8V

-Powerbox 75PK
-Eibach Sportline
-17inch Black/Redlip (breedte-set)
-Poliset Backspoiler Special Edition
-Red/Smoke-LED's
-DTM-Demper
-Booskijkers Stile-Italia.net
-Middenarmsteun
Gebruikersavatar
Junkie_AKA_TTJ
Senior Stato
Berichten: 667
Lid geworden op: za mei 26, 2012 19:44
Locatie: Nieuwveen
Contacteer:

Re: nieuwe velgen voor mijn GP

Bericht door Junkie_AKA_TTJ »

en ps: bij Velgenland issie nog 56 euro goedkoper dan bij Online/velgen :wink:

en ook nog als extra optie voor dezelfde prijs (dus alsnog 56 euro goedkoper dan Velgenland) leverbaar met een ET Waarde van 37
Afbeelding
GP 2008 1.2 8V

-Powerbox 75PK
-Eibach Sportline
-17inch Black/Redlip (breedte-set)
-Poliset Backspoiler Special Edition
-Red/Smoke-LED's
-DTM-Demper
-Booskijkers Stile-Italia.net
-Middenarmsteun
Gebruikersavatar
robert061980
Nuovo Arrivato
Berichten: 143
Lid geworden op: za mar 09, 2013 21:18

Re: nieuwe velgen voor mijn GP

Bericht door robert061980 »

(zoals al elders op dit forum geplaatst) Ik heb goede ervaringen met velgenland. Heb er toen velgen voor m'n carisma gehaald, m'n eerste indruk was niet geweldig. Loods op een oud industrieterrein... Toch eens binnen gaan kijken en werd toen 'vriendelijk' (geen verkopertype maar meer een werkplaatstype) geholpen, en mooie showwanden. Ter plekke voorzien van nieuwe banden (nieuw vele merken/types of gebruikt, is de keuze) gebalanceerd, en gemonteerd. Heb zelf wat fototjes gemaakt en dat was allemaal geen probleem. Later die dag ook meteen met m'n broer terug gegaan voor zijn c1. Werd nog keurig gevraagd of ik geen trillingen of iets dergelijks had gemerkt. Werken daar wel met krikjes en het is wel lopende band werk. Ieder z'n specialiteit, de ene persoon verzameld de velgen, de ander de banden, de ander voegt ze samen, weer een ander balanceerd ze en dan uiteindelijk monteren... Ook betalen doe je weer bij een ander :lol:
Fiat Grande Punto 1.3 mjd
New Orleans Blue
Bouwjaar 2006

Fiat Punto Evo 1.4 Dynamic
Acid Jazz Blue
Bouwjaar 2011

Van hoe ik de Evo kocht, tot aan hoe deze nu is: Volg hier de updates!
http://forum.grandepuntoclub.nl/viewtop ... 33&t=10202" onclick="window.open(this.href);return false;
Pimmie
Nuovo Arrivato
Berichten: 20
Lid geworden op: zo apr 14, 2013 10:00

Re: nieuwe velgen voor mijn GP

Bericht door Pimmie »

maar wat is een ET waarde? dat zegt mij helemaal niks.

velgenmaat weet ik, maar al die dingen daar omheen zegt mij niks, als iemand daar een korte uitleg over wil geven, zou dat heel fijn zijn.
Gebruikersavatar
Wesley Abarth
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4227
Lid geworden op: wo apr 30, 2008 11:10
Locatie: dongen
Contacteer:

Re: nieuwe velgen voor mijn GP

Bericht door Wesley Abarth »

Daar staat ZAT over op dit forum, als je de zoek functie gebruikt kom je daar vast wel aan uit.

Mocht je niks kunnen vinden, kun je altijd Hier eens kijken.
Plaats reactie