SCHADE TOPIC
-
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 128
- Lid geworden op: vr sep 01, 2006 14:53
- Locatie: Eindhoven
rubeneduardo schreef:Op de snelweg scheurde de wieldop rondom waar deze bevestigd is??!! Deze knalde tegen mijn deur aan . Linkerspiegel heb ik weer in elkaar kunnen "klikken", verder alleen wat lakschade overgehouden en een "stuk" wieldop dat nog vastzit....
Holy crap!
Lijkt me dat dat een flinke klap gaf?
Uitvoering: 1.4 16V Dynamic 5D
Kleur exterieur: Stoner Blue
Kleur interieur: Beige/zwart
Kleur exterieur: Stoner Blue
Kleur interieur: Beige/zwart
-
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 128
- Lid geworden op: vr sep 01, 2006 14:53
- Locatie: Eindhoven
Maar was dat dan niet het geval?rubeneduardo schreef:Yeah, it scared the shit out of me! , ik dacht dat ik iets aangereden had...
Een wieldop scheurt niet zomaar. Misschien dat hij eerder beschadigd was geraakt aan een stoeprand, of door iets wat er tijdens het rijden tegenaan kwam (steen of zo). Hij kan natuurlijk ook gewoon verkeerd gemonteerd geweest zijn, waardoor hij is gaan scheuren, maar dat lijkt me sterk met die FIAT-wieldoppen waar de bouten door de wieldoppen lopen.
rubeneduardo schreef:Yeah, it scared the shit out of me! , ik dacht dat ik iets aangereden had...
Ik kan het me voorstellen dat je geschrokken bent gelukkig is het goed afgelopen eigenlijk.Ik zie ze ook nog al eens langs de kant van de weg liggen. :roll: :roll:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
-
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 128
- Lid geworden op: vr sep 01, 2006 14:53
- Locatie: Eindhoven
Kan inderdaad zijn dat er een steen tegenaan geknald is, maar voor zover ik weet zat er geen scheur in mijn wieldop. Zou me anders wel zijn opgevallen namelijk. Overigens is de wieldop rondom de bouten weggescheurd, dus het middenstuk waar de bouten zitten is er nog wel.
Moet volgende week toch voor zijn 30.000 km beurt wegbrengen dus dan kunnen ze dat gelijk even fixen... het ziet er nu namelijk niet uit...
Moet volgende week toch voor zijn 30.000 km beurt wegbrengen dus dan kunnen ze dat gelijk even fixen... het ziet er nu namelijk niet uit...
rubeneduardo schreef:Kan inderdaad zijn dat er een steen tegenaan geknald is, maar voor zover ik weet zat er geen scheur in mijn wieldop. Zou me anders wel zijn opgevallen namelijk. Overigens is de wieldop rondom de bouten weggescheurd, dus het middenstuk waar de bouten zitten is er nog wel.
Moet volgende week toch voor zijn 30.000 km beurt wegbrengen dus dan kunnen ze dat gelijk even fixen... het ziet er nu namelijk niet uit...
FOTO................................dit wil ik zien
-
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 128
- Lid geworden op: vr sep 01, 2006 14:53
- Locatie: Eindhoven
-
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 128
- Lid geworden op: vr sep 01, 2006 14:53
- Locatie: Eindhoven
Geen idee, garage had er geen verklaring voor... maar waarom zou de wieldop scheuren als de spanning van de moeren te hoog is.
Daarnaast kan je de moeren maar tot een bepaald punt vastdraaien. Daarna gaan ze kraken bij het draaien, en weet je dat ze vastzitten..
Toevallig achtergekomen bij het verwisselen van mijn klapband afgelopen weekend.. op de snelweg.. .
Overigens heb ik inmiddels weer een nieuwe wieldop linksvoor
Daarnaast kan je de moeren maar tot een bepaald punt vastdraaien. Daarna gaan ze kraken bij het draaien, en weet je dat ze vastzitten..
Toevallig achtergekomen bij het verwisselen van mijn klapband afgelopen weekend.. op de snelweg.. .
Overigens heb ik inmiddels weer een nieuwe wieldop linksvoor
ik bedoelde ook niet de moeren hiermee.rubeneduardo schreef:Geen idee, garage had er geen verklaring voor... maar waarom zou de wieldop scheuren als de spanning van de moeren te hoog is.
Daarnaast kan je de moeren maar tot een bepaald punt vastdraaien. Daarna gaan ze kraken bij het draaien, en weet je dat ze vastzitten..
Toevallig achtergekomen bij het verwisselen van mijn klapband afgelopen weekend.. op de snelweg.. .
Overigens heb ik inmiddels weer een nieuwe wieldop linksvoor
stel dat de wieldop bij het op de velg klikken niet aansloot op de velg,en de overige drie dat wel deden.
maar bij het vast zetten d.m.v. de wielbouten deze wieldop tegen de velg aangetrokken werd waardoor er spanning op de wieldop zelf kwam te staan.
aangezien het kunstof is kan je wachten op het moment dat hij breekt.