Graag foto's van een gp met 30 mm verlaging!!

Doxxo
Membre D'Oro
Berichten: 1071
Lid geworden op: ma nov 12, 2012 10:47
Locatie: Paal

Re: Graag foto's van een gp met 30 mm verlaging!!

Bericht door Doxxo »

Bochtenwerk met een schroefsetje is echt geweldig ! Dat mis ik wel.. Maar de novitec veren mogen er ook gerust zijn hoor :D

Nu nog efkes sparen voor de volgende :twisted:
Fiat Grande Punto 1.3 Mjet
Evo Abarth !

Daily honda civic

Oldtimer: 1989 CRX Vtec
Gebruikersavatar
Nico111
Junior Stato
Berichten: 410
Lid geworden op: zo feb 17, 2013 8:50

Re: Graag foto's van een gp met 30 mm verlaging!!

Bericht door Nico111 »

Okee de kunststofstrip onder bumper is dus volkomen nutteloos volgens jullie, maar waarom wordt hij dan geplaatst?
Thegroov
Avere Una Vita
Berichten: 2666
Lid geworden op: di sep 06, 2011 17:55

Re: Graag foto's van een gp met 30 mm verlaging!!

Bericht door Thegroov »

Die wordt geplaatst om de luchtstroom te regelen. Hoe beter de luchtstroom, hoe minder de lift en des te minder geluid van onder de auto.
Gebruikersavatar
Nico111
Junior Stato
Berichten: 410
Lid geworden op: zo feb 17, 2013 8:50

Re: Graag foto's van een gp met 30 mm verlaging!!

Bericht door Nico111 »

Ohh zo daar had ik niet aangedacht. Ik dacht meer aan een soort spatlap.
Gebruikersavatar
@ctual
Junior Stato
Berichten: 312
Lid geworden op: zo sep 12, 2010 13:52
Locatie: Breda

Re: Graag foto's van een gp met 30 mm verlaging!!

Bericht door @ctual »

Ik weet niet of ik de enige ben maar lees dit topic met enige verbazing. :? Ik dacht dat mensen die bij een autoclub zaten over het algemeen toch wel autoliefhebbers waren.
Een auto net iets beter behandelen als de gemiddelde autobezitter zeg maar... maar als ik lees dat er over drempels heen "gevlogen" wordt. Drempels "vol gas" genomen worden dan heb ik daar toch een ander idee bij gekregen. :shock:

Een keer per ongeluk een drempel te hard nemen is tot daar aan toe maar om dat "moedwillig" te doen dat is in mijn ogen gewoon een auto "slopen". Feit dat de auto de drempel niet raakt wil niet zeggen dat de ophanging dit "fijn vindt" als dit regelmatig gedaan wordt of dat de veren / schokbrekers / stuur- en fuseekogels dit fijn vinden.... Zelf vind ik het nogal zonde om zo met mijn auto om te gaan... Maar goed, iedereen is daar anders in... :-)

Ik heb zelf een verlaagde ( 40/40 ) Golf Cabrio gehad maar voor mij hoeft dat niet meer. Al die keren dat ik drempels raakte (met minimale snelheid) of mijn auto parkeerde en de onderzijde de stoeprand raakte ... Nee, ik rij nu lekker standaard. De auto is stug genoeg en ligt wat mij betreft prima in de bochten dankzij het sportonderstel ( al geprobeerd ;-) )

Succes met het verlagen en het drempelracing ;-)
'SERVO PER AMIKECO'
Plaats reactie