Bochtenwerk met een schroefsetje is echt geweldig ! Dat mis ik wel.. Maar de novitec veren mogen er ook gerust zijn hoor
Nu nog efkes sparen voor de volgende
Graag foto's van een gp met 30 mm verlaging!!
Re: Graag foto's van een gp met 30 mm verlaging!!
Fiat Grande Punto 1.3 Mjet
Evo Abarth !
Daily honda civic
Oldtimer: 1989 CRX Vtec
Evo Abarth !
Daily honda civic
Oldtimer: 1989 CRX Vtec
Re: Graag foto's van een gp met 30 mm verlaging!!
Okee de kunststofstrip onder bumper is dus volkomen nutteloos volgens jullie, maar waarom wordt hij dan geplaatst?
Re: Graag foto's van een gp met 30 mm verlaging!!
Die wordt geplaatst om de luchtstroom te regelen. Hoe beter de luchtstroom, hoe minder de lift en des te minder geluid van onder de auto.
Re: Graag foto's van een gp met 30 mm verlaging!!
Ohh zo daar had ik niet aangedacht. Ik dacht meer aan een soort spatlap.
Re: Graag foto's van een gp met 30 mm verlaging!!
Ik weet niet of ik de enige ben maar lees dit topic met enige verbazing. Ik dacht dat mensen die bij een autoclub zaten over het algemeen toch wel autoliefhebbers waren.
Een auto net iets beter behandelen als de gemiddelde autobezitter zeg maar... maar als ik lees dat er over drempels heen "gevlogen" wordt. Drempels "vol gas" genomen worden dan heb ik daar toch een ander idee bij gekregen.
Een keer per ongeluk een drempel te hard nemen is tot daar aan toe maar om dat "moedwillig" te doen dat is in mijn ogen gewoon een auto "slopen". Feit dat de auto de drempel niet raakt wil niet zeggen dat de ophanging dit "fijn vindt" als dit regelmatig gedaan wordt of dat de veren / schokbrekers / stuur- en fuseekogels dit fijn vinden.... Zelf vind ik het nogal zonde om zo met mijn auto om te gaan... Maar goed, iedereen is daar anders in...
Ik heb zelf een verlaagde ( 40/40 ) Golf Cabrio gehad maar voor mij hoeft dat niet meer. Al die keren dat ik drempels raakte (met minimale snelheid) of mijn auto parkeerde en de onderzijde de stoeprand raakte ... Nee, ik rij nu lekker standaard. De auto is stug genoeg en ligt wat mij betreft prima in de bochten dankzij het sportonderstel ( al geprobeerd )
Succes met het verlagen en het drempelracing
Een auto net iets beter behandelen als de gemiddelde autobezitter zeg maar... maar als ik lees dat er over drempels heen "gevlogen" wordt. Drempels "vol gas" genomen worden dan heb ik daar toch een ander idee bij gekregen.
Een keer per ongeluk een drempel te hard nemen is tot daar aan toe maar om dat "moedwillig" te doen dat is in mijn ogen gewoon een auto "slopen". Feit dat de auto de drempel niet raakt wil niet zeggen dat de ophanging dit "fijn vindt" als dit regelmatig gedaan wordt of dat de veren / schokbrekers / stuur- en fuseekogels dit fijn vinden.... Zelf vind ik het nogal zonde om zo met mijn auto om te gaan... Maar goed, iedereen is daar anders in...
Ik heb zelf een verlaagde ( 40/40 ) Golf Cabrio gehad maar voor mij hoeft dat niet meer. Al die keren dat ik drempels raakte (met minimale snelheid) of mijn auto parkeerde en de onderzijde de stoeprand raakte ... Nee, ik rij nu lekker standaard. De auto is stug genoeg en ligt wat mij betreft prima in de bochten dankzij het sportonderstel ( al geprobeerd )
Succes met het verlagen en het drempelracing
'SERVO PER AMIKECO'