Verzekeren accesoirces in punto

Plaats reactie
Dexter
Nuovo Arrivato
Berichten: 141
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 21:47

Verzekeren accesoirces in punto

Bericht door Dexter »

Beste mensen, is er iemand die reeds een verzekering heeft afgesloten voor diefstal van accesoires die in de auto liggen? Ik wil namelijk een navigatiesysteem kopen aankomende week en voor diefstal verzekeren als deze in de kofferbak ligt.

De leasemaatschappij vergoed geen diefstal van navigatie als deze in de auto ligt...dus heeft iemand een idee waar dat wel kan? Tot nu toe heb ik alleen Halfords gezien waar je dat kan verzekeren...
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Verzekeren accesoirces in punto

Bericht door tonyvandenbroek »

Dexter schreef:Beste mensen, is er iemand die reeds een verzekering heeft afgesloten voor diefstal van accesoires die in de auto liggen? Ik wil namelijk een navigatiesysteem kopen aankomende week en voor diefstal verzekeren als deze in de kofferbak ligt.

De leasemaatschappij vergoed geen diefstal van navigatie als deze in de auto ligt...dus heeft iemand een idee waar dat wel kan? Tot nu toe heb ik alleen Halfords gezien waar je dat kan verzekeren...

Probeer eens na te vragen aan je inboedel verzekering van je huis. Zonnebrillen en jassen vallen daar ook onder. Anders kun je accesoires apart bij verzekeren bij de meeste verzekeringen. Vraag wel naar de voorwaarden en dat het om een navigatie gaat. Met mijn verzekering zijn er tot 1000 euro aan accesoires meeverzekerd, dus ook een navigatie.
Afbeelding
Dexter
Nuovo Arrivato
Berichten: 141
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 21:47

Bericht door Dexter »

Tony bedankt. Ik zit bij de abn inboedel verzekering en daar is een mobiel navigatiesysteem uitgesloten in de verzekering. Die kerel zei omdat het erg diefstalgevoelig is...eh ja daarom wil ik hem dus verzekeren. :roll: De anwb auto verzekering verzekerd het wel, maar dat is voor mij geen optie, aangezien ik al via de lease verzekerd ben.
Gebruikersavatar
Supernova
Junior Stato
Berichten: 240
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:40
Locatie: Breda

Bericht door Supernova »

Vraag eens naar een Kostbaarhedenverzekering, dit is bij veel verzekeraars een mogelijkheid binnen je Inboedelverzekering, hierop kun je dit soort dingen juist wel verzekeren.
GP 1.4 ed. Blue & Me Belly Sand Dance
Dexter
Nuovo Arrivato
Berichten: 141
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 21:47

Bericht door Dexter »

Supernova schreef:Vraag eens naar een Kostbaarhedenverzekering, dit is bij veel verzekeraars een mogelijkheid binnen je Inboedelverzekering, hierop kun je dit soort dingen juist wel verzekeren.
Ik ben nu een beetje alles aan het checken. Bij de ABN valt de navi wederom buiten de kostbaarheden verzekering. Als ik een verzekeraar heb gevonden zal ik het posten, tot nu toe alleen nog de halfords verzekering ad. 6.50 pm.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

Dexter schreef:
Supernova schreef:Vraag eens naar een Kostbaarhedenverzekering, dit is bij veel verzekeraars een mogelijkheid binnen je Inboedelverzekering, hierop kun je dit soort dingen juist wel verzekeren.
Ik ben nu een beetje alles aan het checken. Bij de ABN valt de navi wederom buiten de kostbaarheden verzekering. Als ik een verzekeraar heb gevonden zal ik het posten, tot nu toe alleen nog de halfords verzekering ad. 6.50 pm.
hier dan dexter :roll: :wink:

http://www.norrod.nl/verzekering/default.asp#nav
Dexter
Nuovo Arrivato
Berichten: 141
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 21:47

Bericht door Dexter »

Bedankt Hannes. Had deze wel gezien maar vind de verzekeringspartij te onbekend, ja ik ben huiverig daarvoor :o

Ik denk dat ik de volgende verzekering ga nemen: ANWB Recreatief. Kost slechts 22euro pj.

http://anwb.nl/published/anwbcms/conten ... ee.nl.html
Gebruikersavatar
Supernova
Junior Stato
Berichten: 240
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:40
Locatie: Breda

Bericht door Supernova »

Misschien een beetje laat, maar Interpolis verzekert je navi ook gewoon onder een kostbaarhedenverzekering, je moet dan alleen ook je inboedelverzekering daar hebben.
GP 1.4 ed. Blue & Me Belly Sand Dance
Plaats reactie