Sticker op je auto?

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Punto Evo.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Sticker op je auto?

Bericht door Romeodelta »

Ik was vorig weekend bij "summer detail day" van Carclean. Was goed georganiseerd met een hapje en een drankje. Ook stonden er verschillende stands die hun producten lieten zien en waar ook gepoetst kon worden. Er werden tasjes uitgedeeld met "goody''s, altijd leuk, nu heb ik weer wat producten om uit te testen. :lol: Er was een Polish battle en de Best of shine en het werd afgesloten met een BBQ. Altijd leuk om andere "waxofielen" te ontmoeten en te praten. Ik zag daar een leuke Mini cooper (het blijven knappe karretjes) die een sticker had die mij wel aansprak. Heb deze ook besteld en vanavond erop geplakt.

Afbeelding
1.4 Abarth Punto Evo
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara
Gebruikersavatar
ulti
Senior Stato
Berichten: 752
Lid geworden op: zo jul 22, 2007 11:08
Locatie: lelystad

Re: Sticker op je auto?

Bericht door ulti »

Geinige sicker, maar zou dit soort toeters en bellen nooit op mijn auto plakken -] Beetje vervuiling van het mooie design haha, ach ieder zn ding :D

Misschien ben ik wel een beetje saai wat dat betreft, dat kan ook hoor hahaha 8)
Grande Punto sport - > Abarth Evo ->500S
Gebruikersavatar
eBoonstra
Senior Stato
Berichten: 753
Lid geworden op: ma dec 03, 2012 9:24
Locatie: Ooststellingwerf
Contacteer:

Re: Sticker op je auto?

Bericht door eBoonstra »

Coole sticker idd, had 'm ook op m'n vorige auto. Ben je al bekend met de website http://www.stickerdump.nl" onclick="window.open(this.href);return false;? Daar heb je dat ook allemaal ;)
Fryslân | JOVD/VVD

BMW 535d High Excecutive, AR GT 1.9 JTD 16v Distinctive & Vespa LX Touring Quattro Tempi Grigio Apuano
(Voorheen Grande Punto 1.9 JTD MultiJet Sport #595 Grigio Impeccabile)

Op zoek naar een perfecte schroefset? :)
Gebruikersavatar
Nico111
Junior Stato
Berichten: 410
Lid geworden op: zo feb 17, 2013 8:50

Re: Sticker op je auto?

Bericht door Nico111 »

Erg grappig inderdaad.
Plaats reactie