Zakken veren sporting

Plaats reactie
Gebruikersavatar
BoixosNois
Nuovo Arrivato
Berichten: 25
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 18:08
Locatie: Sint-Truiden

Zakken veren sporting

Bericht door BoixosNois »

Hey,

Heb even een snel vraagje, ben al een paar keer gaan kijken naar mijn gp (omdat ik nog niet mag rijden met mijn rug, staat hij bij de dealer in de showroom) maar is het zo dat de veren zich nog een beetje moeten zetten? Daarmee bedoel ik dat ze nog wat zakken als je ermee gereden hebt?

Groetjes,

Carmine
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

lijkt me van niet. apart dat je wagen in de showroom staat. kan iedereen zomaar instappen??
Gebruikersavatar
BoixosNois
Nuovo Arrivato
Berichten: 25
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 18:08
Locatie: Sint-Truiden

Bericht door BoixosNois »

ijkt me van niet. apart dat je wagen in de showroom staat. kan iedereen zomaar instappen??
Er kan niemand in, hij is gesloten en er zit een bash (speciaal van de gp) over. De dealer is een goede kennis en heeft me verzekerd dat er niemand in kan gaan zitten.

Mij lijkt het toch dat hij nog iets moet zakken, 2cm ofzo. Want nu staat hij toch nog vrij hoog.

Groeten,
-= Grande Punto 1.3 16v multijet Carribean Orange =-
Gebruikersavatar
Joeri
Nuovo Arrivato
Berichten: 187
Lid geworden op: di jul 25, 2006 8:45
Locatie: Reuver
Contacteer:

Bericht door Joeri »

zakken moet die zeker, maar dat doet ie niet vanzelf. Daar heeft de gp toch wel hulp nodig van eibach of novitec :lol:
1.4 16V Sport * Chemical Grey * Inox Orange Interiour * Blue&Me * Cruise * 17" Rondell * 40mm Novitec
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

BoixosNois schreef:
ijkt me van niet. apart dat je wagen in de showroom staat. kan iedereen zomaar instappen??
Er kan niemand in, hij is gesloten en er zit een bash (speciaal van de gp) over. De dealer is een goede kennis en heeft me verzekerd dat er niemand in kan gaan zitten.

Mij lijkt het toch dat hij nog iets moet zakken, 2cm ofzo. Want nu staat hij toch nog vrij hoog.

Groeten,
ja maar weet niet waar je het vandaan haalt BoixosNois maar da ga eg nie vanzelf hoor :wink:

was maar :wink: waar dan scheelde het weer 300 eutjes nieuwe veren(incl monteren)
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Gebruikersavatar
BoixosNois
Nuovo Arrivato
Berichten: 25
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 18:08
Locatie: Sint-Truiden

Bericht door BoixosNois »

Ik bedoel niet dat hij echt gaat zakken, maar mij hebben ze altijd gezegd als je een sport ophanging nieuw koopt op een wagen, dat hij toch echt wel een paar honderd kilometer moet gehad hebben totdat hij volledig gezet is. En daarmee bedoel ik niet dat hij echt lager gaat liggen, maar hij zakt normaal wel. Wou even weten of iemand van jullie dit gemerkt heeft.

Groeten
-= Grande Punto 1.3 16v multijet Carribean Orange =-
Koen
Nuovo Arrivato
Berichten: 87
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 9:46
Locatie: Sint-Truiden
Contacteer:

Bericht door Koen »

Ik heb ook ne sport en bij mij is de vering nog altijd zoals in het begin hoor. Zou hem wel willen verlagen ma als er dan iets aan de ophanging scheelt onder garantie gaan ze het toch op die vering stoten he.
1.9JTD sport 130pk
Gebruikersavatar
Goose
Senior Stato
Berichten: 732
Lid geworden op: wo okt 04, 2006 10:11
Locatie: Gent

Bericht door Goose »

hij gaat zakken naarmate je er mee rijdt hoor
bij iedere auto die ik al verlaagd heb, is dat in 't begin van , alé, ik zie het bijna niet, en door te rijden zakt hij nog iets of wat

nu ook nie hopen da je plots mee uwe voorbumper begint te schuren eh :lol:
GP, Privacy Windows, mistlichten, Crossover Black, Denim Black interior, No Punto logo on the back 13 Mjt 90 Pk Dynamic, 17" OZ Superlegerra
Gebruikersavatar
Joeri
Nuovo Arrivato
Berichten: 187
Lid geworden op: di jul 25, 2006 8:45
Locatie: Reuver
Contacteer:

Bericht door Joeri »

Goose schreef:hij gaat zakken naarmate je er mee rijdt hoor
bij iedere auto die ik al verlaagd heb, is dat in 't begin van , alé, ik zie het bijna niet, en door te rijden zakt hij nog iets of wat

nu ook nie hopen da je plots mee uwe voorbumper begint te schuren eh :lol:
niet met een af fabriek sportonderstel, dit zakt niks na. Dit heb je wel met het plaatsen van verlagingsveren. die zullen 1000 km na plaatsing nog max 5 mm nazakken.
1.4 16V Sport * Chemical Grey * Inox Orange Interiour * Blue&Me * Cruise * 17" Rondell * 40mm Novitec
grandepuntosport
Nuovo Arrivato
Berichten: 55
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 17:23

Bericht door grandepuntosport »

Die vering gaat echt niet vanzelf zakken.
Ik vind trouwens dat ie sowieso wat hoog op zijn wielen staat in vergelijking met bijvoorbeeld een golf en dan heb ik een sport uitvoering (die zou toch verlaagd zijn?!)
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:arrow: Mooi he.....zo'n verlaagde GP :!: :lol:
1.4 Abarth Punto Evo
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara
Plaats reactie