Hallo,
Is 3cm de moeite om te verlagen voor het optische of is 4 cm beter?
zijn de novitec 4 cm goed ?
heb je met 4 cm geen nieuwe schokdempers nodig?
alvast bedankt om te antwoorden
groetjes
Verlagen
- Azerion
- Membre D'Oro
- Berichten: 1081
- Lid geworden op: wo mei 11, 2011 20:31
- Locatie: Zedelgem, West-Vlaanderen, België
Re: Verlagen
40mm is het beste qua looks en comfort. ik ken er die 30mm verlagen en spijt hebben van hun keuze.
ikzelf rij al 2jaar met 40mm en nog geen seconde beklaagd. Ook drempels enzo lukken bij mij zonder schuren en heb nog een lip hangen.
grtz
ikzelf rij al 2jaar met 40mm en nog geen seconde beklaagd. Ook drempels enzo lukken bij mij zonder schuren en heb nog een lip hangen.
grtz
Fiat Punto EVO 1.3 Mjet RACING 70 Pk, grigio impeccabile
P-tronic powerbox + BMC Airfilter, 18" velgen, AP Suspension, dectanes 8000k
P-tronic powerbox + BMC Airfilter, 18" velgen, AP Suspension, dectanes 8000k
Re: Verlagen
ik heb ook 4 cm en ik heb er nog geen moment last van gehad, het staat veel mooier en ik pak drempels nog altijd snel dus geen enkel probleem er mee
Fiat Grande Punto 1.3 Mjet
Evo Abarth !
Daily honda civic
Oldtimer: 1989 CRX Vtec
Evo Abarth !
Daily honda civic
Oldtimer: 1989 CRX Vtec
Re: Verlagen
Ook geen problemen als er in de winter veel sneeuw ligt?
.
Grande Punto 1.4 16V T-jet Arancione Spassoso, 155pk, 275Nm (Savali), 18" OZ Ultraleggera
AP-schroefset, K&N luchtfilter, EBC-remsysteem, EPS rvs-uitlaat + sportkat.
Grande Punto 1.4 16V T-jet Arancione Spassoso, 155pk, 275Nm (Savali), 18" OZ Ultraleggera
AP-schroefset, K&N luchtfilter, EBC-remsysteem, EPS rvs-uitlaat + sportkat.
Re: Verlagen
Ik heb ook met een schroefset op -10 cm rondgereden en toen had ik zelfs geen last van sneeuw wel van ijsblokken op de weg
Fiat Grande Punto 1.3 Mjet
Evo Abarth !
Daily honda civic
Oldtimer: 1989 CRX Vtec
Evo Abarth !
Daily honda civic
Oldtimer: 1989 CRX Vtec
- eBoonstra
- Senior Stato
- Berichten: 753
- Lid geworden op: ma dec 03, 2012 9:24
- Locatie: Ooststellingwerf
- Contacteer:
Re: Verlagen
Is een schroefsetje niet iets voor je? *kuch*
Dan kun je zelf de hoogte ten allen tijden aanpassen, en heb je naast nieuwe veren ook meteen nieuwe schokbrekers. Kun je eerst proberen om met 30mm lager te gaan rijden, en als je dat goed bevalt kun je steeds verder zakken naar iedere gewenste lengte. Ik rijd op het moment op zo'n ca. 7cm lager als het origineel en zelfs dat gaat goed (zelfs met splitter voor). En dat terwijl ik niet rustig drempels oprijd enzovoorts.
Dan kun je zelf de hoogte ten allen tijden aanpassen, en heb je naast nieuwe veren ook meteen nieuwe schokbrekers. Kun je eerst proberen om met 30mm lager te gaan rijden, en als je dat goed bevalt kun je steeds verder zakken naar iedere gewenste lengte. Ik rijd op het moment op zo'n ca. 7cm lager als het origineel en zelfs dat gaat goed (zelfs met splitter voor). En dat terwijl ik niet rustig drempels oprijd enzovoorts.
Fryslân | JOVD/VVD
BMW 535d High Excecutive, AR GT 1.9 JTD 16v Distinctive & Vespa LX Touring Quattro Tempi Grigio Apuano
(Voorheen Grande Punto 1.9 JTD MultiJet Sport #595 Grigio Impeccabile)
Op zoek naar een perfecte schroefset?
BMW 535d High Excecutive, AR GT 1.9 JTD 16v Distinctive & Vespa LX Touring Quattro Tempi Grigio Apuano
(Voorheen Grande Punto 1.9 JTD MultiJet Sport #595 Grigio Impeccabile)
Op zoek naar een perfecte schroefset?