Spuitbus

Thegroov
Avere Una Vita
Berichten: 2666
Lid geworden op: di sep 06, 2011 17:55

Re: Spuitbus

Bericht door Thegroov »

Nee, de plastidip verkleurt niet (tot nu toe dan).
Het bevalt wel, maar het heeft ook zijn nadelen.
Hier zie je hoe mooi het er uitziet (na een schoonmaakbeurtje, nu ze de schuur in gaan tot het voorjaar):

Afbeelding

Maandenlang heb ik schadeloos gereden, tot ik vorige week de bocht te krap nam. Een parkeerterrein op, waar ik altijd als een vrachtwagen de bocht door ging, maar nu zat er een vlak achter me en er kwam een tegenligger aan. Iets te kort ingedraaid....

Afbeelding

En bij het plaatsen van de wielen de eerste keer ging het bij de eerste bout mis, het gat voor de bouten is zo klein dat de sleutel de toen nog zachte rubberlaag raakte en iets los trok. Bij het erafhalen gisteren bleef het rubber gewoon aan de dop plakken en trok het nog verder los.
Ik moet dus een en ander repareren, maar daar is het te koud voor. Een kijken of ik het op de zolder toch kan doen....

Afbeelding

Ben ik er tevreden over, ja zeker. Ik heb rubber gedaan omdat het makkelijk te verwijderen is. Had ik geweten dat ik er zo tevreden over zou zijn, kwa looks, dan had ik de wielen met verf gespoten, in een iets vollere kleur. Misschien doe ik dat ooit nog...
Plaats reactie