Kwalitatief goeie en slechte velgen

Gebruikersavatar
eBoonstra
Senior Stato
Berichten: 753
Lid geworden op: ma dec 03, 2012 9:24
Locatie: Ooststellingwerf
Contacteer:

Re: Kwalitatief goeie en slechte velgen

Bericht door eBoonstra »

Super dikke wielen, maar dat wist je al van mij! Ik ben zelf erg tevreden over deze banden, die ik binnenkort weer vier van ga kopen voor de Rota's:

Afbeelding

Vredestein Ultrac Cento. Ik had ze ook de laaste vier maanden op de achteras van de originele Fiat velgen. Zalig. Lekker stil, niet te hard, niet te zacht en niet heel duur. Nogsteeds niet heel goedkoop, maar wel goedkoper en duurzamer als de Michelin. De Michelin zal ongetwijfeld meer grip bieden, maar uit ervaring weet ik dat deze banden na 15dkm ook op zijn (pa had ze ook). Zelfs na een paar keer intensief circuit gereden te hebben zagen deze banden er bij mij nog prima uit.

Groeten!
Fryslân | JOVD/VVD

BMW 535d High Excecutive, AR GT 1.9 JTD 16v Distinctive & Vespa LX Touring Quattro Tempi Grigio Apuano
(Voorheen Grande Punto 1.9 JTD MultiJet Sport #595 Grigio Impeccabile)

Op zoek naar een perfecte schroefset? :)
Gebruikersavatar
Anyways
Senior Stato
Berichten: 657
Lid geworden op: ma jun 03, 2013 21:38
Locatie: Groningen-city

Re: Kwalitatief goeie en slechte velgen

Bericht door Anyways »

NHke schreef:Zeg eens de prijs van de banden?

Ik zou zeker eens kijken op http://www.topbanden.com/" onclick="window.open(this.href);return false; Daar heb ik het laatst mijn Continental Sportcontact 5 besteld..

Op 4 dagen thuis geleverd..
michelins moeten 180 kosten, yokohama 145 incl btw.

@Eeuwe, bedankt voor de tip :)
.
Grande Punto 1.4 16V T-jet Arancione Spassoso, 155pk, 275Nm (Savali), 18" OZ Ultraleggera
AP-schroefset, K&N luchtfilter, EBC-remsysteem, EPS rvs-uitlaat + sportkat.


Afbeelding
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Kwalitatief goeie en slechte velgen

Bericht door Odelot »

Dat zijn hele nette velgen!
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Plaats reactie