Ik vind em wel mooi.
Fiat volgt de algemene trend van nostalgie. Kijk maar motorfietsmerken die allemaal met een "retro" fiets komen. Allemaal mooi gestyled. Dit bewijst maar weer eens dat Fiat gewoon de hedendaagse markt van trendgevoelige mensen zoekt...
Sappel schreef:Ik vind em wel mooi.
Fiat volgt de algemene trend van nostalgie. Kijk maar motorfietsmerken die allemaal met een "retro" fiets komen. Allemaal mooi gestyled. Dit bewijst maar weer eens dat Fiat gewoon de hedendaagse markt van trendgevoelige mensen zoekt...
Goed gesproken, Sappel. Ik had het niet beter kunnen zeggen.
Denk eerder dat er een nieuwe Marketing manager zit in Italië. Company slogans en logo's veranderen vaak mee met personen. Die verklaren maar al te makkelijk het werk van hun voorganger als "prutswerk", "uit de tijd" e.d.
Zeker bij te frequente wisselingen kan dit meer kwaad dan goed voor een merk-image doen. Zoals nu bij FIAT, ben ik bang. Veel mensen (uit de ontwerpwereld nog wel) reageren op mijn Punto-stuur nog met "oh ja, mooi met dat nieuwe logo"...
Sterke logo's/slogans gaan decennia mee, en die tijd moet je ze ook gunnen.
Rogier Verhoef - Autolinkje!
- Grande Punto 1.3mjt90 Edizione Prima
- XM V6 Exclusive
- CX 2400ie Pallas C-matic
Ex: Xantia HDI Break, GSA X1, CX 22 TRS, XM TurboD12, 205 Forever D
PuntoXM schreef:Denk eerder dat er een nieuwe Marketing manager zit in Italië. Company slogans en logo's veranderen vaak mee met personen. Die verklaren maar al te makkelijk het werk van hun voorganger als "prutswerk", "uit de tijd" e.d.
Zeker bij te frequente wisselingen kan dit meer kwaad dan goed voor een merk-image doen. Zoals nu bij FIAT, ben ik bang. Veel mensen (uit de ontwerpwereld nog wel) reageren op mijn Punto-stuur nog met "oh ja, mooi met dat nieuwe logo"...
Sterke logo's/slogans gaan decennia mee, en die tijd moet je ze ook gunnen.