Iemand ervaring met de Novitec Powerjet 2?
http://www.tuningcompany.nl/webshop/nov ... 4-t-abarth
Novitec Powerjet 2
Re: Novitec Powerjet 2
ga eens praten met Ronald van Savali, dan weet je snel meer over dit soort stekkertjes.
Denk niet in problemen, maar in mogelijkheden.
Alfa Romeo Guilietta QV.
Alfa Romeo Guilietta QV.
Re: Novitec Powerjet 2
i know, custom tunen op de rollerbank is het beste. Maar kwam een powerjet tegen voor weinig geld en dacht eens vragen wat hier de ervaringen zijnhbassen schreef:ga eens praten met Ronald van Savali, dan weet je snel meer over dit soort stekkertjes.
Re: Novitec Powerjet 2
ik heb er geen ervaring mee.
Denk niet in problemen, maar in mogelijkheden.
Alfa Romeo Guilietta QV.
Alfa Romeo Guilietta QV.
Re: Novitec Powerjet 2
Ronald van Savali legde mij uit dat je motor eerst wel meer vermogen gaat krijgen, maar dat hij zich op de gefopte waarden gaat aanpassen.
Dit duurt wel een aantal kilometers, maar het effect wordt steeds minder.
Of dit allemaal waar durf ik niet te zeggen. Misschien praat hij voor eigen gewin, maar dat idee had ik niet.
Dit duurt wel een aantal kilometers, maar het effect wordt steeds minder.
Of dit allemaal waar durf ik niet te zeggen. Misschien praat hij voor eigen gewin, maar dat idee had ik niet.
Re: Novitec Powerjet 2
Ronald vertelde mij hetzelfde en ik heb me hier op internet eens verder in verdiept. Het klopt inderdaad dat het de eerste ongeveer 10.000 kilomters werkt, maar daarna heb je steeds vaker kans op storing doordat de computer zich wil aanpassen maar buiten de vielige waardes komt en dan treed de beveiliging in waardoor je niet meer hoog in toeren komt of de motor begint te haperen..
Wat er gebeurd als je hem 5k kilometer gebruikt en dan 5k kilometer niet vraag ik mij af.... maar ik kan mij niet voorstellen dat je dat wilt
dus beter 1 x door Savali onder handen laten nemen bespaart je op de lange termijn meer geld...
Wat er gebeurd als je hem 5k kilometer gebruikt en dan 5k kilometer niet vraag ik mij af.... maar ik kan mij niet voorstellen dat je dat wilt
dus beter 1 x door Savali onder handen laten nemen bespaart je op de lange termijn meer geld...
.
Grande Punto 1.4 16V T-jet Arancione Spassoso, 155pk, 275Nm (Savali), 18" OZ Ultraleggera
AP-schroefset, K&N luchtfilter, EBC-remsysteem, EPS rvs-uitlaat + sportkat.
Grande Punto 1.4 16V T-jet Arancione Spassoso, 155pk, 275Nm (Savali), 18" OZ Ultraleggera
AP-schroefset, K&N luchtfilter, EBC-remsysteem, EPS rvs-uitlaat + sportkat.
Re: Novitec Powerjet 2
ok, dus toch langs salvali. Is het nog rendabel/slim om een tjet(op gas) te laten tunen met 122.000km op de teller? Wil er als het mogelijk is graag nog 80k mee kunnen rijden
- Odelot
- Moderatore
- Berichten: 4857
- Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
- Locatie: Omstreeks den Bosch
Re: Novitec Powerjet 2
Bij savali is het sowieso al een paar honderd euro goedkoper dan zo'n novitec fopboxje. Ook al was zo'n box maar 50 euro, ik zou er nooit aan beginnen. Voor alle geld te duur.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.