Pagina 2 van 2

Re: How to: Camber achterzijde

Geplaatst: vr jan 31, 2014 13:53
door Rik
Dit is correct mits je geen vaste achteras hebt.
Daar Punto's voorzien zijn van een vaste achteras zal achterzijde camber totaal geen nut hebben op sportief rijgedrag.

Re: How to: Camber achterzijde

Geplaatst: vr jan 31, 2014 14:24
door Arend
Kijk, zo leer je elke dag wat! :D

Klinkt logisch indd. Had er niet bij stil gestaan dat een Punto een vaste as heeft.

Re: How to: Camber achterzijde

Geplaatst: vr jan 31, 2014 14:58
door Rik
Arend schreef:Kijk, zo leer je elke dag wat! :D

Klinkt logisch indd. Had er niet bij stil gestaan dat een Punto een vaste as heeft.
Afbeelding















Spam? :roll:

Re: How to: Camber achterzijde

Geplaatst: ma jan 26, 2015 10:54
door RainwormNL
Iemand een idee waar ik goedkoop die doppen met inwendige torx kan halen?
Kheb t afgelopen week geprobeerd zonder maar dat is dus niet te doen.
Misschien zitten mijn bouten gewoon extreem vast maar ik krijg het niet voor elkaar.
Help :?: :mrgreen:

Re: How to: Camber achterzijde

Geplaatst: ma jan 26, 2015 17:32
door Wesley Abarth
Datona :-] Of de juiste maat zeskant dop, zitten inderdaad flink vast.

Re: How to: Camber achterzijde

Geplaatst: ma jan 26, 2015 18:41
door Kingpin
Leuk om te weten ~]

Re: How to: Camber achterzijde

Geplaatst: ma jan 26, 2015 19:07
door RainwormNL
Wesley Abarth schreef:Datona :-] Of de juiste maat zeskant dop, zitten inderdaad flink vast.
Dank voor de tip :-]
6kant dop ging niet zoals gehoopt. Heb er een dop op dol gedraaid zelfs. Terwijl de bout nog steeds muur vast zit. :evil:

Re: How to: Camber achterzijde

Geplaatst: ma jan 26, 2015 19:51
door ing_BRW
Anders even een dagje van te voren inspuiten met WD40?
Voor die doppen kan je ook kijken op Vroemparts.nl, krijg je ook nog 5% korting als GPC-VIP

Re: How to: Camber achterzijde

Geplaatst: di jan 27, 2015 22:48
door RainwormNL
Bij mij is het ook gelukt eindelijk
Had het eerst geprobeerd met een normale doppen set. Dit ging m dus niet worden.
Dus opzoek gegaan naar een Uitwendige Torx Dop 19.
Deze bestond niet! t was dus 18 of 20.
Dit moet dus 20 zijn. Op de foto in de eerste post zie je een TX 19 staan. Dit betekent alleen wat voor type dop het is, dat is dus niet de maat.
Na flink wat kracht zetten de ringetjes er tussen en weer terug gedraaid.
Hier het resultaat:
AfbeeldingAfbeelding
Ik ben weer tevreden :-]