Foto's Goose's GP !

Gebruikersavatar
Bor de Wolf
Nuovo Arrivato
Berichten: 181
Lid geworden op: ma jan 22, 2007 12:43
Locatie: Volgens mijn navigatie hier!

Bericht door Bor de Wolf »

Hoewel de onderste gewoon uberge*l is 8) zou ik wel de overweging maken of hij ook praktisch is, als je veel in zeg maar "vuile" omgevingen rondrijdt dan is deze echt een crime om schoon te houden, dan ziet de bovenste er beter uit als je deze schoon moet maken.
Een wolf verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken.
Gebruikersavatar
Goose
Senior Stato
Berichten: 732
Lid geworden op: wo okt 04, 2006 10:11
Locatie: Gent

Bericht door Goose »

als die wielen er onder zitten trek ik er een plastiek over eh, dan moet ik hem niemer kuisen :D


ma ja, door te kuisen breng je al je liefde over op je wagen, your touch, ... 8) 8)
GP, Privacy Windows, mistlichten, Crossover Black, Denim Black interior, No Punto logo on the back 13 Mjt 90 Pk Dynamic, 17" OZ Superlegerra
bartike
Membre D'Oro
Berichten: 1384
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 18:59
Locatie: Kapellen ->Belgium

Bericht door bartike »

geen van beide, zijn haast niet proper te houden volgens mij :? ik vloek nu al elke keer als ik m'n wielen moet wassen
Afbeelding
Gebruikersavatar
chrispino
Membre D'Oro
Berichten: 1451
Lid geworden op: di aug 29, 2006 20:15
Locatie: Emmen
Contacteer:

Bericht door chrispino »

De onderste zullen wel erg strak staan onder de zwarte GP. En dat schoonhouden zul je toch houden wat voor ve;gen je ook neemt. Ik heb er zelf een borsteltje voor om in de lastige hoeken te komen. Ben benieuwd welke keuze je zult maken
Gebruikersavatar
Goose
Senior Stato
Berichten: 732
Lid geworden op: wo okt 04, 2006 10:11
Locatie: Gent

Bericht door Goose »

wel ja, binnen een 2 tal weken zullen de foto's online staan !! :D
GP, Privacy Windows, mistlichten, Crossover Black, Denim Black interior, No Punto logo on the back 13 Mjt 90 Pk Dynamic, 17" OZ Superlegerra
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

vind geen van beiden wat
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Gebruikersavatar
Goose
Senior Stato
Berichten: 732
Lid geworden op: wo okt 04, 2006 10:11
Locatie: Gent

Bericht door Goose »

sorry hoor extaxi, maar dan weet jij niet wat dikke velgen zijn !!

komaan zeg , wat wil jij dan , 20 inch chromé wielen met flikkerlichtjes of zo ????
GP, Privacy Windows, mistlichten, Crossover Black, Denim Black interior, No Punto logo on the back 13 Mjt 90 Pk Dynamic, 17" OZ Superlegerra
bartike
Membre D'Oro
Berichten: 1384
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 18:59
Locatie: Kapellen ->Belgium

Bericht door bartike »

Goose schreef:sorry hoor extaxi, maar dan weet jij niet wat dikke velgen zijn !!

komaan zeg , wat wil jij dan , 20 inch chromé wielen met flikkerlichtjes of zo ????
ik denk dat hij goed weet wat dikke velgen zijn :P :wink:

die 2 dat je daar laat zien zijn ook niet m'n keuze zenne, vind ze nogal een hoog bling bling show gehalte hebben :?
maar dat is ieder z'n keuze he :wink:

plus als je die er onder vijst, kun je hem best wel verlangen, anders krijgt hij er nog een gratis 4keer4 look erbij :P :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Goose
Senior Stato
Berichten: 732
Lid geworden op: wo okt 04, 2006 10:11
Locatie: Gent

Bericht door Goose »

ne maat heeft voor mij efkes rap gefotosoept, tussen de soep en de pattaten door

Afbeelding
GP, Privacy Windows, mistlichten, Crossover Black, Denim Black interior, No Punto logo on the back 13 Mjt 90 Pk Dynamic, 17" OZ Superlegerra
Gebruikersavatar
Goose
Senior Stato
Berichten: 732
Lid geworden op: wo okt 04, 2006 10:11
Locatie: Gent

Bericht door Goose »

de verlaging van 4 cm komt nog hoor, alles op zijn tijd ....
GP, Privacy Windows, mistlichten, Crossover Black, Denim Black interior, No Punto logo on the back 13 Mjt 90 Pk Dynamic, 17" OZ Superlegerra
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

bartike schreef:

die 2 dat je daar laat zien zijn ook niet m'n keuze zenne, vind ze nogal een hoog bling bling show gehalte hebben :?
inderdaad........bling bling
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Gebruikersavatar
Goose
Senior Stato
Berichten: 732
Lid geworden op: wo okt 04, 2006 10:11
Locatie: Gent

Bericht door Goose »

pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

doordat ik vorig jaar van interim naar vast contract gegaan ben , en toen het verlofgeld volledig is uitbetaald geweest is het dit jaar met terugwerkende kracht :( :( :(

dus geen velgen, geen verlaging, geen volle gril :( :( :(

zat er al weken naar uit te kijken, nog een geluk dat ik wachtte op de loonfiche om te zien hoeveel ik had, durf soms nogal impulsief iets kopen

dus blijft een standaard GP momenteel, met een O neil sticker op :(
GP, Privacy Windows, mistlichten, Crossover Black, Denim Black interior, No Punto logo on the back 13 Mjt 90 Pk Dynamic, 17" OZ Superlegerra
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Bericht door johnb »

Goose schreef:pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

doordat ik vorig jaar van interim naar vast contract gegaan ben , en toen het verlofgeld volledig is uitbetaald geweest is het dit jaar met terugwerkende kracht :( :( :(

dus geen velgen, geen verlaging, geen volle gril :( :( :(

zat er al weken naar uit te kijken, nog een geluk dat ik wachtte op de loonfiche om te zien hoeveel ik had, durf soms nogal impulsief iets kopen

dus blijft een standaard GP momenteel, met een O neil sticker op :(
Ook een standaard GP blijft een GP :!: :!:
Gebruikersavatar
Sappel
Avere Una Vita
Berichten: 3767
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 8:31
Locatie: Enschede

Bericht door Sappel »

Jammer.
Hoop dat je snel wat centjes hebt om het toch voor elkaar te krijgen.
Gebruikersavatar
Goose
Senior Stato
Berichten: 732
Lid geworden op: wo okt 04, 2006 10:11
Locatie: Gent

Bericht door Goose »

en op die momenten zijn er de GP vrienden die je de positieve dingen laten inzien die je bijna vergeten was

It stays a Mini Maseratti !! :D :D :D
GP, Privacy Windows, mistlichten, Crossover Black, Denim Black interior, No Punto logo on the back 13 Mjt 90 Pk Dynamic, 17" OZ Superlegerra
Plaats reactie