ta technix veren

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mnrjw
Nuovo Arrivato
Berichten: 181
Lid geworden op: do feb 14, 2013 14:04
Locatie: Moordrecht

ta technix veren

Bericht door mnrjw »

iemand ervaring hier mee?

ta technix veren
Gebruikersavatar
eBoonstra
Senior Stato
Berichten: 753
Lid geworden op: ma dec 03, 2012 9:24
Locatie: Ooststellingwerf
Contacteer:

Re: ta technix veren

Bericht door eBoonstra »

Bedoel je misschien een schroefset? TA Technics is een budget merk. Niet super slecht maar na 3 jaar is de koek wel op. Daarnaast is het een keihard geveerde set en is de afwerking en onderdelenlevering ook niet om naar huis te schrijven. Als je dan toch een goede schroefset wilt voor net te veel geld, kun je beter een van AP Suspention nemen. Niet omdat ik ze zelf verkoop, maar het is echt zo. Grotendeels van alle Punto's hier die een schroefset hebben, hebben AP Suspention.
Fryslân | JOVD/VVD

BMW 535d High Excecutive, AR GT 1.9 JTD 16v Distinctive & Vespa LX Touring Quattro Tempi Grigio Apuano
(Voorheen Grande Punto 1.9 JTD MultiJet Sport #595 Grigio Impeccabile)

Op zoek naar een perfecte schroefset? :)
Gebruikersavatar
Rik
Senior Stato
Berichten: 856
Lid geworden op: za okt 23, 2010 22:33

Re: ta technix veren

Bericht door Rik »

eBoonstra schreef:Niet super slecht maar na 3 jaar is de koek wel op.
Ik geef het 6-12 maanden, dan is het al wel gebeurt met de set denk ik, mijn FK Street was na 9 maanden al lek..
Als je dan toch een goede schroefset wilt voor niet te veel geld, kun je beter een van AP Suspension nemen.
Bellissimo! .)
Gebruikersavatar
mnrjw
Nuovo Arrivato
Berichten: 181
Lid geworden op: do feb 14, 2013 14:04
Locatie: Moordrecht

Re: ta technix veren

Bericht door mnrjw »

het was meer een vraag omdat ze me worden aangeboden voor 200 euro en 3 jaar oud.
Blijkbaar niet doen dus. thnx voor het advies.
GrandePunto_BRW
Nuovo Arrivato
Berichten: 121
Lid geworden op: zo jun 30, 2013 9:17

Re: ta technix veren

Bericht door GrandePunto_BRW »

Ik heb 2 jaar op TA Technix gereden om mijn civic..

Het is inderdaad een harde set maar ik heb er eigenlijk nooit gekke dingen mee gehad en ik was er super tevreden over! :oops:
Gebruikersavatar
@ctual
Junior Stato
Berichten: 312
Lid geworden op: zo sep 12, 2010 13:52
Locatie: Breda

Re: ta technix veren

Bericht door @ctual »

Ik heb er een vaste verlagingset van gehad op mijn VW Golf 3 Cabrio. Op zich niet slecht maar inderdaad hard afgeveerd en af en toe sloeg de veer/schokbreker door (bij flinke oneffenheden in het wegdek) terwijl deze toch echt niet lek was. Zou het waarschijnlijk geen tweede keer kopen. Maar was inderdaad een goedkoop set wat ik nieuw via E-Bay gekocht had voor nog geen 200 euro omdat ik de Cabrio als 2e auto had en bijna geen kilometers ermee maakte.

Ik zou zeker meer geld uitgeven als je de auto voor normaal gebruik in gebruik hebt. Dat vind ik sowieso voor alles wat met dempers, banden, sturen en remmen te maken heeft.

Vaak zie je bijvoorbeeld hele dure velgen met chinese budgetbanden om toch maar binnen het budget te blijven. Realiseer je dat banden en dempers je veiligheid moeten garanderen. (zeker in kritieke situaties)

Succes met je keuze

Grt

Andy
'SERVO PER AMIKECO'
Plaats reactie