poetsen / detailen

Gebruikersavatar
Delvenaartje
Junior Stato
Berichten: 244
Lid geworden op: do jul 19, 2012 20:23

Re: Gezocht... iemand die goed kan poetsen / detailen

Bericht door Delvenaartje »

Zie net dat stukje voorbij komen van 'ik heb heel erg last van een verkleurde bumper, kun je dat ook bijwerken?' maar ben bang dat dat niet helemaal gaat werken zoals je wil.
Ik werk zelf ook bij een Fiat garage en wij hebben hier onze eigen schade herstel afdeling en het heeft puur met het feit te maken dat vanuit de fabriek een bepaalde soort van blanke lak werd/wordt gebruikt met een slecht UV-filter.
Daardoor verkleuren de plastic onderdelen van de bumper/spiegelkappen/evt. sideskirts/spoiler etc.

Enige 'optie' omdat ECHT weer mooi te krijgen, is opnieuw laten spuiten.
Wat dus hetgeen is wat ik over een tijdje ook laat doen :mrgreen: want ik erger me groen/geel/blauw aan een 'roze' bumper!
Proud owner of a Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM! :wink:
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Gezocht... iemand die goed kan poetsen / detailen

Bericht door Odelot »

Volgens mij kun je dat prima polijsten hoor! Voor zover ik weet zit er bij jou geen blanke lak over.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
Delvenaartje
Junior Stato
Berichten: 244
Lid geworden op: do jul 19, 2012 20:23

Re: Gezocht... iemand die goed kan poetsen / detailen

Bericht door Delvenaartje »

Iedere laklaag (zeker van een auto) heeft een blanke lak laag... Ivm het besparen van kosten is er bij bepaalde auto's na een paar jaar kleurverschil op de kunststof delen jammer genoeg..
Proud owner of a Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM! :wink:
Gebruikersavatar
EvoDaan
Membre D'Oro
Berichten: 1392
Lid geworden op: wo jul 03, 2013 22:19
Locatie: Zutphen

Re: poetsen / detailen

Bericht door EvoDaan »

Aangezien de topic starter de poetsbeurt heeft uitgesteld kan er weer verder worden gekletst in het detailleringstopic
Huidige auto: Renault Megane Estate 130 Tce Bose

AfbeeldingPunto Evo 1.2 | Grigio Pessimo Umore | 2011 |
Gesloten