Show your Wintermodus

Gebruikersavatar
Joeri
Nuovo Arrivato
Berichten: 187
Lid geworden op: di jul 25, 2006 8:45
Locatie: Reuver
Contacteer:

Show your Wintermodus

Bericht door Joeri »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Mijn GP'tje maar snel op de winterbandjes gezet nu er nachtvorst zit aan te komen.

Afbeelding
How low can you go.... Bij het afrijden van de oprit raak ik het zwarte lipje onder de bumper.

Afbeelding
Ground Effects

Afbeelding
1.4 16V Sport * Chemical Grey * Inox Orange Interiour * Blue&Me * Cruise * 17" Rondell * 40mm Novitec
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

ziet er wel ruig uit zo :wink:

ik neem aan dat je ook andere wielbouten hebt moeten aanschaffen, of niet :roll:
Gebruikersavatar
Joeri
Nuovo Arrivato
Berichten: 187
Lid geworden op: di jul 25, 2006 8:45
Locatie: Reuver
Contacteer:

Bericht door Joeri »

nee, je kan gewoon die van de lichtmetalen gebruiken.
1.4 16V Sport * Chemical Grey * Inox Orange Interiour * Blue&Me * Cruise * 17" Rondell * 40mm Novitec
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

Joeri schreef:nee, je kan gewoon die van de lichtmetalen gebruiken.
wat heb je er normaal dan voor een lichtmetaal velgen op liggen Joeri :roll:
Gebruikersavatar
Joeri
Nuovo Arrivato
Berichten: 187
Lid geworden op: di jul 25, 2006 8:45
Locatie: Reuver
Contacteer:

Bericht door Joeri »

17" CS

Bij dealer nagevraagd want op de andere auto's had ik altijd verschillende bouten. Schijnt bij deze niet nodig te zijn.
1.4 16V Sport * Chemical Grey * Inox Orange Interiour * Blue&Me * Cruise * 17" Rondell * 40mm Novitec
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

Joeri schreef:17" CS

Bij dealer nagevraagd want op de andere auto's had ik altijd verschillende bouten. Schijnt bij deze niet nodig te zijn.
oké, bedankt Joeri :wink:
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

wel heel veilig in het regenachtige nederland maar vindt het niet mooi staan,maar dat is mijn mening

verder behoud je CS velgen wel knap ...

dus goed gedaan ...ik maak ze wel elke dag schoon met de vorst (en daarbij horende pekel)
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

Sporting raymon schreef: ...ik maak ze wel elke dag schoon met de vorst (en daarbij horende pekel)
..elke dag ???
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

TeChNo2 schreef:
Sporting raymon schreef: ...ik maak ze wel elke dag schoon met de vorst (en daarbij horende pekel)
..elke dag ???

Ook ik geloof het niet dat SR ze elke dag gaat poetsen, ja misschien de eerste week... :lol: :lol:
Afbeelding
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

tonyvandenbroek schreef:
TeChNo2 schreef:
Sporting raymon schreef: ...ik maak ze wel elke dag schoon met de vorst (en daarbij horende pekel)
..elke dag ???

Ook ik geloof het niet dat SR ze elke dag gaat poetsen, ja misschien de eerste week... :lol: :lol:
verkeerd gedacht mannen ...ja elke dag ..dat doe ik bijna nu ook al (en anders om de dag) want als je de CS velgen 2 dagen niet schoonmaakt vindt ik ze erg moeilijk schoon te krijgen..de aanslag krijg je dan bijna niet uit de hoekjes vandaan

SR is zuinig op zn spullen :wink: :arrow: :idea:
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Gebruikersavatar
Sappel
Avere Una Vita
Berichten: 3767
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 8:31
Locatie: Enschede

Bericht door Sappel »

Sporting raymon schreef:
tonyvandenbroek schreef:
TeChNo2 schreef:
Sporting raymon schreef: ...ik maak ze wel elke dag schoon met de vorst (en daarbij horende pekel)
..elke dag ???

Ook ik geloof het niet dat SR ze elke dag gaat poetsen, ja misschien de eerste week... :lol: :lol:
verkeerd gedacht mannen ...ja elke dag ..dat doe ik bijna nu ook al (en anders om de dag) want als je de CS velgen 2 dagen niet schoonmaakt vindt ik ze erg moeilijk schoon te krijgen..de aanslag krijg je dan bijna niet uit de hoekjes vandaan

SR is zuinig op zn spullen :wink: :arrow: :idea:
Zo zo, fanatiek mannetje ;)
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

Sappel schreef: Zo zo, fanatiek mannetje ;)
dacht dat we dat allemaal wel waren :wink:
Gebruikersavatar
Joh@n
Junior Stato
Berichten: 459
Lid geworden op: do jul 27, 2006 15:34
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door Joh@n »

Sporting raymon schreef: verkeerd gedacht mannen ...ja elke dag ..dat doe ik bijna nu ook al (en anders om de dag) want als je de CS velgen 2 dagen niet schoonmaakt vindt ik ze erg moeilijk schoon te krijgen..de aanslag krijg je dan bijna niet uit de hoekjes vandaan

SR is zuinig op zn spullen :wink: :arrow: :idea:
Hoeveel km rij je gemiddeld per dag dan? Want het duurt echt wel even voordat het zodanig is ingevreten dat je het er bijna niet meer vanaf krijgt.. Voor zover ik weet hebben de CS velgen ook een vrij gladde oppervlaktestructuur namelijk en voordat remstof echt goed vast gaat zitten moet je je ze weken verwaarlozen.

Overigens om nog even op je vorige opmerking terug te komen, in de winter is het maar wat fijn met winterbanden. Ik zou graag de looks daarvoor in willen leveren, dat stukje veiligheid is mij persoonlijk belangrijker.. Ik zou hooguit gaan kijken of er een mogelijkheid bestaat om 17" winterbanden te regelen, alleen zijn die natuurlijk weer stervens duur..
Seat Leon 1.9 TDi
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Ik heb op 2 vorige auto"s (allebei stilo"s) ook geen winterbanden, daar heb ook nooit geen problemen mee gehad.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

Joh@n schreef:
Sporting raymon schreef: verkeerd gedacht mannen ...ja elke dag ..dat doe ik bijna nu ook al (en anders om de dag) want als je de CS velgen 2 dagen niet schoonmaakt vindt ik ze erg moeilijk schoon te krijgen..de aanslag krijg je dan bijna niet uit de hoekjes vandaan

SR is zuinig op zn spullen :wink: :arrow: :idea:
Hoeveel km rij je gemiddeld per dag dan? Want het duurt echt wel even voordat het zodanig is ingevreten dat je het er bijna niet meer vanaf krijgt.. Voor zover ik weet hebben de CS velgen ook een vrij gladde oppervlaktestructuur namelijk en voordat remstof echt goed vast gaat zitten moet je je ze weken verwaarlozen.

Overigens om nog even op je vorige opmerking terug te komen, in de winter is het maar wat fijn met winterbanden. Ik zou graag de looks daarvoor in willen leveren, dat stukje veiligheid is mij persoonlijk belangrijker.. Ik zou hooguit gaan kijken of er een mogelijkheid bestaat om 17" winterbanden te regelen, alleen zijn die natuurlijk weer stervens duur..
ik rijd verschillend aantal km's per dag ...

Sporting raymon schreef:wel heel veilig in het regenachtige nederland maar vindt het niet mooi staan,maar dat is mijn mening
:wink: :roll:
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Plaats reactie