autoradio inbouwen

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Grande Punto.
Plaats reactie
Jeroen079
Berichten: 3
Lid geworden op: vr mei 23, 2014 9:40

autoradio inbouwen

Bericht door Jeroen079 »

hallo,

Ik wil mijn pioneer radio inbouwen in mijn GP. Nu heb ik de benodigde kabels al en had ik een autoframepje besteld bij de lokale auto onderdelen zaak. Nu is dit framepje niet leverbaar tot 6 juni terwijl ik 31 mei op vakantie ga. ik heb mijn radio ingebouwd zonder frame maar dan kan ik de radio nergens in vastklikken. Heb ik hier dat frame voor nodig?

omdat hij niet leverbaar is heb ik bij de fiatdealer ook een frame laten bestellen. deze zag er op de tekening echter heel anders uit. het frame van de autozaak was alleen een frontje. terwijl die van de fiatdealer volgens mij het ijzeren binnenwerk ook vervangt. (je moet hem vastschroeven) Het frame van de dealer is er namelijk 1 waar je ook eventueel een bakje in kan stoppen ipv de radio.

kan iemand mij verder helpen?
Doxxo
Membre D'Oro
Berichten: 1071
Lid geworden op: ma nov 12, 2012 10:47
Locatie: Paal

Re: autoradio inbouwen

Bericht door Doxxo »

Deze heb ik gebruikt bij mijn GP, deze word inderdaad vastgeschroefd vanboven met 2 of 4 schroeven ik weet het niet meer perfect. Je moet het orginele binnenwerk er uithalen en die schroeven dan gebruiken.

Hier zijn foto's voor wat meer uitleg ( zijn mss een beetje onduidelijk )

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Fiat Grande Punto 1.3 Mjet
Evo Abarth !

Daily honda civic

Oldtimer: 1989 CRX Vtec
Jeroen079
Berichten: 3
Lid geworden op: vr mei 23, 2014 9:40

Re: autoradio inbouwen

Bericht door Jeroen079 »

Hoe zet ik mijn radio hierin vast dan? Past het ijzeren inbouwframe hierin. Het frame van de inbouwradio?
Gebruikersavatar
Mverheijen
Nuovo Arrivato
Berichten: 148
Lid geworden op: ma dec 30, 2013 17:41
Locatie: Doesburg

Re: autoradio inbouwen

Bericht door Mverheijen »

Alles is gewoon het zelfde, je sloopt het ijzere frame eruit , propt het plastice nieuwe frontje er in , op dezelfde bevestiging punte , zet het ijzere frame die om je radio er in, buigt de pinnetjes om , en dan zet je je radio er in,


Of te wel, plug en play,
Plaats reactie