Sportuitlaat (evt attest) 1.2 8v GP

Plaats reactie
Psychopaatje
Berichten: 8
Lid geworden op: do jul 10, 2014 15:18

Sportuitlaat (evt attest) 1.2 8v GP

Bericht door Psychopaatje »

Hallo mede punto rijders, ik stel me later voor op het juiste forum deel maar zit hier al met een vraagje.
Ik ben opzoek naar een uitlaat voor mijn 1.2 8v Grande punto, momenteel zit er een eigen gemaakt exemplaar op, maar vind hem nog niet goed en komt tegen mn achterbrug aan.
Ik zoek iets met een zeer diepe brom (zoiets als die tsjinker civicjes met hun dikke uitlaat) dus een japstyle uitlaat of eventueel een gewone perfect passende demper die een diepe sound maakt.
Hadzelf een Novus met DTM eindstuk op het zicht (bij NLpower voor 170 euro) maar daar is geen validatie attest (hier in belgie nodig) bij, wel eventueel te verkrijgen via de overheid mobiliteit, maar kost me 67 euro en dan kijken ze het na of er inderdaad een attest voor te verkrijgen is, zo niet, ben ik alsnog mijn geld kwijt, dus dat zie ik niet zitten.
Heb dus het volgende op het oog:
Novus DTM (170euro)
Remus Powersound enkel met regelbare klep (260 euro)
Type-x ronde (japstyle) uitlaat met verloopstuk en ophangbeugel (105 euro)

Mag ook niet te luid klinken! Wagen is verlaagd maar geraakt niet door de keuring dankzij de o-zo-lieve camber... Dus eventueel een attest erbij is altijd welkom, kunnen ze daar al niet over zagen.
Zonder attest kan ook geen kwaad. Wagen moet pas naar de keuring over 3 jaar (nieuwe GP gekocht) en tegen dan is hij waarschijnlijk weg...Dan komt de Abarth punto in de plaats :)

Wil hier ook niet te veel geld aan uitgeven, het is en blijft een 1.2 8v en t'was de instapversie dat ik kocht van GP.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groeten, Brian
P.S. check later op de dag/week mijn voorstel topic en zeg maar wat je van de punto vind.
Gebruikersavatar
mnrjw
Nuovo Arrivato
Berichten: 181
Lid geworden op: do feb 14, 2013 14:04
Locatie: Moordrecht

Re: Sportuitlaat (evt attest) 1.2 8v GP

Bericht door mnrjw »

Beste psychopaatje,

Ik heb zelf ook een 1.4 8v.

Ben ook aan het zoeken.
1 lid hier heeft een uitlaat laten maken bij N.M parts voor 265,00 euro.

Ik zelf ben er enthousaist over om een supersprint te kopen ;)

maar twijfel ook een beetje over alles :P haha

als je een filmpje hebt van jou uitlaat :P?
Plaats reactie