Hier zijn de foto,s [FABIAN]

grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Ik bedoel nog altijd de antenne... 8)
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
Gebruikersavatar
Sappel
Avere Una Vita
Berichten: 3767
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 8:31
Locatie: Enschede

Bericht door Sappel »

Ice-Angel schreef:
Sporting raymon schreef:
grietje8 schreef: *toch liever een lange*
jaja dat zal wel,dat zeggen al die vrouwen :D :wink:
Net als dat mannen altyd zeggen: t gaat niet om de grootte, maar wat je ermee doet?????
yeah right :lol: :wink:
:shock: :shock: :shock: Ice, die taal..........
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Ice-Angel schreef:Net als dat mannen altyd zeggen: t gaat niet om de grootte, maar wat je ermee doet?????
yeah right :lol: :wink:
Daarom hou ik 'm ook gewoon lang 8)
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Gebruikersavatar
Fabian
Nuovo Arrivato
Berichten: 68
Lid geworden op: ma nov 06, 2006 11:55
Locatie: Den Helder

Bericht door Fabian »

Ongeloofelijk dat iedereen zich zo bezighoud met die antenne had dat niet verwacht, maar ja nou we het er toch over hebben , kan moeilijk een buitenantenne er aan gaan hangen :D :D :D
Gebruikersavatar
Sappel
Avere Una Vita
Berichten: 3767
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 8:31
Locatie: Enschede

Bericht door Sappel »

Fabian schreef:Ongeloofelijk dat iedereen zich zo bezighoud met die antenne had dat niet verwacht, maar ja nou we het er toch over hebben , kan moeilijk een buitenantenne er aan gaan hangen :D :D :D
We zijn zo zielig en hebben verder niets te doen, dat we ons storten op elke nieuwe posting en daar net zo lang in door blijven posten, dat de essentie van het verhaal al lang weer vergeten is, of dat er nieuwer topic geopend wordt wat interessanter is. ;)
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Sappel schreef:
Fabian schreef:Ongeloofelijk dat iedereen zich zo bezighoud met die antenne had dat niet verwacht, maar ja nou we het er toch over hebben , kan moeilijk een buitenantenne er aan gaan hangen :D :D :D
We zijn zo zielig en hebben verder niets te doen, dat we ons storten op elke nieuwe posting en daar net zo lang in door blijven posten, dat de essentie van het verhaal al lang weer vergeten is, of dat er nieuwer topic geopend wordt wat interessanter is. ;)

Dat maakt het forum zo gezellig :wink:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Dan gaan we nu verder over je velgen of de kleur lak.... :roll: OK Fabian....?
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
Gebruikersavatar
Fabian
Nuovo Arrivato
Berichten: 68
Lid geworden op: ma nov 06, 2006 11:55
Locatie: Den Helder

Bericht door Fabian »

Is goed hoor :o :o :o :o :o :o :o
Gebruikersavatar
Smex
Berichten: 2
Lid geworden op: zo dec 03, 2006 20:50

Bericht door Smex »

Hi fabian,
i now you already answered the question bout which kind of antenna this is on your car. But coming from germany, i did not really understand what kind of antenna this is and where you got it from. Would be cool if you could answer me this question in english. Thx, Simon
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

Bericht door walpunto »

mooie auto alleen die b-m-w imitatie is wat minder
maar ieder zijn smaak als jij het mooi vind is het goed
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
Gebruikersavatar
Dorisje
Junior Stato
Berichten: 289
Lid geworden op: do jun 22, 2006 7:31

Bericht door Dorisje »

Jan H schreef:E Ik vind toch keer op keer dat Fiat er als eerste in is geslaagd om wieldoppen te bedenken die echt een alternatief zijn voor LM velgen (ken veel auto's die er op vooruit zouden gaan als ze de standaard LM zouden inruilen voor de doppen van de GP!!!). Strak hoor...
op het forum.
Dan ben je denk ik een van de weinigen.. Daarnaast waren andere auto merken veel eerder... Zo heeft Peugeot mooie wieldoppen die van een afstandje LM velgen lijken. Ik vind deze van Fiat enorm kitcherig en er erg nep uitzien... :roll:
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Ben ik met je eens Doris :wink:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
Fabian
Nuovo Arrivato
Berichten: 68
Lid geworden op: ma nov 06, 2006 11:55
Locatie: Den Helder

Bericht door Fabian »

Ik moet eerlijk toegeven dat ik die wieldoppen ook niet al te mooi vindt maar l.m velgen zitten er nog even niet in wie weet over een tijdje.

:D
joedelta

Bericht door joedelta »

Fabian schreef:Ik moet eerlijk toegeven dat ik die wieldoppen ook niet al te mooi vindt maar l.m velgen zitten er nog even niet in wie weet over een tijdje.

:D
Mwa....zo beroerd zijn ze niet; zeker van een afstand ziet het er best leuk uit. OK, ze zijn niet zo mooi als mijn 17" LM, maar het kan erger. :wink:
Plaats reactie