Verlaging voor 135pk versie

Plaats reactie
arjen00222
Nuovo Arrivato
Berichten: 30
Lid geworden op: vr jul 04, 2014 14:02

Verlaging voor 135pk versie

Bericht door arjen00222 »

Beste leden.

Ik zit al een tijdje in gedachte om mijn punto te verlagen en had aanvraag gedaan bij novitec of het ook mogelijk was om mijn 135pk te verlagen omdat deze standaard al lager ligt.

Dit moest ik na vragen bij fiat was hun advies en de reactie telefonies was dat er sportief afgestelde veren onder zaten en daarbij ook andere schokdempers. De zelfde als de 120 pk.

Zou het nu nog goed mogelijk zijn om met andere veren te gaan plaatsen?
De auto is al iets lager dus leek het mij geen nadeel toe voor de schokdempers als ik hem vergelijk met de lichtere punto schokdempers. Of denk ik nu hele fout?

Alvast bedankt.
Arjen
Gebruikersavatar
lune-i-tune
Junior Stato
Berichten: 402
Lid geworden op: di dec 18, 2012 17:24
Locatie: Gorinchem

Re: Verlaging voor 135pk versie

Bericht door lune-i-tune »

Ik heb de mijne gewoon verlaagd met novitec . De mij é is een t_jet sport.
Grande Punto T-jet carribean Orange skydome SaVaLi novitec -4. Skytune EBC brakes M/S design grill ,novitec diffuser,orginele voorbumperspoiler. Japan Racing 18"
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Verlaging voor 135pk versie

Bericht door Odelot »

Natuurlijk kun je verlagen. Heeft niets met het type motor te maken. Jouw versie is af-fabriek hooguit 1 cm lager dan andere versies. Dat noemen ze dan in de regel een 'sportonderstel'.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
RaydeJee
Avere Una Vita
Berichten: 4441
Lid geworden op: di jun 29, 2010 21:49

Re: Verlaging voor 135pk versie

Bericht door RaydeJee »

Precies, verlagen kan gewoon. Standaard ligt een sport misschien ietsje lager dan een niet-Sport, maar extra verlagen kan altijd.
Plaats reactie