Radio ombouwen fiat punto EVO

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Grande Punto.
Plaats reactie
Faya
Berichten: 2
Lid geworden op: za aug 09, 2014 20:54

Radio ombouwen fiat punto EVO

Bericht door Faya »

Beste leden,

Ik zal me eerst even voorstellen want ik ben hier nieuw op de forum.
Ik ben eigenaar van de Fiat Punto Evo uit 2011.
Mijn naam is Fajjaaz en ben 22 jaar oud uit Eindhoven.

Ik heb een Fiat Punto evo met nog de originele radio er in.
zie -> http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2010/03/ ... 24x330.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu wil ik mijn oude JVC auto radio er in bouwen, de frame heb ik al.
Eentje zoals deze -> http://www.schuurmanvanrouwendal.nl/pun ... wframe.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Het probleem is nu, eerst het stroom gedeelte. De radio ging niet aan door de radio gewoon plug & play aan te sluiten. Dat probleem is zo goed als opgelost maar als jullie mogelijke oplossingen hierover hebben dan hoor ik dit graag!

Daarnaast.. na de radio daadwerkelijk aan te hebben gekregen met een omweg. de speaker stekker aangesloten. maar er kwam geen geluid uit!
Wat nu?! Ik ben radeloos.. Ik dacht eerder aan een plug&play aansluiting maar dit is het dus niet.

Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!

Gr.
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Radio ombouwen fiat punto EVO

Bericht door Odelot »

Hoi Fajjaaz,

Welkom hier! De oplossing heb ik helaas niet, maar er zijn wel mensen die hier ervaring mee hebben vermoed ik zo. Die zullen zich nog wel melden.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
Sjoerd H.
Membro del Consiglio
Membro del Consiglio
Berichten: 1252
Lid geworden op: di mei 27, 2014 8:04

Re: Radio ombouwen fiat punto EVO

Bericht door Sjoerd H. »

Ik gooi maar even een balletje op,
maar heb je geen luxere geluidsset waar een versterker tussen zit, die nu geen remote van de radio meer ontvangt?

anders zou ik eerder zeggen dat dingen omgedraait zitten ofzo.
kijk eens of het met de oude radio wel nog werkt, misschien is er ergens anders iets los geschoten?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Faya
Berichten: 2
Lid geworden op: za aug 09, 2014 20:54

Re: Radio ombouwen fiat punto EVO

Bericht door Faya »

Nouja.. Het gaat niet om de versterker. Ik heb nu de installatie van fiat waar een upgrade op is met een subwoofer in de kofferbak. Ik wil nu gewoon mijn jvc radio er in. Ik krijg em wel aan de praat maar de speakers die in de deuren zitten geven geluid met geen enkele radio die ik probeer, alleen van fiat zelf. De subwoofer die in de kofferbak komt die wordt uiteraard wel aangesloten met een versterker.

Ik kan wel wat foto's maken als dat alles duidelijker maakt.
In ieder geval bedankt voor het meedenken!
Plaats reactie