Radio / Navigatie

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Grande Punto.
Plaats reactie
armandlahaije
Berichten: 1
Lid geworden op: ma aug 18, 2014 10:40

Radio / Navigatie

Bericht door armandlahaije »

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, sorry als ik iets in de verkeerde categorie heb gezet :)

Ik heb een Grande Punto Edizione X (2009) met een standaard ingebouwde Blaupunkt radio.
Nu wil ik graag de stadaard radio vervangen door een met display, en navigatie (en de rest qua usb audio enzo).
Heeft er iemand ervaring met dit onderwerp, of weet iemand een bepaald type wat goed is?

Fiat heeft zelf geen radio/navi zover ik kan zien? dan zal het een universele moeten worden met een Fiat Punto bracket voor in het dashboard?

Alvast bedankt voor de reacties!

Armand
Gebruikersavatar
EvoDaan
Membre D'Oro
Berichten: 1392
Lid geworden op: wo jul 03, 2013 22:19
Locatie: Zutphen

Re: Radio / Navigatie

Bericht door EvoDaan »

Welkom!

Er zijn ook radio/navigatie speciaal voor de GP ontworpen, zoiets als dit: http://www.navaudio.nl/products/Fiat-Gr ... cherm.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Het scherm is echter wel aan de kleine kant dus misschien dat een radio met klapscherm dan praktischer is.
Huidige auto: Renault Megane Estate 130 Tce Bose

AfbeeldingPunto Evo 1.2 | Grigio Pessimo Umore | 2011 |
economic
Nuovo Arrivato
Berichten: 30
Lid geworden op: wo aug 20, 2014 12:19

Re: Radio / Navigatie

Bericht door economic »

Hallo, ook ik ben nieuw hier op het forum. Sinds 10 dagen eigenaar van een Punto Evo Mjet 85PK.

Ik ben ook aan het kijken om de standaard radio uit te breiden met USB/aux ed, nu zie ik hier veel verschillende radios voorkomen, hoe kan ik het beste zien welk merk ik heb, en welke aansluitingen.
Ik denk erover een yatour YTM06-FA met BT module in te bouwen, zijn er mensen met ervaringen (liefst met foto's ).

alvast mijn dank.

oeps, verkeerde plaats, moet bij EVO zijn. hoe verhuis ik mijn post ???
Plaats reactie