Grande Punto Sport verlaagd

waterman
Nuovo Arrivato
Berichten: 56
Lid geworden op: za mar 24, 2007 20:26
Locatie: Monnickendam

verlagen ?

Bericht door waterman »

Staat inderdaad best wel strak, zo'n verlaaagde GP
Het heeft in sommige streken in Nederland helaas zo z'n nadelen.
Als ik van mijn woonplaats (zonder winkels) naar een grotere stad rij, moet ik al over 16 van die @@!# !! heuvels. En als je dan met enige belading terug komt..... Mijn vorige auto was lager dan deze (Seat Altea) en daar had ik al soms de grootste moeite mee.
Veel plezier en nu maar hopen dat je gemeente niet ineens op het idee komt om overal heuveltjes te gaan neerleggen.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Ik heb mijn GP 4 cm verlaagd met NOVITEC's en ik kan je vertellen dat het nogal meevalt. Een drempel wordt nu wel iets voorzivhter genomen dan voorheen, maar het rij comfort is niets minder dan voorheen. Vooral op de lange stukken asfalt ligt de GP gewoon als een BLOK op de weg.
Nu had ik al het wat stuggere Sport onderstel, dus ik weet niet hoe dit gesteld is met een andere uitvoering GP. Ik zou het eens aan Sappel vragen. Die heeft een Emotion 3 cm verlaagd met Eibach veren.
Afbeelding
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

tonyvandenbroek schreef:... maar het rij comfort is niets minder dan voorheen...
Misschien moet ik dan ook maar gaan verlagen, want het rijcomfort vind ik nu ook al tegenvallen. (zodra je iets anders dan asfalt onder de wielen hebt)
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Plaats reactie