kabelbreuk of wat anders??? L raam.

Plaats reactie
Angafcb
Nuovo Arrivato
Berichten: 154
Lid geworden op: vr apr 25, 2014 22:44

kabelbreuk of wat anders??? L raam.

Bericht door Angafcb »

Goedenavond mede gprs.

Sinds een paar maanden geleden wilt mijn linker raampje af en toe niet meer naar beneden, ook valt me op dat wanneer ik mijn deur open doet het lichtje van mijn raamschakeler uit gaat, iemand dit als is mee gemaakt en wat zijn de kosten hiervan

Groet
Gebruikersavatar
PuntoSporting
Membre D'Oro
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo dec 30, 2012 14:01
Locatie: BAARLO (Lb)

Re: kabelbreuk of wat anders??? L raam.

Bericht door PuntoSporting »

Kabels van raambediening opnieuw laten aansluiten (nieuwe kabels), heb ik ook laten doen afgelopen jaar.
Zit breuk in de bekabeling door het open en dichtmaken van portier.
Nieuwe kabelboom is veel duurder.
Spreken is zilver, maar zwijgen is goud.
Gebruikersavatar
JasperB
Junior Stato
Berichten: 293
Lid geworden op: ma dec 01, 2008 21:12

Re: kabelbreuk of wat anders??? L raam.

Bericht door JasperB »

Voordat je naar de dealer scheurt welke je met alle liefde een rekening voorschotelt voor gedane arbeid..... Ik heb dit ook gehad met mijn rechterraam. Ik ben zover gegaan om compleet nieuwe raammechanismen te bestellen en te monteren wat uiteindelijk niet de oplossing bleek te zijn.
Bij mij is uiteindelijk de oplossing geweest de grote stekker welke je ziet zitten wanneer je, je deur open doet, welke de kabels uit je deur verbindt met je dashboard een aantal malen flink in te spuiten met contactspray!
De eerste 2 keer gaf dit geen resultaat, maar na de 3de keer en een aantal dagen geduld hebben, werkt alles nu al haast weer een jaar zonder problemen, zonder ook maar iets vervangen te hebben.
Kan nooit kwaad dit eerst te proberen alvorens de dealer aan het werk te zetten!
Gr. JasperB
Fiat GP Sport 1.4 T-Jet 172PK / 275NM
Plaats reactie