tomtom cradle 2010/tomtom 950 go

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Punto Evo.
Plaats reactie
Kars
Junior Stato
Berichten: 312
Lid geworden op: di jun 08, 2010 19:04
Locatie: Deventer

tomtom cradle 2010/tomtom 950 go

Bericht door Kars »

Vanavond is mijn tomtom 950 go (live) overleden en nu ben ik op zoek naar een vervanger die in mijn cradle van mijn punto evo uit 2010 gaat passen. De tomtom 950 zo begrijp ik is niet meer leverbaar en dat is op zich geen probleem als er een ander model is dat past op mijn bestaande en werkende cradle. Een nieuwe cradle die in mijn auto past met een nieuw model tomtom is natuurlijk ook geen probleem, mits de totaalprijs die fiat of een andere partij ervoor rekent acceptabel is...... Het forum hier geeft mij hierop nog geen antwoord. Past tomtom alleen in die cradle??

Mijn vragen zijn dus....
1) welk nu leverbaar model van tomtom past er in een cradle van de punto evo uit 2010
2) welke cradle past er in een punto evo met een recent model van tomtom
3) is er een alternatief voor het gebruik van de cradle en een ander dan tomtom navigatie-systeem???

En dat alles, ja sorry :wink: ik ben geen Zeeuw maar wel zunnig, voor een redelijke prijs/combinatie.

Laat mij alsjeblieft .) weten wat er mogelijk is en geef mij tips over mogelijke site's waaruit ik dan kan een keuze kan maken :?:

Met vriendelijke groet,
Een persoon zonder navigatie/sturing/ etc...... :wink: :wink: :wink:
Gebruikersavatar
M113
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 1526
Lid geworden op: zo apr 01, 2012 20:49
Locatie: Leiderdorp

Re: tomtom cradle 2010/tomtom 950 go

Bericht door M113 »

Misschien een tip, misschien ook niet :oops: Op marktplaats staan er 2 te koop.
Gebruikersavatar
zwabbers
Nuovo Arrivato
Berichten: 164
Lid geworden op: za mar 15, 2014 14:44
Locatie: roelofarendsveen

Re: tomtom cradle 2010/tomtom 950 go

Bericht door zwabbers »

ik heb mijn cradle aangepast zodat er een tom tom 600 inpast .
Appeltje eitje aanpassing.

Hier wat foto's .http://forum.grandepuntoclub.nl/viewtop ... 82&t=12143" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie