Fiat Snipperling Deventer

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Re: Fiat Snipperling Deventer

Bericht door Bennink »

Vandaag heb ik mijn GP ingeleverd voor de 150.000km beurt: er zou een 500 1.2 voor me klaarstaan omdat deze binnenkort als 14% auto leverbaar wordt en ik wel benieuwd ben naar de rijeigenschappen van de 500.

Maar, zoals me al eerder is overkomen: er stond GEEN 500... de auto was nog door iemand anders in gebruik. Ik kreeg wel een 1200, maar dan in een Grande Punto... En wederom presteert Fiat dealer De Snipperling in Deventer het om een auto te leveren waarvan de tank leeg is. Niet de benzinetank, want daar zit nog een halve tank in, maar de ruitensproeiervloeistof is op...

Een keer eerder heb ik om een 500 gevraagd, maar een andere auto gekregen. Ook heb ik al een keer een Bravo gevraagd, maar toen ook een andere auto gekregen. 1x was het zo erg dat ik een auto met lege tank meekreeg... het lampje ging branden bij de eerste bocht.
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Ernst
Junior Stato
Berichten: 268
Lid geworden op: ma mei 26, 2008 17:08

Re: Fiat Snipperling Deventer

Bericht door Ernst »

ik kan je vertellen wie die 500 heeft.. Ik... Mijn tjet staat daar sinds gister in de pech show room...
Nu : Volvo C30 T5 R-design Cosmic White..
Was: GP T-Jet Sport (BJ 12-2007) Pilot Bi-xenon..
Gebruikersavatar
Gios
Junior Stato
Berichten: 365
Lid geworden op: di jan 22, 2008 1:38

Re: Fiat Snipperling Deventer

Bericht door Gios »

Haha, vechten om de 500 dus :D
Mito 1.3 Jtd - Bianco spino - Nav - Bose - 115 pk by Savali
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Re: Fiat Snipperling Deventer

Bericht door Bennink »

Oh ja, dat zei de dealer al: de klant die de 500 nu heeft, had pech aan zijn auto...

Nou, hoe rijdt dat?
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Ernst
Junior Stato
Berichten: 268
Lid geworden op: ma mei 26, 2008 17:08

Re: Fiat Snipperling Deventer

Bericht door Ernst »

ik wil hier graag even een bedankje plaatsen voor Fiat dealer de Snipperling te deventer..bijna drie weken heeft mijn gp in de pech showroom gestaan..zie topic 'fiat doet moeilijk met betalen motor schade' kreeg ik gister telefoon dat het toch onder de garantie valt... Ik kreeg gelijk een leen auto mee,die ik nu alweer een aantal weken heb. Daar werd absoluut niet moeilijk over gedaan. De mensen stelden zich neutraal op.. Ze kozen niet gelijk partij voor fiat of mij.. Na een week werd ik gebeld nadat een fiat mannentje was langs geweest...ze vertelden mij wat volgens fiat de oorzaak zou zijn geweest van de motorschade. In dat telefoongesprek heb ik toen netjes duidelijk gemaakt dat ik het daar niet mee eens was en heb wat feiten op tafel gelegd...een aantal dagen later werd ik weer gebeld..de snipperling had contact gehad met fiat group en het doorgegeven. wat ze verder gezegd hebben weet ik uiteraard niet :-) en gister het belangrijkste telefoontje.. Het zou nu wel onder de garantie vallen... ik vind dat snipperling netjes gehandeld heeft.. Geen overmatig heen en weer gebel ook niet van mij kant... Alleen telefoon als ze news hadden...bij deze snipperling BEDANKT!
Nu : Volvo C30 T5 R-design Cosmic White..
Was: GP T-Jet Sport (BJ 12-2007) Pilot Bi-xenon..
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Fiat Snipperling Deventer

Bericht door tonyvandenbroek »

en zo wordt ook deze Fiat dealer in het zonnetje gezet. Netjes geregeld allemaal.
Afbeelding
Plaats reactie