vraagje
vraagje
Hallo
Vanavond ga ik me voorstellen. Maar sinds kort ben ik in het bezit van een Punto eind 2013 Diesel.
Alleen zonet merkte ik het volgende op:
1: links voor is de wielkuip gescheurd/kapot.. nu kijk je zo naar binnen. (gebeurd wel vaker zag ik)
Alleen wat is dat oranje wat daar hangt?? moet dat nog ergens aangesloten worden of is dat goed zo?
2: soms als ik de auto in de achteruit zet, dan staat ie blijkbaar nog in de vrij .... ? (ik moet hem echt goed in de achteruit zetten) .. is dat normaal of wat kan het zijn?
Bedankt alvast!
Vanavond ga ik me voorstellen. Maar sinds kort ben ik in het bezit van een Punto eind 2013 Diesel.
Alleen zonet merkte ik het volgende op:
1: links voor is de wielkuip gescheurd/kapot.. nu kijk je zo naar binnen. (gebeurd wel vaker zag ik)
Alleen wat is dat oranje wat daar hangt?? moet dat nog ergens aangesloten worden of is dat goed zo?
2: soms als ik de auto in de achteruit zet, dan staat ie blijkbaar nog in de vrij .... ? (ik moet hem echt goed in de achteruit zetten) .. is dat normaal of wat kan het zijn?
Bedankt alvast!
Re: vraagje
Als jou auto geen mistlampen voor heeft, kan dit een voorbereiding zijn voor als je ze alsnog erop wil zetten.
kan ook voor een andere optie een voorbereiding zijn.
gr
kan ook voor een andere optie een voorbereiding zijn.
gr
Fiat Grande Punto 1.4 T-jet
Fiat 600
Fiat 600
Re: vraagje
is een lounge uitvoering...
maar zo is het prima dus? hoeft nergens aan vast?
maar zo is het prima dus? hoeft nergens aan vast?
Re: vraagje
en weet iemand dit nog?
2: soms als ik de auto in de achteruit zet, dan staat ie blijkbaar nog in de vrij .... ? (ik moet hem echt goed in de achteruit zetten) .. of is dat iets fiats?
2: soms als ik de auto in de achteruit zet, dan staat ie blijkbaar nog in de vrij .... ? (ik moet hem echt goed in de achteruit zetten) .. of is dat iets fiats?
Re: vraagje
Naar zijn achteruit gaat iets lastiger dan naar zijn één. Goed naar rechts duwen en naar achteren trekken dus. Die van mij moet ik ook soms nog eens extra goed naar achteren trekken voor hij in zijn achteruit gaat. Lijkt me dus niet echt iets aan de hand.
Re: vraagje
bij mij ging het vlot als ik m eerst in zijn 1 zette, en dan in achteruit
Life is better on 2 wheels
Re: vraagje
maar goed, dat goed in de achteruit duwen is dus eigenlijk wel normaal?
en soms vind ik 1 ook een beetje vreemd de rest gaat wel allemaal soepel,,,,
mijn aito moet toch bijna een onderhoudsbeurt, ik kan altijd ff vragen of de dealer er naar kan kijken. auto heeft bijna 30.000km gereden en zit nog in de garantie
en soms vind ik 1 ook een beetje vreemd de rest gaat wel allemaal soepel,,,,
mijn aito moet toch bijna een onderhoudsbeurt, ik kan altijd ff vragen of de dealer er naar kan kijken. auto heeft bijna 30.000km gereden en zit nog in de garantie
Re: vraagje
Klopt bij mijn Dualogic is dat schering en inslag. Ik zet de versnellingshandel op achteruit (nou ja, dat denk ik) maar dan staat die nog in de vooruit en geeft soms zelfs neutraal aan. Raar hoor, als je denkt achteruit te gaan je in plaats daarvan vooruit gaat... Maar als ik dit zo lees maak ik mij maar geen zorgen meer.Thegroov schreef:Naar zijn achteruit gaat iets lastiger dan naar zijn één. Goed naar rechts duwen en naar achteren trekken dus. Die van mij moet ik ook soms nog eens extra goed naar achteren trekken voor hij in zijn achteruit gaat. Lijkt me dus niet echt iets aan de hand.
Jan
Re: vraagje
Zo heb ik me een keertje bijna achter in een Skoda geboordJan_Kol schreef:Klopt bij mijn Dualogic is dat schering en inslag. Ik zet de versnellingshandel op achteruit (nou ja, dat denk ik) maar dan staat die nog in de vooruit en geeft soms zelfs neutraal aan. Raar hoor, als je denkt achteruit te gaan je in plaats daarvan vooruit gaat... Maar als ik dit zo lees maak ik mij maar geen zorgen meer.Thegroov schreef:Naar zijn achteruit gaat iets lastiger dan naar zijn één. Goed naar rechts duwen en naar achteren trekken dus. Die van mij moet ik ook soms nog eens extra goed naar achteren trekken voor hij in zijn achteruit gaat. Lijkt me dus niet echt iets aan de hand.
Jan
En ook van uit een Nero Bianco de bevestiging dat achteruit soms wat moeilijk gaat.
- blackEVO85
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 52
- Lid geworden op: za aug 28, 2010 15:56
- Locatie: Zwolle
Re: vraagje
Heb ik ook! Niet forceren, even koppeling op laten komen en direct weer intrappen doet wonderen.ARJSAV schreef:maar goed, dat goed in de achteruit duwen is dus eigenlijk wel normaal?
en soms vind ik 1 ook een beetje vreemd de rest gaat wel allemaal soepel,,,,
mijn aito moet toch bijna een onderhoudsbeurt, ik kan altijd ff vragen of de dealer er naar kan kijken. auto heeft bijna 30.000km gereden en zit nog in de garantie
Re: vraagje
Wat een bekend probleem is (en wat ik ook heb) is dat het soms lastig is om vanuit de 3 of hoger in achteruit te schakelen.. Ik heb mij al aangeleerd om altijd in z'n 2 te stoppen en dan heb ik er geen last van.
De loshangende kabels heb ik ook op mijn sport ondanks dat ik ook mistlampen heb.. Geen idee wat daar het idee achter is.. Heb zelf al eens langs de snelweg gestaan omdat er 1 uit de kuip hing en om mijn wielophanging hing te klapperen...
De loshangende kabels heb ik ook op mijn sport ondanks dat ik ook mistlampen heb.. Geen idee wat daar het idee achter is.. Heb zelf al eens langs de snelweg gestaan omdat er 1 uit de kuip hing en om mijn wielophanging hing te klapperen...
.
Grande Punto 1.4 16V T-jet Arancione Spassoso, 155pk, 275Nm (Savali), 18" OZ Ultraleggera
AP-schroefset, K&N luchtfilter, EBC-remsysteem, EPS rvs-uitlaat + sportkat.
Grande Punto 1.4 16V T-jet Arancione Spassoso, 155pk, 275Nm (Savali), 18" OZ Ultraleggera
AP-schroefset, K&N luchtfilter, EBC-remsysteem, EPS rvs-uitlaat + sportkat.