Foutcodes, waar te vinden

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jan_Kol
Nuovo Arrivato
Berichten: 184
Lid geworden op: vr mei 24, 2013 16:53
Locatie: Meppel

Foutcodes, waar te vinden

Bericht door Jan_Kol »

Indertijd heb ik veel moeite moeten doen om er achter te komen wat een bepaalde foutcode, P1772, inhoudt. Is er niet ergens op het www een lijst met de foutcodes voor de GP? Dat zou een heleboel gezoek schelen als ik die gegevens weer eens nodig mocht hebben (hoop van niet, want dan werkt alles naar behoren :-] ).

Overigens had ik, toen ik voor het eerst met die foutcode P1772 te maken kreeg, een probleem met de olie van de Dualogic; ik merkte niets maar ik kreeg een waarschuwing op het display m.b.t. de versnellingsbak en (merkwaardig) het lampje dat de achterklep niet in het slot zat ging branden. Na een wartel te hebben aangedraaid, want die zat behoorlijk los (bijna 3 slagen aangedraaid) leek het probleem opgelost, maar de melding kwam terug. Het probleem wordt vrijdag opgelost want het bleek dat één van de regelaars, die zich bovenop de hydraulische regeleenheid voor de versnellingen bevinden, lekt.
Thegroov
Avere Una Vita
Berichten: 2666
Lid geworden op: di sep 06, 2011 17:55

Re: Foutcodes, waar te vinden

Bericht door Thegroov »

Zoiets?
http://www.datsc.com/tabid/123/Diagnost ... fault.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

hmm... geeft gelijk een foutmelding op p1772...
Plaats reactie