Kou en GP... slechte combi

Gebruikersavatar
yugoslabio
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: di aug 29, 2006 21:12

Bericht door yugoslabio »

joedelta schreef:
yugoslabio schreef:OKe ben een beetje lui heb hier en daar er wel wat over gelezen maar wat is nou het probleem over de koelvloeistof temperatuur die helemaal oploopt en schreeuwt dat hij te heet word als ik verdomme net de auto start. De garage heeft al een nieuwe sensor erin gegooit en de nieuwste software erop gegooit maar wil niet echt werken. Ben der eigenlijk een beetje klaar mee met al die problemen op de Gp van mij :evil: :evil:
Dit probleem ben ik hier nog nergens tegengekomen....en ook niet op mijn eigen GP......het is dus blijkbaar niet een veelvoorkomend probleem.....toch maar weer terug naar de dealer zou ik zeggen..... :roll:
Mijn auto staat meer bij de dealer als bij men eigen thuis men buurman zegt steeds heb je alweer een nieuwe auto in verband met men leenauto
1.2 Sportsound
Black Mettalic/Tear Drops
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

yugoslabio schreef: Mijn auto staat meer bij de dealer als bij men eigen thuis men buurman zegt steeds heb je alweer een nieuwe auto in verband met men leenauto

(Off-topic)

ik ben dus niet de enigste :roll:

en tot nu toe heb ik steeds een andere leenauto gehad, van een panda tot alfa 147.
ben benieuwd wat de volgende word :?
Gebruikersavatar
davidgouda
Nuovo Arrivato
Berichten: 89
Lid geworden op: di sep 26, 2006 22:31
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door davidgouda »

Ik heb absoluut geen problemen met starten of iets dergelijks waardoor ik niet in de GP kan rijden, vind het altijd vreemd dat sommige mensen altijd de pech hebben dat ze met een auto zitten die alleen maar problemen hebben. Meestal is het ook zo dat als je 1 keer een wat groter probleem heb gehad dat je daarna terug kan blijven gaan. Heel vervelend in ieder geval.
GP 1.4 16v Sportsound Plus Crossover Black {The A20 is my way}
Plaats reactie