Is jouw auto Lease of Prive?

Alles wat met Fiat te maken heeft.

Is je auto prive of lease?

Prive eigendom en zelf betaald
125
65%
Lease/auto van de zaak
66
34%
Overig (Gehad van ouders bijv)
1
1%
 
Totaal aantal stemmen: 192

grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

I ´m still in love with my car.... :D
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
Gebruikersavatar
Ice-Angel
Membre D'Oro
Berichten: 1703
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 21:35
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Ice-Angel »

rubeneduardo schreef:
Armandino schreef:
Sappel schreef: Hmmm, waar las ik dat ook al weer dat lease rijders meer ongelukken veroorzaken.....
Ik vermoed dat dat komt omdat leaserijders over het algemeen ook meer kilometers rijden...
Klopt, ik denk dat de kans dan vele malen groter is als je laten we zeggen wekelijks 1000 km rijd, dan als je per week 100 km rijd. Hoewel ik zelf nog geen schade heb gereden in de 40.000 km inmiddels die er op mijn GP staan (klop klop).

Ik hou wel van mijn leaseautootje, maar ik heb niet zo'n relatie ermee dat ik elke week de olie ervan ga peilen :P... maja, betrap mezelf er helaas wel op dat ik af en toe misschien wel te veel risico neem bijvoorbeeld bij het inparkeren, of in-uitvoegen op de snelweg. Dan is meestal elk gaatje groot genoeg! :roll:
AHUM.........
joedelta schreef: Moderator (JD):deze discussie hebben we al gehad op het forum. Dus op dit topic geen discussie s.v.p. over de vraag of leaserijders brokkenpiloten zijn.
X T@M
Proud owner of @:BRAVO 1.9 Multi-Jet Sport
www.ice-angel.nl

Afbeelding
Gebruikersavatar
hlk
Nuovo Arrivato
Berichten: 39
Lid geworden op: za feb 10, 2007 20:03
Locatie: spijkenisse

Bericht door hlk »

:shock: zelf handje contantje betaald , niks geen bank of leasing
Afbeelding


mio 1.4 grande punto edizione prima-bleu&me
Gebruikersavatar
Mario67
Nuovo Arrivato
Berichten: 73
Lid geworden op: di jan 30, 2007 19:14
Locatie: Schalkhaar

Bericht door Mario67 »

Ook al struin ik al de nodige weekjes op dit forum rond, ik had deze poll nog niet gezien en ging, gezien de gemiddelde leeftijd van ca. 25 jaar (zag ik weer in een andere poll), ervan uit dat de meeste mensen de GP leasden, maar tot mijn verbazing zag ik dat dit maar voor 1/3 van de mensen het geval was.

En ja, ik heb 'm ook van mijn eigen centjes bij elkaar gespaard :D
GP Sport 1.4 16V Exotica Red, achterruiten verduisterd, Eibach Pro verlaagd, Waxoyl behandeld.
Fiat sport diesel
Nuovo Arrivato
Berichten: 43
Lid geworden op: do jan 04, 2007 13:32
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Fiat sport diesel »

Ik heb hem lease!

Mocht kiezen in de groep Golf, Astra enzo. Ben een echte Italiaan fan dus de Alfa 147 en kleinere Grande punto ( lees goedkopere lease sector) waren voor mij de 2 kandidaten die in aanmerking kwamen. mmmm moeilijk tot ik in de alfa en punto gereden had en qua grote achter het stuur geen verschillen waren.

Ook kon ik de alfa alleen leasen met een 120 pk jtd motor de Punto met 130 pk en aangezien ik 3 jaar moet rijden in de auto heeft model ook doorslag gegeven. de Alfa wordt binnenkort gewijzigd en de Punto was gloedje nieuw. Dus tja keuze snel gemaakt!!

daarbij speelde dat wij hier thuis een Ciecento hebben en 4 jaar zonder problemen met dat ding rijden was de keus Fiat. Alhoewel Alfa voor mij wel het ultieme italiaanse merk blijft! wellicht over 3 jaar:-)

Tot nu zeker geen spijt en mijn collega's kijken met gemengde gevoelends naar mijn monster vanuit hun kale focus en astra's :-)
Fiat Grande Punto 130 PK Sport multijet diesel.
MP3 speler, el.lendesteun en armsteun. bleu en me. Zwart metalic. Bouwjaar 30 november 2006.
joedelta

Bericht door joedelta »

Fiat sport diesel schreef:Ik heb hem lease!

Mocht kiezen in de groep Golf, Astra enzo. Ben een echte Italiaan fan dus de Alfa 147 en kleinere Grande punto ( lees goedkopere lease sector) waren voor mij de 2 kandidaten die in aanmerking kwamen. mmmm moeilijk tot ik in de alfa en punto gereden had en qua grote achter het stuur geen verschillen waren.

Ook kon ik de alfa alleen leasen met een 120 pk jtd motor de Punto met 130 pk en aangezien ik 3 jaar moet rijden in de auto heeft model ook doorslag gegeven. de Alfa wordt binnenkort gewijzigd en de Punto was gloedje nieuw. Dus tja keuze snel gemaakt!!

daarbij speelde dat wij hier thuis een Ciecento hebben en 4 jaar zonder problemen met dat ding rijden was de keus Fiat. Alhoewel Alfa voor mij wel het ultieme italiaanse merk blijft! wellicht over 3 jaar:-)

Tot nu zeker geen spijt en mijn collega's kijken met gemengde gevoelends naar mijn monster vanuit hun kale focus en astra's :-)
mooi verhaal, ik mag dat wel...... :D :D :D
Gebruikersavatar
paro
Nuovo Arrivato
Berichten: 119
Lid geworden op: wo jan 31, 2007 18:59
Locatie: zundert

Bericht door paro »

Helaas zijn wij ook niet zo bevoorrecht en moeten we onze punto ook zelf dokken :lol: :lol:
Natuurlijk is hij dat wel dubbel en dik waard he!!!!!!!!! hm,hm

Ik hoop trouwens dat we hem over twee weken hebben
Zalig cruisen in ons knap machien!!!!!!!!!!!!!
Roel_vl
Nuovo Arrivato
Berichten: 62
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 22:25
Locatie: Gouda

Bericht door Roel_vl »

LEASE!!

Reed hiervoor in mn eigen oude Corsa uit november '93 (186dkm)

Kon oa. kiezen tussen ibiza - kale Leon - Focus - 306 - C4 - Golf - Polo - Stilo - Fiesta ST (vond motor geweldig, maar oud design)

Ben nog jong en gebruik de achterbank zelden tot nooit (alleen plat voor de bagage voor de vakantie) dus een sportieve auto met veel extra's met een niet al te hoge bijtelling - IDEAAL!!
1.4 16V Sport * Caribbean Orange * Inox Orange Interiour * Blue&Me * Cruise Control * 17" 'stemvork' * privacy glass * parkeersensor * middenarmsteun * MP3 * GPC kentekenplaathouder :-)
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

of een 350Z....... ;)
Plaats reactie