Gp Sport

Alles wat met Fiat te maken heeft.
GPsport
Nuovo Arrivato
Berichten: 105
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 16:53

Gp Sport

Bericht door GPsport »

Hej!

ik sta op het punt een GP sport (130pk) te bestellen. Dit is leaser. ik vraag mij eigenlijk af, kan het chromen uitlaatstuk verwijderd worden? Volgensmij is het namelijk alleen maar een kapje om de eigenlijke uitlaat. iemand een idee?
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

Geen idee, is het de bedoeling om er een ander sierstuk op te plaatsen? In dat geval kun je de pijp toch evt afzagen en extenden met een nieuw stukje pijp die je er omheen 'bind' met zo'n klemmetje. En dan het nieuwe sierstukje op de extension.

Vergeet je niet te stemmen in de lease vs prive poll ;)
GPsport
Nuovo Arrivato
Berichten: 105
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 16:53

Bericht door GPsport »

Nee, was eigenlijk de bedoeling om hem eraf te halen omdat ik het niet zo mooi vind. En volgensmij zag ik namelijk dat het alleen maar een kapje is. Ik had al gestemd ja!
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Waarom neem je dat niet gewoon een Emotion 3 deurs? Heb je ook geen uitlaat en goedkoper! En niet mooi? Tja ieder zijn smaak. Ik heb juist 5 deurs Emotion omdat ik 5 deurs wilde en sport alleen 3 deurs is, met een verchroomd uitlaarSIERSTUK.. Het wordt zegt het al, dus ook vast er af te halen. Misschien met dealer gelijk bespreken!
GPsport
Nuovo Arrivato
Berichten: 105
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 16:53

Bericht door GPsport »

ik bespreek wel ff met dealer. Ik neem de sport juist voor de goede wegligging en de sportstoelen
Laatst gewijzigd door GPsport op do mar 23, 2006 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

ik wacht op een 16v sport.

Mocht het sierstuk eenvoudig te verwijderen zijn, wil ik dat graag weten. Ik vind het kontje zonder uitlaat stiekum ook mooier.
Had ook een GP met allemaal specificaties.
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

Ja maar heb je dan niet 2 verschillende bumpers? Eentje met een inkeping voor het sierstuk en eentje zonder? Want als je het sierstuk dan weghaalt hou je zo'n lullig dun pijpje over...

Let er ook op dat als je bijv een stukje van de buis afzaagt dat ie dan wel naar BENEDEN gaat wijzen, anders kan je kunstof bumper gaan smelten (is bij vriend gebeurt)
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Het is voor mij een leasebak, dus de dealer moet het netjes kunnen regelen, anders gaat het niet door.
Had ook een GP met allemaal specificaties.
GPsport
Nuovo Arrivato
Berichten: 105
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 16:53

Bericht door GPsport »

Voor mij is het ook een leaseauto. Ik vind het daarom netter om niet die uitlaat in het chrome te zien.
Denk wel dat er e.a met de dealer te regelen valt. Het gaat mij echt om het sierstukje. Als dat gewoon een kapje over een uitlaat is gaat ie er af. De uitlaat hoeft voor mij niet naar beneden ofzo.
GPsport
Nuovo Arrivato
Berichten: 105
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 16:53

Bericht door GPsport »

Ik heb een Fiat magazine gekregen bij de dealer waarin een rode sport 1.9 JTDM staat zonder sierstuk. Je ziet de uitlaat dus wel, maar dan in het donkergrijs.
GrandePunto Sport 130
joedelta

Bericht door joedelta »

GPsport schreef:Ik heb een Fiat magazine gekregen bij de dealer waarin een rode sport 1.9 JTDM staat zonder sierstuk. Je ziet de uitlaat dus wel, maar dan in het donkergrijs.
welke editie van FIAT magazine en welke pagina?
GPsport
Nuovo Arrivato
Berichten: 105
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 16:53

Bericht door GPsport »

heb hem even niet bij de hand. Het is zo'n magazin die je alleen bij een dealer kunt krijgen. Stond een groot artikel over de GP in. Ergens op een pagina staat een rode GP sport. Lijkt er sterk op dat het sierstuk daar niet op zit. stukken mooier.
GrandePunto Sport 130
joedelta

Bericht door joedelta »

Ik ken het magazine dat FIAT Nederland uitgeeft, en ik heb hier de winter 2005 editie voor me, waarin de GP gepresenteerd wordt en ik zie alleen op bladzijde 13 een rode GP sport aan de achterzijde. Die heeft echter wel het ovalen sierstuk. Er zijn trouwens verschillende uitlaatsierstukken:
de aluminium voor de 90, 120, en 130 pk diesels en een RVS (verchroomd) voor alle versies (?) :?
GPsport
Nuovo Arrivato
Berichten: 105
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 16:53

Bericht door GPsport »

Wacht even: we praten hier over sierstukken. Maar volgensmij is de uitlaat, minus het sierstuk, ook gewoon ovaal. Dus die op pagina 13 toont de uitlaat zonder alu sierstuk. Ach ja, boeiend! met of zonder, het maakt me ook niet meer uit. :lol:
GrandePunto Sport 130
IvoB
Berichten: 4
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 19:41
Locatie: Arnhem

Bericht door IvoB »

buxol schreef:ik wacht op een 16v sport.
Bedoel je daarmee de JTD 16v 150pk die gepland staat? Zit namelijk te twijfelen tussen een 130 sport, of wachten op de 150pk. Is er iemand die weet wannner de 150pk JTD zal komen?
Plaats reactie