Autoweek trio-test GP/Corsa/Yaris

joedelta

Bericht door joedelta »

johnb schreef:
Speedy schreef:Sja ze doen er toch niets aan denk ik (snap best dat die Yaris super degelijk is, maar hij ziet er uit of hij speciaal voor 50+ -ers is ontworpen), maar met die vieze handen ben ik het op zich wel eens met AW, ik heb altijd vieze vingers als ik de achterklep van m'n auto los doen, maar dat heb je ook met auto's met een handgreep (m'n huidige Fiesta dus ;)). Snap niet dat ze dat elke keer weer aanhalen, in deze tijd van het jaar ontkom je daar niet aan als je elke dag op de weg zit. Ach en die beroerde A-stijl ... wie mooi wil zijn (dus geen Yaris) moet af en toe pijn lijden ;)
Dat ben ik....... en toch rijd ik een GP en geen Yaris. :wink:
Je kunt ook op een andere manier jong zijn, blijkbaar. :D
Gebruikersavatar
SlippingPenny
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 12:11
Locatie: Amsterdam

Bericht door SlippingPenny »

johnb schreef: Dat ben ik....... en toch rijd ik een GP en geen Yaris. :wink:
Hè, ik ook!
1.4 16V Emotion, chemical grey, tweed blue sand interieur, 17 inch, MP3-Hifi, ged. achterbank en 3e rolgordel, zijruiten verduisterd, Blue&Me, achterspoiler, zijskirts, stootlijsten, ESP met ASR, MSR, HBA en "hill-holder", dorpellijsten/uitl.sierstuk
DennisdeBrouwer
Nuovo Arrivato
Berichten: 20
Lid geworden op: za dec 16, 2006 21:40
Locatie: Etten-Leur

Bericht door DennisdeBrouwer »

Autoweek komt nu ook niet heel erg geloofwaardig over, naar mijn mening:

Een aantal weken terug (nr.45) stond er ook een test van 5 wagens in het blad, waaronder de GP en de Corsa. Hierin was de Corsa de betere van de 2. En nu bij deze test zijn de auto's ongeveer hetzelfde, met als enige verschil een Dieselmotor (die ze van de Corsa beter vinden) en RARA......

De GP wint?? snappen jullie het nog?

Ik niet meer.

Grtz
Fiat Grande Punto 1.9 Multijet 8v 120 Emotion - Chemical Grey
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

DennisdeBrouwer schreef:Autoweek komt nu ook niet heel erg geloofwaardig over, naar mijn mening:

Een aantal weken terug (nr.45) stond er ook een test van 5 wagens in het blad, waaronder de GP en de Corsa. Hierin was de Corsa de betere van de 2. En nu bij deze test zijn de auto's ongeveer hetzelfde, met als enige verschil een Dieselmotor (die ze van de Corsa beter vinden) en RARA......

De GP wint?? snappen jullie het nog?

Ik niet meer.

Grtz
als we het snappen, dan kopen we de bladen niet meer :wink:
Sandman
Nuovo Arrivato
Berichten: 93
Lid geworden op: za okt 21, 2006 13:24
Locatie: Breda

Bericht door Sandman »

Sappel schreef:
johnb schreef:
Sappel schreef:Jo voor president. Ben weer danig onder de indruk!!!!!
Jo :?: Welke Jo :?: :shock: :wink:
zucht, leraar nederlands was het toch???
Eeeh... Ik wil niet bijdehand doen, maar qua leraar Nederlands: In de brief van Joe staat in de zin "Tot slot... (het is al vaker gebeurt).." Gebeurd is volgens mij toch echt met een "d"

Anyway. Ik word er ook strontziek van dat in ELKE review van de GP dat stomme zijruitje weer uit den treure behandeld wordt, terwijl dit in HEEL veel auto's zit, en ik heb er persoonlijk geen last van. "Bochten naar links een hachelijke onderneming..." Dan moet je gewoon uit je doppen kijken.

Goed gedaan Joe om hier eens een bericht richting AW aan te wijden.
1.3 MultiJet - New Orleans Blue -
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Bericht door johnb »

Sandman schreef:
Sappel schreef:
johnb schreef:
Sappel schreef:Jo voor president. Ben weer danig onder de indruk!!!!!
Jo :?: Welke Jo :?: :shock: :wink:
zucht, leraar nederlands was het toch???
Eeeh... Ik wil niet bijdehand doen, maar qua leraar Nederlands: In de brief van Joe staat in de zin "Tot slot... (het is al vaker gebeurt).." Gebeurd is volgens mij toch echt met een "d"
Anyway. Ik word er ook strontziek van dat in ELKE review van de GP dat stomme zijruitje weer uit den treure behandeld wordt, terwijl dit in HEEL veel auto's zit, en ik heb er persoonlijk geen last van. "Bochten naar links een hachelijke onderneming..." Dan moet je gewoon uit je doppen kijken.

Goed gedaan Joe om hier eens een bericht richting AW aan te wijden.
Je hebt volkomen gelijk :!:
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Ik heb totaal geen last van minder zicht of dat kleine ruitje voorin. Ik vind het zelfs handig. Door de polder is het bereik erg slecht en in dat kleine ruitje ligt de telefoon dus ook.... beter bereik ook nog.... 8)
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
joedelta

Bericht door joedelta »

Sandman schreef: Eeeh... Ik wil niet bijdehand doen, maar qua leraar Nederlands: In de brief van Joe staat in de zin "Tot slot... (het is al vaker gebeurt).." Gebeurd is volgens mij toch echt met een "d"

Anyway. Ik word er ook strontziek van dat in ELKE review van de GP dat stomme zijruitje weer uit den treure behandeld wordt, terwijl dit in HEEL veel auto's zit, en ik heb er persoonlijk geen last van. "Bochten naar links een hachelijke onderneming..." Dan moet je gewoon uit je doppen kijken.

Goed gedaan Joe om hier eens een bericht richting AW aan te wijden.
:oops: dat krijg je als je zinsconstructies wijzigt....sorry....
Gebruikersavatar
Blue&me
Nuovo Arrivato
Berichten: 63
Lid geworden op: ma jan 22, 2007 23:55
Locatie: Huise "Belgium"

Bericht door Blue&me »

Toen ik op zoek ging naar een nieuwe wagen, moet ik bekennen dat ik heel wat boekjes en internet sites doorbladerd heb !

een mens zoekt zoveel mogelijk info over de modellen die hij wil kopen he !

Maar het viel mij al snel op dat er inderdaad veel punten zijn waar de een de ander dan weer in tegen spreekt (zelf hier op het forum).

Maar ik denk dat dit een menselijke eigenschap is !

anders zouden we allemaal met de zelfde auto rijden, zelfde merk, zelfde model, zelfde kleur, zelfde uitvoering, zelfde opties enz (een GP dus :-) )

ik ben gewoon naar de dealer gestapt eens gekeken wat mij daar wist te vertellen en tegen welke prijs ze welke wagen konden aanbieden !

En resultaat = ik ga mijn punto classic 1.3 multijet inruilen voor de GP die nu besteld is.

Dus ja die revieuws ? ? ? messchien uiteindelijk goed dat ze er zijn om een beetje te zien wat er op de markt word aangeboden maar uiteindelijk moe je toch afgaan op eigen smaak, ervaring en een EIGEN GEMAAKTE VRIJE TESTRIT !

p.s leverdatum vermoedelijk 15 maart 2007
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

johnb schreef:
Speedy schreef:Sja ze doen er toch niets aan denk ik (snap best dat die Yaris super degelijk is, maar hij ziet er uit of hij speciaal voor 50+ -ers is ontworpen), maar met die vieze handen ben ik het op zich wel eens met AW, ik heb altijd vieze vingers als ik de achterklep van m'n auto los doen, maar dat heb je ook met auto's met een handgreep (m'n huidige Fiesta dus ;)). Snap niet dat ze dat elke keer weer aanhalen, in deze tijd van het jaar ontkom je daar niet aan als je elke dag op de weg zit. Ach en die beroerde A-stijl ... wie mooi wil zijn (dus geen Yaris) moet af en toe pijn lijden ;)
Dat ben ik....... en toch rijd ik een GP en geen Yaris. :wink:

Dat geldt voor mij ook . :lol: :lol:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

DennisdeBrouwer schreef:Autoweek komt nu ook niet heel erg geloofwaardig over, naar mijn mening:

Een aantal weken terug (nr.45) stond er ook een test van 5 wagens in het blad, waaronder de GP en de Corsa. Hierin was de Corsa de betere van de 2. En nu bij deze test zijn de auto's ongeveer hetzelfde, met als enige verschil een Dieselmotor (die ze van de Corsa beter vinden) en RARA......

De GP wint?? snappen jullie het nog?

Ik niet meer.

Grtz


De GP is voor mij beter dan de corsa, gisteren moest ik wachten bij de stoplichten fff een sprintje getrokken maar hij won het niet van mij. :lol: :lol:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
joedelta

Bericht door joedelta »

ineke schreef:
DennisdeBrouwer schreef:Autoweek komt nu ook niet heel erg geloofwaardig over, naar mijn mening:

Een aantal weken terug (nr.45) stond er ook een test van 5 wagens in het blad, waaronder de GP en de Corsa. Hierin was de Corsa de betere van de 2. En nu bij deze test zijn de auto's ongeveer hetzelfde, met als enige verschil een Dieselmotor (die ze van de Corsa beter vinden) en RARA......

De GP wint?? snappen jullie het nog?

Ik niet meer.

Grtz


De GP is voor mij beter dan de corsa, gisteren moest ik wachten bij de stoplichten fff een sprintje getrokken maar hij won het niet van mij. :lol: :lol:
:twisted: :twisted: :twisted: Ik wist niet dat je zo'n racemonster was....maar ook al zou die bewuste corsa hebben gewonnen. Op vele andere punten wint hij het in ieder geval niet.
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

racemonsterin :wink:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

ineke schreef:
DennisdeBrouwer schreef:Autoweek komt nu ook niet heel erg geloofwaardig over, naar mijn mening:

Een aantal weken terug (nr.45) stond er ook een test van 5 wagens in het blad, waaronder de GP en de Corsa. Hierin was de Corsa de betere van de 2. En nu bij deze test zijn de auto's ongeveer hetzelfde, met als enige verschil een Dieselmotor (die ze van de Corsa beter vinden) en RARA......

De GP wint?? snappen jullie het nog?

Ik niet meer.

Grtz


De GP is voor mij beter dan de corsa, gisteren moest ik wachten bij de stoplichten fff een sprintje getrokken maar hij won het niet van mij. :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: wie had dat achter onze Ineke uitgehaald.
ik na al onze gesprekken op msn in elk geval niet.
zo zie je maar dat elke poes in een tijgerin kan veranderen :P
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

:lol: :lol: :lol:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Plaats reactie