Blaas Middelburg

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marco
Nuovo Arrivato
Berichten: 197
Lid geworden op: do jan 04, 2007 21:27
Locatie: Vlissingen

Blaas Middelburg

Bericht door Marco »

Ik heb hier mijn GP besteld om de volgende redenen:

- Ben voorheen met kleine vraagjes altijd goed geholpen
- Verkoper (dhr. Blaas zelf) nam altijd de tijd voor me
- Proefritje maken was absoluut geen probleem (zolang ik maar niet door rood ging rijden :P )
- Kreeg hier iets meer voor me alfa 145 terug dan in Vlissingen
- Werd netjes gewezen op de voor- en nadelen van verschillende financieringsmogelijkheden
- Kreeg de indruk dat me niks aangesmeerd werd (verkocht liever een kale GP dan 1 met teveel toeters en bellen)

Ben ook in bij Brittania in Vlissingen geweest, hier werd ik ook prima geholpen door de verkoper, maar heb wat slechte ervaring met onderhouds beurten (eerste keer dat ik me alfa daar bracht hebben ze me flink af gezet)

Ik hoop dat er hier nog meer gebruikers zijn met meningen over Blaas Middelburg, maar volgens mij zijn er niet veel GPC leden uit zeeland.
joedelta

Re: Blaas Middelburg

Bericht door joedelta »

Marco schreef: Ik hoop dat er hier nog meer gebruikers zijn met meningen over Blaas Middelburg, maar volgens mij zijn er niet veel GPC leden uit zeeland.
Volgens mij zijn de Zeeuwen tot op heden zwaar ondervertegenwoordigd.

Misschien dat je daar eens wat aan kunt doen?
Spreek andere GP rijders aan, doe flyers onder de ruitenwisser, vraag de dealer om GP kopers op de hoogte te brengen van ons mooie forum, of zoiets?
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Re: Blaas Middelburg

Bericht door ineke »

Marco schreef:Ik heb hier mijn GP besteld om de volgende redenen:

- Ben voorheen met kleine vraagjes altijd goed geholpen
- Verkoper (dhr. Blaas zelf) nam altijd de tijd voor me
- Proefritje maken was absoluut geen probleem (zolang ik maar niet door rood ging rijden :P )
- Kreeg hier iets meer voor me alfa 145 terug dan in Vlissingen
- Werd netjes gewezen op de voor- en nadelen van verschillende financieringsmogelijkheden
- Kreeg de indruk dat me niks aangesmeerd werd (verkocht liever een kale GP dan 1 met teveel toeters en bellen)

Ben ook in bij Brittania in Vlissingen geweest, hier werd ik ook prima geholpen door de verkoper, maar heb wat slechte ervaring met onderhouds beurten (eerste keer dat ik me alfa daar bracht hebben ze me flink af gezet)

Ik hoop dat er hier nog meer gebruikers zijn met meningen over Blaas Middelburg, maar volgens mij zijn er niet veel GPC leden uit zeeland.

IK ben een rasechte zeeuwse ik al veel auto"s gekocht bij Brittania maar idd die geven qua inruil altijd minder terug. Dus dealer BLAAS is een goede keus. :lol: :lol:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
Marco
Nuovo Arrivato
Berichten: 197
Lid geworden op: do jan 04, 2007 21:27
Locatie: Vlissingen

Re: Blaas Middelburg

Bericht door Marco »

joedelta schreef: Volgens mij zijn de Zeeuwen tot op heden zwaar ondervertegenwoordigd.

Misschien dat je daar eens wat aan kunt doen?
Spreek andere GP rijders aan, doe flyers onder de ruitenwisser, vraag de dealer om GP kopers op de hoogte te brengen van ons mooie forum, of zoiets?
Ik wil best wel eens met de dealer praten of ik niet een stapeltje flyers bij hem mag neer leggen die hij aan GP rijders kan meegeven. Moet je mij alleen even helpen om aan de GPC-flyer te komen of dat we wellicht een mooie nieuwe kunnen maken. Ben zelf multimedia vormgever dus dat moet niet zo'n probleem zijn.

Ik hoor het wel
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Bericht door swans »

heb gisteren dhr blaas aan de telefoon gehad om een proefrit te regelen...
had deze helaas niet staan, en vertelde mij dat ik dus maar bij autoteam dagevos fiat lancia alfa voor een proefrit, moest kijken (hoewel hij daar zelf niet al te besten contacten mee heeft :?
maar bij Dagevos hebben ze deze wel staan dus zaterdag daar naar toe (ben er al eens geweest om te kijken wat ik terug kreek op een fiat coupé (te weinig dus)
maar (als het bij dagevos me niet aan staat) ga ik zeker nog bij Blaas langs. En mochten ze bij fiat keijzer nog beter zakendoen ga ik daar naar toe (alhoewel ik nog steeds wacht (6 tot 8 weken ong. op een proefrit)
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Gebruikersavatar
Peerke145
Nuovo Arrivato
Berichten: 121
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 15:51
Locatie: Middelburg

Re: Blaas Middelburg

Bericht door Peerke145 »

Ik hoop dat er hier nog meer gebruikers zijn met meningen over Blaas Middelburg, maar volgens mij zijn er niet veel GPC leden uit zeeland.
Top dealer die Blaas onze GP komt er ook vandaan
Was:Fiat Grande Punto 1.4 8V Dynamic - parkeer sensoren - spoiler - skirts - Blue & Me (Parrot & Ipod interface) - Cruise Control
Nu: Opel Astra SW 1.6 16V Temptation - CD/MP3 - Parrot - cruise control - trekhaak - parkeersensoren.
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Toen ik nog ik Zeeland woonde had ik altijd hele goede service bij Britannia in Vlissingen staan altijd voor je klaar,nemen altijd de tijd voor je.En klantvriendelijk.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Plaats reactie