Deelbare achterbank

Alles wat met Fiat te maken heeft.
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

Edu schreef:Ik heb in mijn laatste 4 auto's neerklapbare achterbanken gehad. Ik heb daar precies 1 keer gebruik van hoeven maken. Vandaar dat ik deze keer voor leer heb gekozen. Ik rij al 28 jaar auto en heb nog nooit leren bekleding gehad. Ben benieuwd. Ik zag wel op diverse foto's dat er een gekleurd randje op de leren bekleding zit. Ben benieuwd welke kleur ze in mijn zwarte Sport uitvoering gebruiken.
Ik heb in een zwarte Sport gezeten en die had een grijze bies.
joedelta

Bericht door joedelta »

LaTiNo schreef:De 156 sedan heeft zowieso geen neerklapbare achterbank, dit is gedaan om de torsiestijfheid van de carrosserie te verhogen.

Er is wel een skiluikje voor lange dingetjes, maar soms zou het best handig zijn om die bank te kunnen laten zakken!
daar heb toch geen achterbank voor nodig...bovendien kunnen ze dan ook net als bij bijvoorbeeld de Bravo en ik geloof de oude Croma een stalen balk monteren die gewoon blijft hangen als je de bank wegklapt?
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

joedelta schreef:
LaTiNo schreef:De 156 sedan heeft zowieso geen neerklapbare achterbank, dit is gedaan om de torsiestijfheid van de carrosserie te verhogen.

Er is wel een skiluikje voor lange dingetjes, maar soms zou het best handig zijn om die bank te kunnen laten zakken!
daar heb toch geen achterbank voor nodig...bovendien kunnen ze dan ook net als bij bijvoorbeeld de Bravo en ik geloof de oude Croma een stalen balk monteren die gewoon blijft hangen als je de bank wegklapt?
Dat vond ik ook ja, maar misschien dat dat dan toch niet stijf genoeg is?? Geen idee....
Plaats reactie