Blue Tooth

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jerolimo
Nuovo Arrivato
Berichten: 52
Lid geworden op: za feb 03, 2007 17:29
Locatie: Kudelstaart

Blue Tooth

Bericht door Jerolimo »

In mijn GP Sport die ik zaterdag mag halen zit géén Blue & Me maar wel een Blue Tooth telefoon aansluiting (de juiste knoppen zitten er voor op het stuur en in het dashboardkastje zit een USB aansluiting)

Kan ik nu met iedere Blue Tooth telefoon bellen in deze auto?
En heeft iemand deze optie op zijn GP i.p.v Blue en Me?
Graag zou ik wel wat ervaringen willen horen.

Nog 3 nachtjes slapen..........en dan is het zover!
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Topic gesloten... kijk in Techniek / Blue and Me . Daar staat heel wat info over deze optie
Afbeelding
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

tonyvandenbroek schreef:Topic gesloten... kijk in Techniek / Blue and Me . Daar staat heel wat info over deze optie
Sorry een vergissing van mijn kant.
Topic is weer open en er kan weer volop gepost worden. Haalde FF de Blue & Me en Bluetooth door elkaar sorry. :oops:
Afbeelding
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Re: Blue Tooth

Bericht door ineke »

Jerolimo schreef:In mijn GP Sport die ik zaterdag mag halen zit géén Blue & Me maar wel een Blue Tooth telefoon aansluiting (de juiste knoppen zitten er voor op het stuur en in het dashboardkastje zit een USB aansluiting)

Kan ik nu met iedere Blue Tooth telefoon bellen in deze auto?
En heeft iemand deze optie op zijn GP i.p.v Blue en Me?
Graag zou ik wel wat ervaringen willen horen.

Nog 3 nachtjes slapen..........en dan is het zover!
Een gsm waar een blue tooth functie op zit maakt niet uit welk merk zou in principe moeten werken, zelf heb ik een panasonic X700 en die werkt prima.Dus je zou niet afhankelijk hoeven te zijn van de merken die FIAT in zijn lijstje heeft staan.


BTW spannend he dat je niet meer zo lang moet wachten op je GP. :lol: :lol: :lol:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
Marco
Nuovo Arrivato
Berichten: 197
Lid geworden op: do jan 04, 2007 21:27
Locatie: Vlissingen

Bericht door Marco »

jij hebt er voor gekozen om een model uit de showroom te nemen??

Het bluetooth systeem dat jij erin hebt is nog de voorloper van het Blue & Me systeem zoals die nu geleverd word. Ja kan wel gewoon met een telefoon bellen die beschikt over blauwtant. Het enigste verschil is at je niet een ipod of usb stick kan gebruiken om mp3 over je radio af te spelen.

Bij brittannia in vlissingen staat ook nog een rode sport met dit bleutooth systeem.
Gebruikersavatar
Jerolimo
Nuovo Arrivato
Berichten: 52
Lid geworden op: za feb 03, 2007 17:29
Locatie: Kudelstaart

Bericht door Jerolimo »

Ja Inderdaad heel spannend. Nog drie nachtjes slapen en dan mag ik mijn GT Sport halen!!
Mooi dat er gewoon iedere telefoon op gaat met Blue Tooth.
Wat betrefd Mp3 of I pod afspelen. Ik heb wel een USB aansluiting in het dasboard kastje. En volgens mij speelt de radio Mp3 af.
Of zit ik er nu helemaal naast?
Gebruikersavatar
Marco
Nuovo Arrivato
Berichten: 197
Lid geworden op: do jan 04, 2007 21:27
Locatie: Vlissingen

Bericht door Marco »

de usb aansluiting in jouw dashbord kastje is voor het updaten van de boordcomputer als ik me niet vergis, in ieder geval niet om een mp3 speler op aan te sluiten.

En dat je radio zelf wel mp3-cd afspeelt kan heel goed, er ligt dan de iets luxere autoradio met mp3 afspeel mogelijkheid in die fabriek af ook mogelijk is.

Veel succes met wachten nog en dat je straks maar veel plezier van je GP sport mag hebben.
joedelta

Bericht door joedelta »

Marco schreef:jij hebt er voor gekozen om een model uit de showroom te nemen??

Het bluetooth systeem dat jij erin hebt is nog de voorloper van het Blue & Me systeem zoals die nu geleverd word. Ja kan wel gewoon met een telefoon bellen die beschikt over blauwtant. Het enigste verschil is at je niet een ipod of usb stick kan gebruiken om mp3 over je radio af te spelen.

Bij brittannia in vlissingen staat ook nog een rode sport met dit bleutooth systeem.
Bij Otten in Breda hebben ze ook nog een rode GP 1.9 8V MultiJet sport te koop staan met dit BlueTooth systeem.
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

joedelta schreef:
Marco schreef:jij hebt er voor gekozen om een model uit de showroom te nemen??

Het bluetooth systeem dat jij erin hebt is nog de voorloper van het Blue & Me systeem zoals die nu geleverd word. Ja kan wel gewoon met een telefoon bellen die beschikt over blauwtant. Het enigste verschil is at je niet een ipod of usb stick kan gebruiken om mp3 over je radio af te spelen.

Bij brittannia in vlissingen staat ook nog een rode sport met dit bleutooth systeem.
Bij Otten in Breda hebben ze ook nog een rode GP 1.9 8V MultiJet sport te koop staan met dit BlueTooth systeem.

off-topic: Joe ik heb vanmiddag je auto nog bewonderd hij is heel mooi en ook die strip op de kofferbak staat mooi. :lol: :lol:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
joedelta

Bericht door joedelta »

ineke schreef: off-topic: Joe ik heb vanmiddag je auto nog bewonderd hij is heel mooi en ook die strip op de kofferbak staat mooi. :lol: :lol:
:lol: :lol: thanks Ineke.....dus de GP is door jou gespot?
Hoe laat was je er? Ik heb hem om een uur of 4 opgehaald.
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

joedelta schreef:
ineke schreef: off-topic: Joe ik heb vanmiddag je auto nog bewonderd hij is heel mooi en ook die strip op de kofferbak staat mooi. :lol: :lol:
:lol: :lol: thanks Ineke.....dus de GP is door jou gespot?
Hoe laat was je er? Ik heb hem om een uur of 4 opgehaald.

Toen was ik net weg denk ik, ik was er op tijd ik had nog even gewacht ben toen maar weggegaan. :roll:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Marco schreef:jij hebt er voor gekozen om een model uit de showroom te nemen??

Het bluetooth systeem dat jij erin hebt is nog de voorloper van het Blue & Me systeem zoals die nu geleverd word. Ja kan wel gewoon met een telefoon bellen die beschikt over blauwtant. Het enigste verschil is at je niet een ipod of usb stick kan gebruiken om mp3 over je radio af te spelen.

Bij brittannia in vlissingen staat ook nog een rode sport met dit bleutooth systeem.

Bij Otten ook een rode sport te koop zijn dat misschien demo wagens. :?: :?:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
joedelta

Bericht door joedelta »

ineke schreef: Bij Otten ook een rode sport te koop zijn dat misschien demo wagens. :?: :?:
Dat schreef ik een paar posts terug al Ineke :lol: :lol: :wink: ja, dat is een demo....ik heb er ook wel eens in gereden..... :twisted:
Gebruikersavatar
Jerolimo
Nuovo Arrivato
Berichten: 52
Lid geworden op: za feb 03, 2007 17:29
Locatie: Kudelstaart

Bericht door Jerolimo »

mijn zwarte GP is ook een demo, maar dan bij Fiat garage Wouters uit Tilburg.
Gebruikersavatar
Marco
Nuovo Arrivato
Berichten: 197
Lid geworden op: do jan 04, 2007 21:27
Locatie: Vlissingen

Bericht door Marco »

ineke schreef: Bij Otten ook een rode sport te koop zijn dat misschien demo wagens. :?: :?:
Het is in ieder geval niet dezelfde auto, die hier staat is een
1,4 16v, rood, 15 spaaks velgen, zwarte onix stof bekleding.

Deze staat ook voornamelijk in de showroom, voor de eenvoudige proefritjes zonder afspraak hebben ze een licht blauwe 8v buiten staan.
Plaats reactie