Ik denk dat ergens ZG: overspanning ontstaat,en dan komen er PIEK
stroomstoten,die ergens hun (uit) weg zoeken,en dat zijn de ontstoken
lampen,als deze aan staan.
Zeker waar het de gehele verlichtings afdeling betreft.
Toch moet de dealer e.e.a. kunnen uitlezen,al is het moeilijk.
Bij mij heb ik al DRIE keer een stroomstoring gehad,waarbij op het
dashboard de mededeling kwam: passagiers airbag werkt niet.resultaat de hele klokkenwinkel werkt niet.
Toch tuft de Gr-P gewoon door. En zie: na enkele uren is alles weer oke.
Dealer kan niets ontdekken,met uitlezen,dus raadsels!
Bij navraag TD Fiat NL door dealer,was antwoord,we zoeken het uit,U hoort nog van ons. Antwoord moet nog komen !!! Service van Fiat NL.
Voor mij niet erg vertrouwens wekkend dus.
cia tutti.
ed uit Grevenbicht.
Voorlicht klem van lampje kapot --> kosten 250 euro
Moderator (JD): Kopie van bericht van ed.de.vries uit ander topic:
Re: Voorlicht klem van lampje kapot --> kosten 250 euro
Idd, je ziet ZO GIGANTISCH VEEL 307's rijden met kapotte achterlichten... niet normaal meer. Het zelfde geldt trouwens voor de V40's van Volvo...tonyvandenbroek schreef:Tot in tegenstelling van mijn vorige auto (peugeot 307SW), die auto at lampjes. Niet tegeloven hoeveel ik er in 3 jaar heb vervangen.
Maar met mijn GP (11000km, anderhalve maand) heb ik nog geen lampjes hoeven vervangen omdat ze kapot waren (wel om BlueVisions erin te zetten ipv originele H4 lampjes...)
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.